דף הבית תיירות ונופש צימרים טיול בצפון - בחירת צימרים בגליל העליון
טיול בצפון - בחירת צימרים בגליל העליון
עידן לוי 21/10/12 |  צפיות: 2519

יוצאים לחופשה משפחתית? קשה להאמין שיש עבורכם פתרון טוב יותר מאשר צימרים בגליל העליון. אולי אלו הם הנופים הירוקים והמרהיבים, שלל האטרקציות הנמצאות סביב או סתם הרצון להתרחק מכל ההמולה והרעש של אזור המרכז- אבל העובדה היא שהצפון הוא יעד הטיולים המבוקש ביותר בישראל. וכשזה נוגע לחופשות משפחתיות, אין הרבה מקומות אירוח מפנקים יותר מאשר צימרים.

אבל איך בדיוק ניתן לבחור את הצימר האידיאלי? הנה מספר דגשים שרצוי שתתנו עליהם את הדעת לפני ההחלטה על המקום.

מתי מתחילים לתכנן?

חשוב לזכור כי חופשות משפחתיות מאופיינות בספונטניות נמוכה יותר מאשר חופשות זוגיות, למשל. הנקודה החשובה הראשונה בנוגע לצימרים מתייחסת למועד ההזמנה שלהם. כאן, רצוי מאד לתכנן את הטיול מוקדם ככל האפשר. צימרים מבוקשים תמיד, ומשפחות שמחכות לרגע האחרון עלולות למצוא עצמן קרחות מכאן ומכאן. גם העובדה שקשה מאד לתור אחר צימרים פנויים עם כל הציוד והילדים, כמו גם המורכבות של חיפוש אחר חדרים שיתאימו בהרכבם לצרכים, משחקים כאן תפקיד.

מה מציע הצימר?

כאשר בוחרים צימרים למשפחות, יש להעניק חשיבות מכרעת גם לפעילויות אשר מוצעות בתוך הצימר, או לכל הפחות בסמוך אליו. חשוב שתהיה התאמה לכל הגילאים: הילדים, למשל, בוודאי יצפו למשחקים שונים, לטלוויזיה רבת ערוצים וכן הלאה. המבוגרים סביר שיחפשו אחר עמדת הברביקיו הקרובה. צימר טוב משלב בין כל אלה, ומציע תעסוקה סביב השעון לכל הנוגעים בדבר.

במקרים רבים, הבחירה תהיה בקומפלקס שלם של חדרים, המאפשרים לכל אחד מבני המשפחה למצוא את מקומו. וילה למשפחות בצפון, לדוגמא, תאפשר למשפחות להשכיר מתחם שלם לעצמן, כולל בריכה ושאר פינוקים לכל בני הגילאים, ובכך חוסכות את הקשיים שבהתאמת החדרים.

דגש נוסף צריך להיות מושם על אמצעי הבטיחות שבצימר, בעיקר ביחס לילדים. רצוי להימנע מצימרים בעלי שקעי חשמל חשופים, דלתות כבדות, חפצים שבירים ושאר סכנות.

טיולים מחוץ לצימר

בדרך כלל, חופשה בגליל העליון מאופיינת ביותר מאשר רביצה ממושכת בצימר, מפנק ככל שיהיה. אתרי הטבע, הנחלים, פעילויות האקסטרים, הכנרת- כל אלה קורצים תמיד. הדבר משפיע גם על בחירת הצימר: רצוי לבחור בצימר שיהיה בקרבת מקום לאתרים המיועדים לטיול, או אפילו יאפשר פעילויות היוצאות מתוך הצימר. צימר אידיאלי כשהוא נקודת סיום מפנקת ליום עמוס של טיולים באיזור היפה ביותר בישראל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן לוי

אחוזת שבעת הכוכבים מציעה לכם מגוון אפשרויות לנופש אקסקלוסיבי. אירוח משפחות, קבוצות, חופשה רומנטית לזוגות אוהבים, בילוי משותף של קבוצת חברים, אירועים פרטיים ועסקיים רבי משתתפים, ערבי חברה ועוד. לאורחי האחוזה מובטחת חוויה מהנה ובלתי נשכחת.



 


מאמרים נוספים מאת עידן לוי
 
3 טיפים לבחירת צימרים בצפון למשפחות
31/10/12 | צימרים
בשעה טובה, החלטתם על חופשה משפחתית- ואיזה מקום מושלם לכך יותר מאשר צפון ישראל? התאריכים כבר סגורים, ואפילו הודעתם בעבודה על היעדרותכם הצפויה. כל שנותר לכם כעת הוא לבחור צימר משפחתי. ה"בעיה" היא שבצפון המתויר של ישראל ניתן למצוא אינספור צימרים.

טיול בצפון - בחירת צימרים בגליל העליון
21/10/12 | צימרים
יוצאים לחופשה משפחתית? קשה להאמין שיש עבורכם פתרון טוב יותר מאשר צימרים בגליל העליון. אולי אלו הם הנופים הירוקים והמרהיבים, שלל האטרקציות הנמצאות סביב או סתם הרצון להתרחק מכל ההמולה והרעש של אזור המרכז- אבל העובדה היא שהצפון הוא יעד הטיולים המבוקש ביותר בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI