דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים עיצוב מטבחים
עיצוב מטבחים
רותם שרון 03/10/12 |  צפיות: 2358

נגר או מטבח מוכן? נכון שלעתים זה נראה לא מסובך לקנות מטבח אבל כאשר נכנסים לחנויות ונתקלים באפשרויות הבחירה הרבות, מהר מאוד שמים לב שמדובר על תהליך יקר וארוך. האם כדאי לפנות לנגר פרטי או ללכת על מטבח מוכן? האם כדאי מטבח שחור או בגווני שמנת? הכל במאמר שלפניכם.

שיפוץ מעניק הזדמנות לרענן את מראה הדירה או הבית עם זריקת סגנון מודרני ובו זמנית להחליף חלקים שעבר זמנם או מקולקלים. אבל שמתכננים רכישת ארונות מטבח זולים למשל, השינוי בבית הוא מאד משמעותי שלרוב כרוך בהוצאות לא קטנות למשל, החלפת: מנורות ומכשירי חשמל רבים, משטחים, ארונות וגם שדרוג הצנרת.

מהי הדרך הנכונה להתקין מטבח חדש תוך חסכון בעלויות? מה לבדוק שקונים תמונות של מטבחים? פה תקבלו את כל הטיפים שאתם צריכים לדעת.

ראשית, כדאי מאוד להחליט כמה כסף תשקיעו במטבח, משום שבדרך כלל מדובר בשיפוץ כוללני ויקר כדאי להחליט כמה תשקיעו בכך. האפשרויות הקיימות בשוק הן רבות ולעתים המחירים הגבוהים מרתיעים אנשים רבים, אבל הניסיון מוכיח לנו ששדרוג מטבח משנה את איכות החיים ואף בהעלאת ערכו של הבית.

אם מה שאתם רוצים הוא רכישה של מטבח מרשת או שעדיף לעבוד עם נגר? נגר פרטי יבוא לביתכם, יעשה מדידה, ישרטט תוכנית על פי הצרכים שלכם ובסוף הוא יתקין אותו. אך יש גם חסרונות: הלו"ז ארוך יותר, זה עולה מעט יותר וגם ייקח לכם זמן למצוא בעל מקצוע טוב.

אם תחליטו לקנות עיצוב מטבחים כפרי למשל מתוצרת רשתות גדולות זה שונה מהזמנה אצל נגרים, אתם תהיו אחראים על המידות אתם גם תצטרכו לדאוג להובלה ועל שירותי התקנה תאלצו לשלם עוד. והיתרונות? מחירים זולים בהרבה, והמבחר גדול יותר אבל הבעיה הכי גדולה היא שהמטבחים המוכנים לרוב נבנים מחומרים איכותיים פחות.

במראה הכולל מטבח הוא ליבו של הבית ולכן מאוד מומלץ לעשות סקר מחירים, בשום אופן לא להתפשר על איכות חומרי הגלם, ובזמן תהליך התכנון לקבוע מועד סיום לפרויקט ואת הכל חתמו בחוזה מסודר. שיפוץ נעים!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרון


 


מאמרים נוספים מאת רותם שרון
 
ניתוח אף גברים
שאיתו אתם נפגשים שידגים לכם איך תוכלו להיראות כשיסתיים הטיפול ולאחר הורדת

ניתוח עפעפיים עליונים
במהלך פגישתך עם רופא המומחה לניתוחי חזה חשוב לבדוק את עבודותיו של המומחה, ככה המידע

מרקיזה למרפסת
04/10/12 | שיפוצים
מספר הצעות מחיר מפורטות כולל מחירי התקנה. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר

צריכים הדברת עשבים?
04/10/12 | שיפוצים
אופן לא לעשות ספונג'ה כללית. בנוסף, במידה ויש חיות מחמד בבית בררו מתי תוכלו להכניס אותם לדירה

כמה עולה אינסטלטור?
04/10/12 | שיפוצים
בתוקף. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל מעטים מהם גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור

שיפוץ גג איסכורית
04/10/12 | שיפוצים
לעגן את הכל בחוזה מסודר יחד עם כל הסעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, זמני הביצוע וגם את

מחפשים שירותי הובלות?
04/10/12 | מעבר דירה
בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: צעצועים ישנים והחליטו מה הולך לפח ומה לתרומה. לבסוף שתגיעו לבית החדש תהיה לכם פחות עבודה ויהיה לכם קל יותר לפרוק

קורס ניהול סיכונים
בתחום שהעתיד בו מוגבל. לכן לא כדאי למהר. בדקו היטב את אפשריות התעסוקה משכורות אפשריות ותנאים הביקוש שקיים – או שלא ורק לאחר שתעשו

מה עם לימודי ראיית חשבון?
חוות דעת של גולשים, בררו אודות המחירים, כמה זמן ימשכו הלימודים ואת כל הפרטים בשביל למצוא את הקורסים והמוסדות המוצלחים אתם מוכרחים למצוא כמה

קנייה של מערכת אזעקה
04/10/12 | בית חכם
הקנייה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר מהימן, זאת כדי למנוע כל בעיה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI