דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר מטבח בגינה ואירועים בחצר: עידן חדש באירוח
מטבח בגינה ואירועים בחצר: עידן חדש באירוח
אביב יועצים 02/09/12 |  צפיות: 2817

החצר הביתית איננה דבר שכל ישראלי זוכה ליהנות ממנו. מי שכן נהנה מכך שיש ברשותו חצר ו/או גינה בביתו יודע שניתן לעשות בה שימושים רבים ושונים. אירוח בחצר הבית היה מאז ומעולם דבר מקובל על ישראלים רבים. בין אם מדובר באירוח על כוס קפה בערב קיצי או בעריכת מסיבת ברביקיו רבת משתתפים ביום חג – החצר הביתית מתאימה לכל סוג של אירוח.

ישראלים רבים שמבקשים לשפר את יכולות האירוח שלהם ולשדרג אותם בוחרים לרכוש או לבנות מטבח גינה בחצר הבית או להתקין גריל שהינו הרבה יותר מהמתקן המקובל בקרב מנגליסטים ותיקים. גריל בנוי ומפואר מחליף את המתקנים הישנים והמאולתרים ומציע חוויית אירוח משודרגת. גריל אבן איכותי, גריל פחמים מקצועני או גריל ארגנטינאי למביני דבר: מגוון הדגמים והסוגים פותח אפשרויות רבות בפני הישראלי שמחפש לארח ביד רחבה את האורחים שלו ולהציע להם ארוחה אמיתית במקום להסתפק בכוס מיץ או כמה עוגיות.

אפשר למנות כמה סיבות או מניעים שדוחפים את האדם מן הישוב להשקיע יותר באירוח הביתי. גם אם מאז ומעולם הישראלי אהב לארח בבית, נדמה שישנו מעין רנסנס של האירוח בחצר הבית ואנשים משקיעים יותר ויותר ברכישת ו/או בניית מטבחים שנועדו לאירוח בגינה. אם בעבר הם הסתפקו בארוחה רגילה או באירוח מינימאלי, הרי שהרבה צרכנים רוצים היום ליצור חוויית אירוח שמותאמת לגינה ומתבססת על שדרוג החוויה.

סיבה ראשונה לכך היא הרצון לחזור אל הבית, אל ערכי המשפחה, אל תחושות שנדמה שהלכו לאיבוד בעולם המודרני האינטנסיבי שבו אנחנו חיים. האדם מן הישוב מרגיש געגועים לימים שעברו מן העולם: אל הבית של פעם, החיים של פעם. הוא מרגיש שהרבה הלך לאיבוד עם הזמן החולף וכדי לשחזר את העבר הוא מבקש לחזור אל הבית ולהביא עימו את החברים שלו: פחות מסעדות ובילויים בקניונים מנוכרים, יותר אירוח ביתי ושורשי. הבישול הביתי והאירוח בחצר נדמים יותר מרגשים מכל מה שהעולם המודרני בחוץ יכול להציע.

גם המשבר הכלכלי תורם לכך שאנשים רבים בוחרים לוותר על גני אירועים ועל בילויים מחוץ לבית ולבחור במקומם בחצר הביתית כמקום לעריכת אירוע משפחתי. מטבח גינה או גריל בנוי מאפשרים לאדם מן הישוב לאחר בבית ברמה גבוהה ובעלות יותר נמוכה מאשר המחיר שיהיה עליו לשלם תמורת ארגון אירוע במקום אחר. נדמה שניתן לראות ברכישת מוצרים לגינה שכאלה מעין השקעה שלאורך זמן מביאה לחיסכון: על ידי רכישת המוצרים הנכונים ניתן לחסוך בהוצאות על רכישת שירותים שונים מחוץ לבית עבור ארגון אירועים מסוגים שונים.

גורם נוסף שתורם לפופולאריות של סוגים שונים של מטבחי גינה ושל מתקני בישול וגריל הוא הפופולאריות הגדלה של תוכניות בישול. האדם מן הישוב לא מוכן כיום להסתפק בכמה כנפיים על האש וסטייק חרוך; הוא רוצה להכין בשר איכותי יותר בדרך מקצועית יותר ולהגיע לרמת בישול גבוהה יותר. רכישת המוצרים המתאימים היא הכרחית למי שרוצה להתקדם מהמנגל הפשוט אל הבישול האיכותי והמקצועי. אירוח בגינה הוא הזדמנות להפגין את יכולת הבישול של המארח, לחלוק עם האורחים את הידע שנרכש וללמוד, במקרים רבים, עוד על בישול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI