דף הבית תיירות ונופש צימרים 3 טיפים לבחירת צימרים בצפון למשפחות
3 טיפים לבחירת צימרים בצפון למשפחות
עידן לוי 31/10/12 |  צפיות: 2614

בשעה טובה, החלטתם על חופשה משפחתית- ואיזה מקום מושלם לכך יותר מאשר צפון ישראל? התאריכים כבר סגורים, ואפילו הודעתם בעבודה על היעדרותכם הצפויה. כל שנותר לכם כעת הוא לבחור צימר משפחתי. ה"בעיה" היא שבצפון המתויר של ישראל ניתן למצוא אינספור צימרים. כיצד ניתן לבצע את הבחירה הטובה ביותר?

טיפ ראשון: בדקו את השירותים שמציע הצימר

כל מי שהתנסה בעברו בטיולים יוכל להעיד שאין דינה של חופשה משפחתית דומה לזה של בילוי רומנטי זוגי. הדבר צריך לבוא לידי ביטוי גם בבחירת הצימר. כך, ברור כי ג'קוזי בחדרים יתאים פחות לילדים, שיצפו תחת זאת לשלל משחקים, בריכת שחייה וכן הלאה. במילים אחרות: ישנה חשיבות מכרעת לשירותים ולפעילויות אשר מציע הצימר לדייריו.

גם שאלת האיבזור של החדרים צריכה לשחק תפקיד. צימרים בצפון למשפחות מציעים חדרים מכל סוג. בהתאם לגיל הנפשות הפועלות, יש להתאים את אלה. ברור, למשל, כי נוכחות של תינוק במשפחה תצריך מיטה מיוחדת. כמו כן, חשוב לבדוק את הפעילויות הקיימות בצימר: בריכת שחייה, עמדת ברביקיו וכן הלאה.

טיפ שני: בדקו את חלוקת החדרים

בדרך כלל, כאשר משפחות שלמות יוצאות לחופשה, הן יזדקקו ליותר מאשר חדר אחר. חלוקת החדרים קריטית כשזה נוגע לצימרים למשפחות. להבדיל מבני זוג שזקוקים לחדר אחר בלבד, פה נדרש כבר לבחור בחדרים מתאימים לגיל הלנים בהם, לוודא כי אלה יהיו סמוכים אחד לשני, למשל. כך, ניתן למצוא וילה לנופש אשר מציעה קומה שלמה למשפחה.

נקודה חשובה נוספת נוגעת למחיר. חלוקה נכונה של החדרים תאפשר לא רק לארגן את הטיול בהתאם לצרכים, אלא גם לקבל, בעזרת מיקוח, גם הצעה משתלמת.

טיפ שלישי: בדקו את מיקום הצימר

כאשר יוצאים לחופשה משפחתית, יש מספר רב של נפשות שצריך לספק. להבדיל מחופשות זוגיות המצריכות לא יותר מאשר שקט ושלווה, החופשות המשפחתיות יכללו דרישה לפעילויות- לא רק בצימר, אלא גם בקרבתו. אזור הצפון מציע אינספור אתרים כאלה, אך רצוי להכיר אותם מראש. עקב כך, חשוב מאד לבדוק את מיקום הצימר, לראות אילו אטרקציות תיירותיות נמצאות בסמוך אליו וכן לשאול האם הוא מציע טיולים או פעילויות היוצאים ממנו. טיולי סוסים או טרקטורונים הם דוגמאות מצוינות לכך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן לוי

אחוזת שבעת הכוכבים מציעה לכם מגוון אפשרויות לנופש אקסקלוסיבי. אירוח משפחות, קבוצות, חופשה רומנטית לזוגות אוהבים, בילוי משותף של קבוצת חברים, אירועים פרטיים ועסקיים רבי משתתפים, ערבי חברה ועוד. לאורחי האחוזה מובטחת חוויה מהנה ובלתי נשכחת.



 


מאמרים נוספים מאת עידן לוי
 
3 טיפים לבחירת צימרים בצפון למשפחות
31/10/12 | צימרים
בשעה טובה, החלטתם על חופשה משפחתית- ואיזה מקום מושלם לכך יותר מאשר צפון ישראל? התאריכים כבר סגורים, ואפילו הודעתם בעבודה על היעדרותכם הצפויה. כל שנותר לכם כעת הוא לבחור צימר משפחתי. ה"בעיה" היא שבצפון המתויר של ישראל ניתן למצוא אינספור צימרים.

טיול בצפון - בחירת צימרים בגליל העליון
21/10/12 | צימרים
יוצאים לחופשה משפחתית? קשה להאמין שיש עבורכם פתרון טוב יותר מאשר צימרים בגליל העליון. אולי אלו הם הנופים הירוקים והמרהיבים, שלל האטרקציות הנמצאות סביב או סתם הרצון להתרחק מכל ההמולה והרעש של אזור המרכז- אבל העובדה היא שהצפון הוא יעד הטיולים המבוקש ביותר בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI