דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר בר מעוטר
בר מעוטר
ספיר קוסקי 30/07/12 |  צפיות: 2456

כאשר אנו מתכוננים לאירוע חשוב לחשוב על הכול מראש בראשנו יהיה רגוע ולא יעסוק בדברים שעשויים להנאת הערב להפריע. אז כבר סגרתם על מקום והחלטתם על סוג הבר הגיע הזמן שהוא יהיה גם יפה וגם מעוטר . בר אקטיבי לאירועים יגיע עם אורות זוהרים ברגעי החושך יאיר לכם את העניינים וישמח את לבכם ואת לב האורחים.  מבחנות בכל מיני צבעים וטעמים שונים של קוקטיילים מובחרים.  במשך הערב תיהנו גם מריקודים סוחפים על ידי הצוות המנצח שלנו שישמח אתכם לאורך כל הערב וישמור אתכם ערניים. להבות אש ולוליינים ילוו את בעל השמחה, זאת תהיה אחלה מתנה לחגוג אירוע נפלא בצורה נהדרת עם באלגן לתפארת. שירותי בר לאירועים זאת חוויה בלתי נשכחת הן לכם והן לאורחים, מגוון עצום של שתייה מובחרת על ידכם ואיכותית מהמקומות הכי טובים תסתובב אצלכם באירוע ותדהים את האנשים כי אין יותר טוב מלהשכיח את הרע על ידי משקה שישמח אותך ואת החברה. נעביר את האירוע ברינה ותגלו שלבר אין תחליף בכל שעה.

במידה ובא לכם לעשות אירוע בצהריים גם זאת אינה בעיה, יש להרים את הטלפון לחייג לשירותי הבר והם יגיעו במהרה, התייצבו למשימה ויעלו לכם אחלה של מופע שמתאים בדיוק לאותה השעה. עם המופע יעלה הניחוח המתוק של הקפה כי אין יותר מתאים מלחגוג אירוע בצהריים עם בר קפה לאירועים, ממנו תיהנו בכמה אופנים, גם שתייה חמה שכולנו אוהבים וגם שיחות מרתקות ביניכם לבין האורחים במסיבה, תמיד טוב להירגע עם אספרסו כפול בסוף האירוע לפני שנוהגים חזרה הביתה, אם יהיה לכם בר קפה באירוע שלכם תוכלו לפנק את האורחים עם קופאין שיעיר אתכם. לכן אם ברצונכם לעשות מסיבה שמחה אל תהססו להתקשר כל דקה שירותי הבר מיד ירתמו למשימה, אז רק אם תבקשו אין זאת אגדה כי שירותי הבר פנויים עבורכם גם אם הם לא בסביבה הם יגיעו במהרה יטפלו באורחים בשמחה ויצליחו להרים לכם אחלה של מסיבה שלא תשכח עוד שנים ארוכות וביחד תצאו לים הרפתקאות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI