דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר פרקטים לדירת זוג צעיר שגר בעיר
פרקטים לדירת זוג צעיר שגר בעיר
יורם פרקט מכירה והתקנה 28/08/12 |  צפיות: 2877

פרקטים לדירת זוג צעיר שגר בעיר

הנישואין הם הטקס הרשמי שבו פותח כל זוג אוהב את דרכם המשותפת לחיי זוגיות ומשפחה בעתיד.

מדברים על בועת נדלן ובארצנו מחירי הדירות יקרים ולמרות כל הדיבורים על הורדת מחירי הדיור לצעירים המחירים מאמירים שחקים.

למרות זאת כל זוג צעיר חותר להגשמת החלום לקנות יחד את דירת החלומות ובדרך בנתיים זוגות רבים מתגוררים בדירה שכורה בשלב כזה או אחר. 

בין אם אתם זוג צעיר שזה עתה רכש את דירתו הראשונה ובין אם אתם זוג צעיר שמתגורר בשכירות, הרי כצעירים בתחילת הקריירה המצב הכלכלי בדרך כלל אינו מזהיר ולמרות זאת אין שום סיבה לוותר מגורים בדירה נאה ונעימה שהפרקטים הוא חלק חשוב בדירתכם.

כזוג צעיר לא תמיד מתממש מיד החלום של קניית דירה חדשה ולעיתים קונים דירה יד שנייה שיש צורך לשפץ אותה.  בכל מקרה מגורים בדירתכם הראשונה גם אם היא דירה שכורה או דירת יד שנייה ישנה לא חייבים להיות מגורים בדירה מוזנחת ולא נעימה.

ניתן בקלות לשפר את מצב הדירה שלכם כזוג צעיר בתוך זמן קצר ובעלות מינימלית שלא תכביד על תקציב הכספי על ידי הרכבת פרקטים בדירה.

פרקטים מתאימים מאד לזוגות צעירים בתחילת דרכם ויש לפרקטים יתרונות חשובים.

פרקטים הם כלי לשינוי מהיר ושיפור מראה דירת זוג צעיר במחיר נמוך יחסית לכל שיפור או שיפוץ אחר.

פרקטים בריאים יותר משטיחים למשל שמצויים הרבה פעמים בדירות יד שנייה אליהן נכנסים זוגות צעירים.

כזוג צעיר שניכם בוודאי עובדים כדי לחסוך לעתיד ולשפר את מצבכם הכלכלי. עבודה במשרה מלאה לשני בני הזוג לא משאירה בחי היום יום של זוג צעיר הרבה זמן פנוי.

פרקטים הרבה יותר קלים לניקוי ותחזוקה מכל סוג ריצוף אחר. ניקוי רצפת פרקטים היא מהירה וקלה בכל דירה מאשר כל רצפה אחרת.

הרבה יותר נעים ללכת על רצפת פרקטים בדירה בכל עונות השנה מכל ריצוף אחר.

מחיר פרקטים זול יחסית מאפשר לזוג צעיר לעמוד בו ומחיר זול של פרקטים הופך את העניין לכדאי לכל דירת זוג צעיר, גם לדירה חדשה, גם לדירת יד שנייה וגם בדירה שכורה.

הזמן הנדרש להרכבת פרקטים בדירה הוא קצר יחסית לכל סוג אחר של שיפוצים וההתארגנות מהירה ולכן כבר בתוך כמה שעות גם אתם כזוג צעיר יכולים להנות מרצפת פרקטים נפלאה וחדשה.

פרקטים למינציה עמידים לשריטות ומגיעים במבחר רחב של גוונים צבעים ודוגמאות וכל זוג צעיר יוכל למצוא למצוא פרקטים שמתאימים לדירתו לפי הטעם האישי שלו.

נקודה חשובה נוספת היא שפרקטים הם בטיחותיים ובעלי תו תקן ועמידות מפני עשן ואש.

בתורת הפנג שוואי הסינית פרקטים מכניסים לדירת זוג צעיר אלמנט חיובי מהטבע ולכן פרקטים הם טובים ומומלצים. גם זוג צעיר שלא מאמין בתורה זו יסכים בוודאי שבכל מקרה פרקטים ירעננו את מראה דירתו וישנו את האוירה.

פרקטים מתאימים לצעירים הם מכניסים לדירת זוג צעיר מימד עדכני חדשני שמתאים וגם נעים.

מול כל היתרונות הרבים הללו של פרקטים לדירת זוג צעיר עולה מסקנה חד משמעית כי  רצפת פרקטים היא בחירה אידיאלית ועדיפה לכל זוג צעיר בין אם הוא מתגורר בדירה שבבעלותו או בדירה שכורה.

נזכיר כי פרקטים למינציה בהיותם מורכבים בשיטה של הנחה צפה ללא הדבקה לריצפה ניתנים לפירוק והרכבה מחדש ולפיכך גם בדירה שכורה הם עדיפים כי ההוצאה "לא הולכת לאיבוד".

פרקטים למינציה הם הדור הצעיר והמוצלח של הריצוף הביתי כיום והם בהשיג יד כל זוג צעיר להפוך את הדירה לנעימה וחדישה.

אז גם אם התקציב מוגבל, גם אם אתם גרים בדירת אחרים, וגם אם אין לכם עדיין הרבה רכוש וחפצים, השקעה קטנה בפרקטים למינציה בדירה ישנו לכם לחלוטין את ההרגשה ויהפכו את מקום המגורים הראשון שלכם כזוג לקן אוהב ומעוצב.

יורם פרקט מכירה והתקנה

טל: 050-9911998

מוותיקי ענף הפרקטים בארץ

נגר מעצב פנים ומומחה לפרקטים

 

© כל הזכויות שמורות ליורם פרקט ואין לעשות שימוש בתוכן ללא רשות וללא קרדיט ראוי למחבר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יורם פרקט מכירה והתקנה

יורם פרקט מכירה ו התקנה

פרקטים וריצוף עץ לבית ולעסק

ביקור יעוץ מקצועי ודוגמאות פרקטים עד בית הלקוח חינם

טל: 050-9911998

http://yoramparcet.webix.me/



 


מאמרים נוספים מאת יורם פרקט מכירה והתקנה
 
קונים פרקט ? דרישות כספיות יקפיצו את המחיר ברגע ההתקנה
קונים פרקט . דרישות כספיות נוספת יקפיצו את מחיר ההתקנה ברגע הגורלי והקובע. מה לעשות ואיך לקנות פרקט כולל התקנה בשכל מבלי לשלם עוד כספים ולהיות שבוי בידי מתקינים על כך במאמר לצרכן מאת אמן פרקטים ותיק יורם פרקט בעלים של חנות תצוגה לפרקטים באזור תעשיה בת ים

פרקט עץ מדריך קניה נבונה ונכונה
18/06/15 | צרכנות
כמדובר על פרקט עץ אמיתי טבעי לבית זה עולה לא מעט וזו השקעה לטווח ארוך של שנים ולכן כאן נגיש לכם מדריך קנייה נכונה ונבונה של פרקט עץ כזה מאת אמן פרקטים ישראלי ותיק יורם פרקט בעלים של חברת יורם פרקט בת ים

מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לי כבר מי שיתקין
14/12/14 | שיפוצים
מעונין לקנות רק פרקטים למינציה יש לך כבר מי שיתקין את הפרקט, שיפוצניק או מתקין פרקטים נהדר עכשיו רק נשאר למצוא פרקטים טובים במחיר טוב. כאן נבהיר מה צריך חלדעת בבואך לקנות פרקטים למינציה ועם מה להצטייד ומה חשוב שקונים רק פרקטים בחנות בלי התקנה.

פרקטים מגמות
פרקטים מגמות מאת יורם פרקט מומחה לפרקטים

אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט
אז איך מתקינים פרקטים ? יורם פרקט אוטוריטה ישראלית לפרקטים מסביר איך בעצם מתקינים פרקטים ? איך מתקינים פרקטים למינציה ואיך מתקינים פרקטים עץ. מה דרוש. כל ההסברים הנדרשים.

פרקטים הולכים על טבעי
פרקטים הולכים על הטבעי - כאן נדבר על פרקט טבעי הכי טבעי שיש בפרקטים. על פרקטים מעץ אמיתי טבעי, מה מקורים, איזה סוגים יש, על כריתת יערות לשם עיבודם ללוחות פרקטים, על תקנים בין לאומיים לפרקטים ולעץ, וגם טיפים לבחירת פרקט טבעי. מאת יורם פרקט.

פרקטים למינציה מיוחדים
26/08/14 | קניות
במאמר זה נגיש לכם סקירה קצרה על סוגי פרקטים למינציה שונים מהסטנדרט המקובל. פרקטים למינציה מיוחדים ששוה להכיר למי שמחפש משהו מיוחד מאת יורם פרקט מומחים לפרקטים

פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי
12/04/13 | שיפוצים
פרקטים במבוק טבעי או מלאכותי. מה זה הבמבוק למה הוא מתאים לשמש כריצוף על סוגי במבוק התקנת פרקט במבוק וצבעים אופייניים לפרקט במבוק

על פרקטים דובדבן ומה שמאפיין אותם
11/04/13 | שיפוצים
אם מדברים על ריצוף הבית ועל פרקטים באופן כללי אז אין ספק שפרקטים דובדבן מככבים בראש רשימת המבוקשים לבית. במאמר זה נתרכז בפרקט דובדבן ומה שמאפין אותו, סוגי פרקטים דובדבן למינציה ועץ וגם הצבעים העזים שתורמים לעיצוב הבית

רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז
רוצים פרקטים לבית ? קבלו 7 טיפים יקרים מפז שלא מגלים לכם בחנויות הפרקטים. מה צריך לבדוק לדעת ולברר לפני התקנת פרקטים וקניית פרקטים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI