דף הבית רפואה ובריאות רפואה למה לא כדאי לצרוך קנביס ללא אישור רופא
למה לא כדאי לצרוך קנביס ללא אישור רופא
taljobs 19/10/12 |  צפיות: 2731

האנשים בצורכים קנביס מתחלקים בדרך  לשניים: אלה שרוצים לצרוך אותו בצורה של עישון מריחואנה ואלה שרוצים לקחת אותו לשם ריפוי שהם לא תמיד חייבים לעשן, לפעמים הם יכולים על ידי מכשיר אידוי רק לעשן את הריחות הארומטיים של הצמח ולהקל על הכאבים בצורה כזאת.

נהוג לחשוב כי הקנביס הוא בקטגוריית הסמים הקלים ולכן אינו ממכר. אך כיום אנו יודעים כי יש  אנשים מסויימים שיש במוח חומר כימי מסויים הגורם להם להתמכר יותר מלאנשים אחרים. כולם אומרים לי זה לא יקרה אבל לפני שמעשנים חשוב להיות מודעים לאפשרות הזו.

כמו כן, פעמים רבות אנשים צורכים מריחואנה על מנת לברוח ממשברים או אתגרים שהם נתקלים בהם בחייהם הפרטיים. גם כאן, צריך לדעת שיש המון דברים להתמודד עם בעיות כאלה ולא תמיד בריחה אל הסם, גם אם הוא קל, היא הפתרון. אם אתם לא רוצים לפנות לעזרה מקצועית  כמו פסיכיאטר או פסיכולוג יש דברים יותר קלילים שיאפשרו לכם להחזיר את תחושת השליטה לחייכם. תרגולי מדיטציה, יוגה ואפילו קונג פו יכולים לסייע מאוד במצבים כאלה. ברגע שיש לך איון קבוצתי אתה מרגיש שאתה חלק ממשהו וזהו כבר צעד ראשון חשוב מאוד. כאשר אתה צורך סם, גם אם אתה נמצא בחברם של עוד אנשים, אתה לא באמת מתקשר איתם. אתם לא מדברים אחד עם השני אלא כל אחד אומר מה שמעניים אותו ולא מגיב או מקשיב לאחר.

בנוסף, הסם עושה את ההיפך ממה שאתם רוצים. אתם רוצים להחזיר את השליטה לחייכם, להבין מה קורה לכם ולנסות להגיע לפתרונות. אולם פה קורה משהו הפוך כיוון שאתם רק בורחים מהחיים שלכם במקום לנסות ולנתח אותם ולראות מה קורה. אך כאשר אתם עוסקים בפעילות גופנית אמיתי או ביצירה אומנותית למשל, אתם הופכים ממוקדם יותר. יש לכם מטרה ויש לכם יותר אנרגיה כדי לקום ולעשות שינוי בחיים על מנת לשפר אותם.

ועוד משהו – אנשים רבים פונים אל רופא המשפחה בכל תלונות על כאבים בתקווה שהוא יסםק להם מריחואנה רפואית. גם כאן, אל תחשבו שהרופאים כל כך טיפשים. הם יודעים לזהות אנשים שרק מעוניינים לצרוך את הסם להנאתכם. חבל על המאמץ כי הסיכויים שבאמת תצליחו להשיג את זה הם קלושים. במקום זה, אם אתם כבר אצל רופא המשפחה נסו לברר איתו סוגיות אחרות בחייכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 taljobs


 


מאמרים נוספים מאת taljobs
 
למה לא כדאי לצרוך קנביס ללא אישור רופא
19/10/12 | רפואה
האנשים בצורכים קנביס מתחלקים בדרך לשניים: אלה שרוצים לצרוך אותו בצורה של עישון מריחואנה ואלה שרוצים לקחת אותו לשם ריפוי שהם לא תמיד חייבים לעשן, לפעמים הם יכולים על ידי מכשיר אידוי רק לעשן את הריחות הארומטיים של הצמח ולהקל על הכאבים בצורה כזאת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI