דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר הגיע הזמן לחדש את הישן
הגיע הזמן לחדש את הישן
ספיר קוסקי 31/07/12 |  צפיות: 2517

זיפות גגות הוא לא דבר שאנשים חושבים עליו ביום יום ואם בכלל. מדובר בפעולה שעושים לרוב אחת לכמה שנים טובות במהלך כל החיים, אך, אנשים אינם מבינים כי מדובר בפעולה חשובה למדי. סיוד גגות מלבד תרומתו למראה הבית, שמירה על האסטטיות וחידוש הגג, תורם רבות מפני חדירת קור בחורף הקשה וכן חדירת חום בחודשי הקיץ הלוהטים של ישראל. כמו כן זיפות גגות תורם לחיסכון רב בחשמל ואנרגיה וזאת בשל העובדה שהם מבודדים טוב יותר מפני חום ומפחיתים את הצורך במזגנים שעלות החשמל עליהם גבוהה מאוד .

אז איך עושים זאת? על מנת לצבע זיפות של הגג, זיפות איכותי, רצוי לפנות לחברה המתמחה בתחום זה של האיטום. כאשר אתם מחפשים חברה לביצוע עבודה זאת, רצוי לבחור בחברה בעלת ניסיון וותק בתחום מספר רב של שנים. ראשית ביצוע העבודה מתחיל בניקיון הגג והמרזבים. על הגג להיות נקי לחלוטין לפני האיטום, אחרת יהיה קשה מאוד לעבוד ואפילו עלולים לא להצליח לאטום אותו לגמרי מפני שחלקיקים של לכלוך מפריעים למהלך ביצוע העבודה- ולכן יש לשים לב שתבחרו בחברת איטום שעושה זאת גם עבורכם ומונעת מימכם את הצורך לעלות על הגג שעולה לנו גם בסיכון אם אנחנו לא מומחים בטיפוס גגות וגם בעבודה פיזית קשה ומתישה, לאחר ניקיון הגג מתבצע הסיוד. החברה המבצעת את העבודה תדע בדיוק באילו חומרים מיוחדים להשתמש על מנת לאטום את הגג שלכם ולהכין אותו לאטימה מלאה לקראת עונות השנה. מזפתי גגות העוסקים זיפות גגות במרכז ממליצים על מנת לחסוך בחשמל, למנוע בעיות עתידיות ולתחזק באופן מיטבי את הגג- יש להזמין איטום גגות מדי שנה, לפני תחילת עונת הקיץ, משמע באביב.

בשל החשיבות של איטום הגגות וסיודם, ניתן להכליל פעולה זאת כחלק מסדר פעולות הניקיון והסידור הרבות הנעשות בחג הפסח, אם כבר אתם עוברים על כל פינה בבית לגירוש החמץ, תחשבו גם על הגג שלכם, תמצאו את הזמן לתקן ולסדר את כל מה שזקוק לתיקון והוזנח מזה שנים רבות ופשוט לעצב את הבית. זיפות גגות ברמת גן טוענים שעל מנת לשמור על טיב הגגות, על הבידוד ולחסוך בחשמל מזגנים בעונת הקיץ והחורף , רצוי להוסיף לסדר הפסח גם את פעולות הסיוד של הגגות. חג הפסח המתקיים בעונת האביב הוא הזמן המושלם לפעולה זאת שלא חם מידי ולא קר מידי וניתן לעבוד באופן יסודי בשל מזג האוויר הנוח לתנאי עבודה בחוץ. זיפות גגות בראשון לציון מוסיפים ואומרים כי לאחר החורף הקשה והלכלוך הרב להתחיל בניקיון הגג ולקראת סוף האביב להתחיל לעשות את ניקיון הגג, איטומו וסיודו , קחו זאת כנקודה למחשבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI