דף הבית אימון אישי אימון אישי 5 סיבות טובות להית מאמן אישי
5 סיבות טובות להית מאמן אישי
יעלת ווב 06/08/12 |  צפיות: 2774

בחירת מקצוע מעולם לא הייתה משימה כה מורכבת כפי שהיא היום. בעבר לא היו יותר מידי אפשרויות, ומעטים בלבד העזו לרכוש מקצועות יוצאי דופן, או אפילו לפרוץ דרך ולהיות עצמאיים. במיוחד כשמדובר בנשים, האופציות היו די מוגבלות: מטפלת, מורה, עובדת סוציאלית, או עבודה משרדית כלשהי. היום גם הנשים, ולא רק גברים, מקימות עסקים עצמאיים משגשגים, אפילו בתחומי כלכלה, טכנולוגיה ועוד. השוויון עדיין לא מוצה בתחום העבודה, אך ניתן לחוש בבירור היום קל יותר לכל אדם למצוא את הקריירה המתאימה לו ביותר, מכיוון שצצים יותר ויותר מקצועות חדשים, שבאמת לא היו קיימים בעבר. הנה כמה דוגמאות למקצועות כאלה:

  • בתחומי ההריון ולידה - מדריכות הכנה ללידה, יועצות שינה, דולות (מקצוע עתיק יומין שכיום יש חוזרים אליו) ועוד.
  • בתחום האינטרנט - אנשי שיווק רשתי, מדיה חברתית, מפתחי אפליקציות ועוד.
  • מאמנים אישיים - קיים מגוון גדול של תחומי אימון אישי, כגון: אימון עסקי, אימון לדיאטה, אימון כלכלי, אימון הורים ועוד רבים.

אימון אישי הוא למעשה דבר שכל אדם כמעט יכול היה להפיק ממנו תועלת ואפילו ליהנות ממנו. כלומר, זהו שירות שיש לו דרישה בקרב ציבור גדול, שייתכן שעוד יגדל מאוד, מכיוון שהתועלת של האימון האישי עדיין לא מובנת ומוכרת לכלל האוכלוסייה. רבים מכירים מאמנים אישיים כמו אלון גל, שהתפרסמו בזכות תוכניות טלוויזיה בנושא אימון, אך למרות זאת, רק למעטים יצא ממש לחוות תהליך של אימון אישי על בשרם או להכיר מקרוב אדם שעבר תהליך כזה.

זהו למעשה אחד האתגרים של המאמנים האישיים - להשכיל לשווק את עצמם בסביבה שאיננה מכירה כל כך את התחום. לפי הכמות ההולכת וגדלה של מאמנים פעילים, ניתן להסיק כי ישנה גדילה מתמדת של "שוק" האימון. יותר ויותר אנשים מבינים את מהות העניין ומכירים בכך שתהליך כזה יכול לסייע להם בתחומים שונים של החיים. אם כן, יש פוטנציאל גדול במקצוע זה. ומלבד זאת, ישנן עוד סיבות מעולות להגיע למקצוע האימון:

  • סיפוק - תפקיד המאמן הוא להוביל את המתאמנים להצלחה. למאמנים טובים יש אחוזי הצלחה גבוהים, ואין כמו הסיפוק בלראות את המתאמנים שלך מגיעים אל היעד שלהם ומצליחים בדברים החשובים להם.
  • שכר - ניתן להרוויח לא רע במקצוע זה, כמובן תלוי בהיקף הפעילות. ניתן לעבוד כמאמן במקביל למשרה אחרת, או באופן בלעדי.
  • עצמאות - רוב המאמנים הם עצמאיים. העצמאות נותנת חופש רב להחליט על הכיוון, המטרות והלו"ז לביצוע. אגב, זה לא מתאים לכל אחד...
  • אנשים - עבודת המאמן היא בצמוד לאנשים, ויש בה הרבה מאוד אינטראקציה והקשבה. אם אתם אוהבי אדם, תיהנו מכך מידי יום.
  • גיוון - מקצוע האימון מאוד מגוון. אף מתאמן איננו דומה לקודמו ולכן כל מקרה הוא אתגר חדש עבור המאמן, מה שהופך את העבודה למעניינת ומרגשת כאחד.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעלת ווב


 


מאמרים נוספים מאת יעלת ווב
 
5 סיבות טובות להית מאמן אישי
אימון אישי הינו מקצוע פופולארי מאו לאחרונהץ אם אתם שוקלים לעבור הכשרת מאמנים ולעסוק בעצמכם באימון, כדאי שתקראו את המאמר הזה ותגלו מהם הסיבות הטובות ביותר לעשות זאת!

רפואת אף אוזן גרון
05/08/12 | רפואה
השם אף אוזן גרון נשמע לכאורה מוזר, ולא תמיד ברור כיצד האוזניים, הגרון והאף שייכים לטיפולו של רופא אחד. אולם בתוך חלל הפנים ישנו קשר בין איברים אלה אשר הופך אותם למערכת המתפקדת יחד ולכן רופא אף אוזן גרון - אחראי לשלושתם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI