דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן תל מונד: יתרונות וחסרונות של חיים בישוב
תל מונד: יתרונות וחסרונות של חיים בישוב
אביב יועצים 08/08/12 |  צפיות: 2854

כיום, בתים בתל מונד נהנים ממחירים גבוהים ומביקוש רב. במידה ואתם מתגוררים בעיר ומתחילים לגשש לגבי רכישת בית בתל מונד, אתם בוודאי מתלבטים רבות. האם להשאיר את חיי העיר מאחור ולפתוח דף חדש בישוב קהילתי? האם חיים ב"כפר" הם אידיאליים עבורכם? במאמר זה נסקור את היתרונות והחסרונות של בתים בתל מונד.  

יופי: בתים למכירה בתל מונד נהנים מסביבה ירוקה ויפה. מדובר במקום אידיאלי למשפחות ולזוגות, צעירים כמבוגרים. המקום מציע שקט ושלווה, משולבים ביופי מטופח. התשתיות במקום מפותחות. לא מדובר במקום מוזנח וכעור. מושבים וישובים רבים סובלים מהזנחה ומהעדר תשתיות. אך תל מונד היא מקום מפותח, צמא לתרבות, לאומנות ולחיי פנאי. היא משקיעה לא מעט בנושא זה.

בנוסף, תהיה לכם גינה. בסופי שבוע תנצלו את הגינה החדשה שלכם ותארחו את כל המשפחה. כולם ישמחו לבוא לבקר אצלכם, חברים וקרובי משפחה. כל אותם אנשים שהתחמקו מביקור אצלכם בזמן שגרתם בדירה קטנטונת בעיר, יגיעו אליכם כעת. הם לא יצטרכו לחפש חנייה במשך שעות ולעשות סיבובים בבלוק. תוכל לארגן מסיבת ברביקיו, לשים מגלשות ומשחקים לילדים על הדשא, ליהנות מיום שמש מושלם...

חינוך: זוהי הסביבה המושלמת לגדל את ילדיכם. המועצה גאה ומתפארת באיכות החינוך שלה. מכיוון שהמקום מושך אליו אוכלוסיה איכותית, אנשי היי-טק, תוכניתנים, רופאים ועורכי דין, החינוך הוא נושא חשוב ומושקע. הילדים ייהנו גם ממגוון ענק של חוגים. במקום ישנם גם צהרונים, כך שההורים לא צריכים לנסוע לעיר כדי להשאיר שם את הילדים.

שקט: סביבה פסטורלית ונעימה משפיעה על כולם לטובה. תגלו במהרה, כי החיים בישוב שלווים ונעימים. הכל מתנהל על מי מנוחות.

נגישות: תל מונד סמוכה לעורק הראשי של ארצנו, כביש החוף. אם אתם באחת מערי השרון, אתם קרובים אליה. כמובן שהיום עם מצב הפקקים, גם נסיעה קצרה יכולה לקחת הרבה זמן, אך עדיין, זהו הרע במיעוטו.  

חסרונות:
נגישות: אמנם המקום סמוך לצירי התנועה המרכזיים, אך עדיין הוא מצריך רכב. כמובן שאי להשוות את התחבורה הענפה בעיר לתחבורה בישוב. תדירות קווי האוטובוסים היא נמוכה יותר. אם אתם חושבים על מגורים בתל מונד, חובה שיהיה לכם רכב, כך שתהיו ניידים ולא תצטרכו להיות תלויים בלו"ז של אוטובוס.

מחיר: ענף נדלן התייקר משמעותית, זהו אינו סוד. היום מחירי נדלן הם גבוהים, במיוחד כאשר מדובר בישובים אקסקלוסיביים הנהנים ממוניטין משובח, כתל מונד וסביבתה. חברות נדלן יודעות כי המקום מבוקש ומנצלות את ההזדמנות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI