דף הבית אימון אישי אימון לקריירה ייעוץ לעסקים קטנים
ייעוץ לעסקים קטנים
לולה איזרסון 03/09/12 |  צפיות: 3696

מתי כבר נישן בשקט? אם גם אתם מרגישים שהחיים שלכם לא ממש הולכים לאן שחלמתם ושיותר נכון, אתם מרגישים מוגבלים מבחינת התקציב אע"פ שאתם מרווחים משכורת מעולה, כדאי שתשקלו את צורכיכם בקבלת יעוץ אישי בתחום הפיננסי.

ייעוץ עסקי

ישנם טיפים שימושיים שיש מצב שישמשו אתכם בכל הנוגעללשרוד כלכלית את החודש. ראשית, הכי חשוב להיות פרקטיים ולהכיר את המגבלות הכלכליות שלכם. נושאים כמו: סך כל ההכנסות שלכם, הוצאות שהן דרך קבע, דברים שחייבים ויציאות ובילויים, ובהתאם לאלו לקבוע דרך פעולה. להלן הדגמה בסיסית-

הכנסה- שכר של 5400 ₪

הוצאותיכם הקבועות- משכנתא של 2500 ₪, שכר לימוד לילד 500 ₪, חוגים לילדים 360 ₪

דברים שחייבים- הוצאות רכב 400 ₪, ספרים לילדה 220 ₪

רק לאחר שנחסיר את מרכיבי ההוצאות מההכנסות נדעמה היא היתרה לבזבוזים. לפי החישוב שעשינו נתנהל ביום יום שלנו ולא בדרך הפוכה, כפי שרוב האנשים עושים.

היה ואתם לא כולכך טובים בחשבונאות, אנו ממליצים בחוםשתשקלו ברצינות את אחד משירותי התמיכה הקיימים במטרייה הזו של התנהלות פיננסית, כמו - ליווי פיננסי, חשוב לציין שכל השירותים מותאמים גם לאנשים וגם לחברות.

בכל מקרה שתבחרו- לקחת שירותי יעוץ או "לשרוד" בעצמכם, חשוב שתבינו שיש המון מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. נסיבות לדוגמת: בניית בית או הרשמה לתואר שני. נסיבות מסוג זה מתאפיינות בשינוי משמעותי של סך ההכנסות ו/או של ההוצאות לתקופה ארוכת טווח.

כפי שהסברנו קודם, יש המוןאופציות שיכולות לסייע לאנשים לפעול פיננסית בצורה פקחית והגיונית, הנושא המהותי הוא לחשוב ולהבין מה אתם מוכרחים לקבל. רוצים לשמוע בהרחבה? הקליקו למידע נוסף .

טיפ חשוב בהתנהלות כלכלית נכונה, הוא לא להתפתות להיות מאלו שחושבים "לעסק שלי זה לא יקרה" או גם "סמוך עלי אני מבין" אלא להיות ערניים ולהבין לחלוטין מה קורה בסיבבתכם בתחום התקציב.

דבר קטן לסיום, היה ואתם לא ממש בטוחים מה נחוץ לכם, או עם עולות לכם שאלות או תהיות אחרות", "אתם מוזמנים להיועץ בנו ולקבל מענה איכותי.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לולה איזרסון


 


מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון
 
סדנאות מנהלים לשיפור הארגון
במידה ואתם חשים שהשגרה והחיים שלכם פשוט לא זורמים להיכן שרציתם ושמעבר לזה, אתם מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים הרבה מאוד , כדאי מאוד שתשקלו את האופציה להתנסות בקבלת ייעוץ אישי בשוק הפיננסי.

איך קונים נכון שעון?
17/10/12 | צרכנות
התשובה היא פשוטה מאוד - הזמן הוא ממש לא הדבר המרכזי, אלא הנקודה המרכזית היא מה מקרין השעון - אלגנטיות וכמובן יוקרה ובנוסף הוא תכשיט לכל דבר.

חברות הפקת אירועים
ישנם המון בעלי מקצוע בענף ההפקות- מפיקת אירועים, מנהלת אירוע, צוות עיצוב וסטיילינג וגם תקליטנים. מהותי להבין שמחירו של כל נותן שירות הוא גבוה ולכן מומלץ לבחור בנותנת שירות שיכולה לספק חבילה שלמה וכוללת.

מחפשים סדנאות אפקטיביות על נושאים כגון ניהול עובדים?
בכל מקרה שתבחרו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או לנסות להסתדר בעצמכם, סופר חשוב שתבינו שלא חסרים מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. מצבים כמו: קניית שטח אדמה או הרשמה לתואר שני. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי מהוותי של מרבית ההכנסות או של ההוצאות שלנו בתקופה מסויימת.

השקעות נדלן בארה"ב או בארץ?
15/10/12 | נדל"ן
בפוסט שלי אנסה לשים דגש על נקודות המהותיות הקשורות לקניית בתים בארץ ובחו"ל, אנסה לספק פתרונות לשאלות מהותיות שסובבות סביב נושאים בעלי משמעות לדוגמת - האם שווה להשקיע בנדל"ן, התברברות מעצבנת משרדי תיווך בעולם או רכישת נדלן מניב בחו"ל.

איך קונים מוצרים לתינוקות?
14/10/12 | הורות
אחת מההחלטות הבסיסיות מתייחסת לציוד התינוקות בו תשתמשו. מהשנייה הראשונה תינוקכם יזדקק לציוד, אך בגלל שזהו תינוק רך, על הציוד להיות בסטנדרטים המתאימים לתינוקות, מבחינת העמידות והבטיחות. לכן חשוב להשקיע זמן ומאמץ, לבדוק את ההיצע ולבחור רק בפריטים מומלצים שתוכלו לסמוך עליהם.

מחפשים מקום לברית בשרון?
יש תחושה שבתקופה האחרונה חלו לא מעט שינויים בתחום האירועים. אם לפני שנים בודדות אפשר היה לערוך חגיגה צנועה, אז כיום אנחנו רוצים להשקיע באירוע כמה שרק אפשר. למה להתפשר על חטיפים, מוסיקה מדיסק ומשחקים נדושים, כשניתן לערוך משהו מיוחד באמת? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות והפעלות שונות עבור המוזמנים?

אולם אירועים בקיסריה
בחיים ישנם ציוני דרך משמחים, ובארץ ישראל אנו נוהגים לציין כל מאורע מרגש כזה בגדול. בין אם מדובר בחתונה שלכם, במסיבת רווקים או במסיבת בת מצווה, כשאנו מוצאים תירוץ לשמוח ולחגוג - לא נפספס את ההזדמנות.

כיצד לבחור משרד עו"ד
אף אחד לא רוצה להיקלע למצב בעייתי, אבל במקרים רבים אנחנו נזקקים לעורן דין ממולח. זה עשוי להיות בעקבות עניין פלילי ויכול להתרחש דווקא בגלל הוצאה לפועל. על כל מה שיבוא בהחלט כדאי להשיג עורך דין מקצועי!

מפיק מוזיקאלי להפקות כגון הפקת שיר לבת מצווה
אבל עם השנים, ההכרח להתפרנס כהלכה השפיע עלי והגעתי למסקנה שע"מ להשיג את מבוקשי כנגן מקצועי, אני חייב להקנות לעצמי ידע מוסיקאלי מקצועי וללכת בכיוון מוסיקאלי שללא ספק יעניק לי אפשרות להתקיים כרצוני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI