דף הבית רפואה ובריאות נשירת שיער טיפוח שיער למניעת נשירה
טיפוח שיער למניעת נשירה
מיכל ז 30/08/12 |  צפיות: 4153

כל אחד מאתנו מאמץ שיטות שונות לטיפוח חיצוני, אבל אין אחד שיכול לוותר על טיפוח השיער.

טיפוח שיער הוא חלק חשוב והכרחי מתהליך הטיפוח שלנו את עצמנו, הן בקרב גברים והן בקרב נשים, שכן אי שמירה על השיער וטיפוח שלו עלולים ליצור בעיות שונות, כגון נשירה. כן, גם לנשים.

לרוב, כשאנחנו חושבים על נשירה של השיער אנחנו מייחסים אותה למין הגברי בעיקר, אבל יש גם נשים שיש להן נשירה חזקה. נשירת שיער נשים היא תופעה די שכיחה, וכאמור היא קשורה, בין היתר, לאופן שבו הנשים מטפלות בשיער שלהן.

היקף נשירת שיער נשים (וגברים גם כן) בהקשר של טיפוח שיער תלויה במוצרים שבהם משתמשים- שמפו, מרכך, קרם לחות, תרסיס מייצב וכדומה. על כן, כל אחד מאלו צריך להיות איכותי, ולא פחות חשוב, כל אחד מהמוצרים שבוחרים להשתמש בו צריך להתאים לשיער (חלק, מתולתל, עדין, יבש וכו').

שגרת טיפוח שיער נכונה יכולה לצמצם נשירת שיער נשים במידה משמעותית. יש שלל כתבות ומאמרים שבהם אפשר למצוא טיפים לטיפוח נכון של השיער, אבל כדי להקל עליכם, ניתן לכם עכשיו כמה מהטובים ביותר:

  1. רצוי לחפוף אתהשיער במים בטמפרטורת החדר; שלא יהיו קרים מדי ולא חמים מדי.
  2. את המרכךשמורחים לאחר החפיפה עם השמפו יש לשים רק על השערות מבלי שיגע בשורשי השיער,שכן הוא מרכך גם אותם וכך השערות נוטות לצאת מהשורש.
  3. כדאי להימנעמשימוש בתרסיסים או סיליקונים לשיער לפני היציאה אל השמש, כי השילוב שלהם עםהשמש מגביר את הפגיעה בשיער.

מלבד טיפוח שיער כלפי חוץ, נשירת שיער נשים וגברים יכולים להיווצר גם כתוצאה מחוסר של ויטמין B12 בגוף.

לא לחינם ויטמין B12 קיבל מעמד חשוב כל כך בתזונה היומית שלנו, שכן הוא משפיע, בין השאר, על השיער- על החוזק של השערות ועל חוזק השורשים שלהן וההיאחזות שלהן בזקיקי השיער.

אם יש שגרת טיפוח שיער טובה ומקפידים לבצע אותה בצורה הנכונה, ולמרות זאת יש בעיה של נשירה, חשוב לעשות בדיקה ולבחון אם יש מספיק ויטמין B12 בגוף. במידה ולא, אפשר לקחת ויטמינים או לעשות שינויים בתזונה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI