דף הבית הודעות לעיתונות אינטרנט ומחשבים בידיים טובות
בידיים טובות
ספיר קוסקי 31/07/12 |  צפיות: 3028

חיפוש אחר בעל מקצוע עלול להפוך לפעמים למטרד גדול, מרגיז ומעייף ולכן כאשר אנו מוצאים סוף סוף בעל מקצוע אמין ומקצועי, אנו נוטים לאמץ אותו אל ליבנו, לשמור איתו על יחסים טובים ולבנות מערכת יחסים נוחה ובטוחה.

כמו בכל תחום, אנו מחפשים בעל מקצוע יסודי ומוכשר שיבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר והזולה ביותר כמובן ואם אפשר רצוי גם בחיוך. צורך זה מתגבר עוד יותר כשנוצרת בעיה במחשב הביתי, בו בדרך-כלל יש מידע חיוני רב שלנו כמו: תמונות, מסמכים, דואר אלקטרוני ועוד. אך, דרכי הטיפול בו הן מסובכות ודורשות התמחות וידע מקצועי על מנת לשמר את המידע החשוב שלנו.

כאשר טכנאי המחשבים מגיע לביתך, הוא זמין ופתוח לכל השאלות, פירוק והרכבת המחשב מתבצע על-ידי איש מקצוע מיומן.

בסביבה הביתית אינך מאוים או בלחץ של זמן ולכן תרגיש חופשי יותר לשאול שאלות ולקבל הסברים מפורטים. אין תורים ארוכים או תחושה ש " אני רק מספר " . היחס לו תזכה יהיה אישי הרבה יותר. טכנאי מחשבים ביבנה נוהג לבצע בדיקה ואבחון ראשוני, דבר המונע רמאיות ויאפשר תיאום ציפיות, בניית אמון הדדי וקבלת החלטות משותפות על מה שיש לעשות. טנאי מחשבים באשקלון יתרונותיו החזרת המחשב המתוקן לבית הלקוח ישירות מאפשר לטכנאי לתת שירות מלא כמו: הגדרות אינטרנט, הגדרות מיילים ועוד דברים רבים ונוספים.  ויתרון בולט אצל טכנאי מחשבים באשדוד שהוא לא יעזוב את בית הלקוח עד שהוא יהיה מרוצה מהשירות עד סגירתו הסופית במידה וייתקל בעוד בעיה, הפתרון והתיקון על חשבון הבית.

לכן, לפני שאתם בוחרים טכנאי רצוי לבחור את המתאים ביותר למעמד שיגע במחשב האישי שלכם, טכנאי מחשבים שלא מבצע גיבוי למידע האישי שבמחשב שלכם יכול לגרום נזק לאיבוד המידע שלכם לצמיתות, טכנאי שמבצע התקנה עם תוכנות ניסיוניות או לא חוקיות עלול לנעול לכם את המחשב ואף להפעיל תוכנות ניסיוניות שלא יחזיק מעמד וימחקו לאחר זמן מה. בנוסף טכנאי שלא הוריד עדכונים למערכת ההפעלה או לא השלים הגדרות בתוכנות עלול לגרום נזק נוסף למחשב . לכן חשוב לדעת במי אנו בוחרים טכנאי המביע חוסר סבלנות בהסברה, שפת המחשבים שלו לא מובנת לנו, עלול ליצור חוסר נעימות מולו והבעיה האמיתית של המחשב שלנו עלולה פשוט לא להיפתר, בשל כך תעשו חושבים ותראו בידי מי אתם את המחשב שלכם נותנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI