דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים חושבים על בוטוקס?
חושבים על בוטוקס?
עוז הוגמן 23/09/12 |  צפיות: 2402

כמעט לכל אחד קיימת התחושה שרוב האנשים שאנחנו מכירים קיבלו גנים טובים יותר, האם זה נכון? לא! למה? כי אם לכולם יש את אותה הרגשה כנראה שזה טבעי. ירכיים שמנות, בעיות ראייה, אף רחב, אלה הן רק חלק מהבעיות שמהן סובלים נשים וגברים אבל למרות הכל, היום אפשר לשפר את המראה וגם בזמן קצר!.

במקרים רבים יש בליבנו הרגשה שלא זכינו לגנים טובים אבל לעיתים רבות הגיל והזנחה משנים את הגוף. בשני המקרים עולה המחשבה על הרפואה "החדשה" שנותנת לכל אחד פתרונות מגוונים לשיפור ושינוי כל חלק מגופנו במחיר השווה כמעט לכל כיס, שוקלים ניתוח?.

מה צריך לבדוק שמתעניינים לעבור הזרקת בוטוקס? צריכים עזרה במידע על תחום הפלסטיקה? אפשר להתחיל? להלן כמה טיפים שבעזרתם תוכלו להתחיל במסע.

שרוצים לעשות טיפול מתיחת פנים או בוטוקס אתם צריכים רופאים מומלצים, כיצד? אין כמו המלצה טובה, בדקו אם חברים ובני משפחה האם הם עברו טיפול אסתטי? עוד אופציההיא קריאה של חוות דעת ברשתות החברתיות. מאוד חשוב לזכור שכל ניתוח, גם הפשוט ביותר משפיע על גופכם ולכן אתם צריכים להיות שלמים עם ההחלטה שלכם.

מכונים מובילים מציעים את אפשרות ה סקיצה בהדמיה ממוחשבת, שאתם ניגשים לפגישת התייעצות בקשו מהמטפל שיציג לכם איך יראה הגוף בסיומו של הניתוח ולאחר הורדת התחבושות, ככה תהיי רגועה ובטוחה כי בחרת במידה ובצורה שהכי מתאימות לך.

אין יכולת לנסות לבדוק את הצלחת הניתוח שתי דקות אחרי שמורידים את התחבושות, כדאי להמתין בסבלנות כי תוך כמה ימים תרד לה הנפחיות והאזור המנותח יקבל את הצורה הסופית.

יש לבקש לבחון את העבודות של הרופא המנתח אליו פניתם, וכך יהיה אפשר לקבל התרשמות מניסיונו ולראות את ניתוחי אף שנעשו על ידו.

גם אתם רוצים סיליקון בשפתיים לפני ואחרי? בררו כמה שאפשר על הטיפול, שאלו שאלות, למשל על תופעות לוואי שעלולות להופיע, קחו כמה הצעות מחיר, חפשו מידע באינטרנט על הטיפול ותעברו את הניתוח רגועים ובטוחים, אז רק בריאות!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI