דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר של מי הילד?!
של מי הילד?!
ספיר קוסקי 02/08/12 |  צפיות: 2603

חלק לא קטן מהאנשים בחיים בארץ לא ממהרים להתחתן כלל, וזאת בשל ניהול מערכת זוגית בלי להתחייב אחד לשני על ידי הסכמים כאלה ואחרים. אנשים נוטים לפחד מהסכמים וממחויבויות ורואים במוסד הנישואים מעין בית-סוהר ולכן מעדיפים להישאר במצב הנוכחי כבני זוג ללא כל הסכם מחייב.

רבים לא מבינים שגם אם הם לא ממסדים את הזוגיות שלהם, עדיין יש להם מחויבות אחד כלפי השני כאשר הם חיים באותו בית במשותף ומנהלים זוגיות כמו אנשים נשואים לכל דבר. הם לא מבינים שגם אם הם לא יתחתנו הם מופיעים ידועים בציבור, כלומר, כאשר הם נחשפים כלפי חוץ, מנהלים בית משותף, משתמשים בכסף אחד של השני ויוצאים לבילויים, הציבור יודע עליהם ובמקרה של פרדה בן או בת הזוג יכולים לדרוש דברים גם אם לא קיים הסכם נישואים. והעניין מסתבך כאשר יש גם ילדים ברקע שנולדים בזמן שאתם החלטתם להביא ילדים לעולם מחוץ לחיי הנישואים.

על מנת למנוע חיכוכים בין בני הזוג כאשר הם רוצים לפרק את החבילה בית המשפט לענייני משפחה יפתור לכם את הבעיה, אתם אומנם לא נשואים, אך, אתם משפחה לכל עניין ודבר, אתם גרים יחד, רוכשים יחד ואפילו עשיתם את הצעד הגדול מכול ילדים ביחד. בית המשפט ידע בדיוק כיצד לחלק את הרכוש המשותף שלכם בתור ידועים בציבור וכמובן את המשמרת על ילידכם. לשם כך יצטרך האבא להיעשות בדיקת אבהות על מנת לראות באמת שהילד אכן ממנו ולא ממישהו אחר. וכאשר נראה כי הילד שלו, יש לו תחזוקה מלאה עליו והוא נדרש לשלם גם כן מזונות עד שמולאים לילד שמונה עשרה, אבא לכל עניין ודבר.

אז אם חשבתם שתתחמקו מעניין המחויבות, טעיתם ובגדול, אין כל רע במוסד הנישואים, הוא מאפשר דווקא לעניינים להיראות יותר ברורים, אבל אם החלטתם בכל זאת לא למסד את הקשר, אז לפחות תהיו אחראים וזכרו כי אתם בני זוג לכל עניין ודבר ומחויבים אחד לשני גם אם אתם לא נשואים, יש לכבד את בן או בת הזוג ולהעניק לו את מה שמגיע לו בתור ידוע בציבור.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI