דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות סיבה למסיבה
סיבה למסיבה
ספיר קוסקי 05/08/12 |  צפיות: 2633

אחד האירועים המרגשים בחיינו הוא החתונה שלנו, כינוס של שתי משפחות שונות ואיחודן למשפחה אחת גדולה זה דבר נפלא. ביום החתונה אנו מתרגשים נורא כך שאנו שוכחים בכלל מה קרה וששואלים או מזכירים לנו דברים שהתרחשו אנחנו נוהגים לענות בנימוס ולהראות עניין בנעשה שלא נעלב אף אורח שהיה אצלנו בחתונה. אך, אנחנו לא באמת זוכרים אנחנו באותו היום מרגישים בעננים, עסוקים רק בחשיבה שעוד רגע אנחנו בעל ואישה, חושבים על ההשלכות של הנעשה ומתכננים בראש מתי להקים כבר משפחה משלנו קטנה או גדולה.

אז לשם הנצחת הרגע המופלא, נשכור לנו צלם שיצלם את המאורע. יעקוב אחרינו ואחר האורחים ואם אפשר גם אחרי המטעמים, שנראה מה פספסנו לאכול בזמן שהאורחים כבר אכלו כמה פעמים. נצטלם ללא הרף בכל פוזה שהיא, נשתדל עם כל האורחים שהיו מכל צד וצד של הבן זוג השני. וככה נשתדל לזכור את האירוע היפה שלנו ובין החשובים ביותר בחיינו.

תיעוד החתונה זאת מזכרת חתונה נפלאה. אז אם אתם אחד מקרובי המשפחה או חברים טובים של בן או בת הזוג, זאת יכולה להיות אחלה של מתנת חתונה, במקום לשבור את הראש כמה מביאים ומה, שוכרים שירותי צלם שינציח את המאורע וככה אתם חוסכים לזוג גם יופי של טרחה. בהיותכם נכנסים לחתונה של הזוג המאוהב, תעשו תמונה עם אחד מבעלי השמחה ובסוף הערב תקבלו מגנט במתנה, שלכם במתנה. מזכרות חתונה הן מרגשות ביותר ועליהם אף אחד לא יכול לוותר. מה יותר טוב מלראות את עצמך מופיע על המקרר של עצמך ושמי שבא אלייך אומר לך איזה יופי של תמונה. עוד מזכרת חתונה יפה זה לשמור את ההזמנה, להכניס את ההזמנה לאלבום של החתונה ולהראות לילדים שיגיעו לעולם בעת עתה. כי אין יותר מרגש לפתוח לאחר כמה שנים את האלבום היפה שלנו ולהראות לילדים שלנו כיצד היינו נראים כאשר הינו יפים, צעירים ומאוהבים מתמיד, ובעזרת השם כאשר את הילדים שלנו נחתן נוסיף עוד אלבום יפה כזה לאוסף ואז בעוד כמה שנים שהם יסתכלו הם יראו את השתלשלות העניינים וזה ישאיר אתכם ואותם עם דמעות של אושר מרגשות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ספיר קוסקי


 


מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי
 
מגמה בענף האירועים: השכרת דוכני מזון ושתייה
בענף האירועים מסתמנת כבר זמן מה מגמה בולטת, והיא השכרת דוכני מזון ושתייה. לא משנה מה האירוע, הדוכנים יקלו על כולם- עליכם ובעיקר על האורחים.

ייעוץ ארגוני – תחום הצובר תאוצה בשנים האחרונות
ייעוץ ארגוני, מסייע באמצעות הכלים שלו לעובדים ולמנהל להצליח. האבחון שיועץ ארגוני מבצע, דומים לאבחון של רופא..

מהו בית אבות טוב?
09/08/12 | גיל הזהב
בית אבות טוב הוא בית אבות שהקשישים מרגישים בו בנוח מתבטאים כיצד שרוצים ומרגישים כמעט כמו בבית, גם אם לא מדובר בסביבה הטבעית שלהם.

לאן הפסיכיאטרים מובילים אותנו?
אם לא ננסה לא נדע, טיפול בנפש שלנו חשוב מאוד, נפש בריאה בגוף בריא, חשוב לדעת כיצד לטפל ואצל מי.

כתיבה מאומנת
אנשים רבים רוצים להעביר את הידע שלהם בכתיבה לאחרים ולא יודעים כיצד לעשות זאת, לכן, בא הרעיון של הקופירייטינג - כתיבה רעיונית.

וילון מוסיף המון
08/08/12 | ריהוט
כאשר מעצבים את הבית חשוב לבחור וילון מתאים , לשמירת האחדות, החמימות של הבית ואחוות המשפחה כולה, וילון מוסיף המון.

גן שלנו מה נחמד הוא
08/08/12 | הורות
גן מוצלח הינו גן מלא משחקים וצעצועים מכל המינים ומכל הסוגים, למען העסקת הקטנטנים והעשרת הידע שלהם בעולם שלנו הגדולים.

בר מאובזר
אם אתם רוצים להפתיע באירוע שלכם, עשו זאת עם הדבר שהכי ישמח את האורחים שלכם. שתייה מכל טוב יכולה לעשות את העבודה כראוי.

אירוע פרוע
כאשר אנחנו חוגגים אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה הכי טוב משל כולם ולא שגרתי, משהו שידברו עליו גם אחרים שייגמר.

האתר שלי
אם יש ברשותי עסק מצליח, חשובה ביותר גם ההפצה שלו בערוצי התקשורת, והדרך הטובה והמהירה ביותר היא בניית אתר אינטרנט משלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI