דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ לעבוד או לבלות
לעבוד או לבלות
ספיר קוסקי 31/07/12 |  צפיות: 2933

יש אנשים שפשוט אוהבים לעבוד ואי אפשר אותם להוציא מן הניירות, חופש בשבילם זה כמו מחלה והם מעדיפים לעבוד עד רדת השקיעה. האישה לוחצת ורוצה לבלות והבעל עסוק בכלל בשלו, הילדים מנדנדים ופשוט נהיה כאב ראש גדול. אז מה עושים שהמצב כזה, פשוט מתפשרים אם אתה אחד מול רבים אולי הם צודקים והגיע הזמן שתיקח לך חופשה מספר ימים.

אז תתקשר למלון קרוב, בארץ, תברר מחירים, תראה שאת השירותים שאתה רוצה אתה מקבל כמו שצריך ואז עם האישה והילדים ביחד תחליט ואם אתם עדיין חלוקי דעות וכל אחד רוצה לענייניו להתפנות, אז עדיף לכם בעצם לקחת צימר או וילה לא פחות. צימרים באילת אופציה מצוינת לאותם אנשים שרוצים לנוח ומצד שני לעשות לאישה ולילדים מצב רוח, לבלות בבוקר בעיר הרועשת ולחזור ללון בסביבה פחות נרגשת, ככה תוכל אתה לעסוק בעניינים שלך גם לקראת הערב ואף תוכל לעבוד בלי הפרעות, וזאת כי האישה תהיה עסוקה בג'קוזי, הילדים בגן משחקים בחוץ ולך נותר כל הצימר לרשותך, אבל אם זה לא נוח, יש פתרון נוסף כי הצימר לא בנוי לעבודה במיוחד.

אז קחו לכם וילה באילת, וילות באילת הם מיוחד מאוד, מאובזרות וגדולות, דומות לבית וכך פתרתם את כל המחלוקות, לכן יש חדר עבודה משלך עם מנעול , הילדים והאישה כל אחד בחדרו עסוקים בדברים שלהם ואתה נהנה גם מחופש מהלחץ וגם על הדרך עושה לך עבודה שיהיה לך יותר קל שתחזור וכן אולי גם תקבל מחמאות מהבוס. הווילה היא חלומית ולא בטוח שתרצו לחזור לכן רצוי זאת לעשות לפעמים ולעיתים את העבודה קצת לעזוב, כי לא יקרה כלום, גם לך מגיע ליהנות כי כסף מביא גם אוכל וגם מתנות.

אז תארזו מזוודה ותצאו לחופשה משפחתית נעימה במיוחד, תתנתקו מהניידים, מחשבים, עבודה, לימודים ולכו פשוט תעשו חיים בעיר הדרומית היפה במיוחד היא לא אחרת מאשר אילת ואל תשכחו בבקשה להימרח בקרם הגנה, כי מעבר להנאה חשוב גם השמירה על בריאותכם שהיא הכי חשובה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI