דף הבית רפואה ובריאות סרטן 5 עובדות על שחזור אף שחייבים לדעת
5 עובדות על שחזור אף שחייבים לדעת
שחזור שד 17/12/12 |  צפיות: 4455

לצערנו הרב, יש לא מעט סוגים של סרטן בעולם, וכל אחד מהסוגים האלה דורש התמודדות שונה על ידי הרופאים. מזה הרבה מאוד שנים מושקעים כספים רבים, לימודים ומחקרים על מנת שאפשר יהיה להתמודד בצורה טובה יותר עם מחלת הסרטן, בין אם מדובר על סרטן ריאות, סרטן האף, או כל סוג אחר של סרטן.
סרטן האף היא מחלה שדורשת טיפול, ולעיתים מה שדורשת מחלה כמו סרטן האף, היא שחזור אף, כאשר לעיתים יש צורך לשחזר חלק גדול של האף ולעיתים יש צורך לשחזר חלק קטן יותר מהאף. שחזור אף הוא ניתוח שדורש הרבה מאוד ידע ותשומת לב, ולכן יש לעבור אותו אל המנתחים והמנתחות הטובים והמקצועיים ביותר.

עובדות שונות על ניתוחים אלה

ראשית, ניתוח של שחזור אף נעשה בעיקר משלוש סיבות עיקריות, והן: הסרת גידולים סרטניים, חבלה באף, הזדמנות האף ולכן יצירה של קושי בנשימה. מעבר לכך, העובדות הנוספות שכדאי לדעת של ניתוחים אלה, הן עובדות הקשורות במטרת הניתוחי ובביצוע שלו. המורכבות של ניתוח כזה היא השילוב בין הנושא האסטטי, שכן הרצון הוא לשמור על צורת האף כפי שהיא הייתה בעבר, ובין השילוב של הפונקציונאליות של האף.

לאף יש תפקיד חשוב ביותר בנשימה שלנו, מעבר לעניין של חוש הריח, ובניתוחים של שחזורי אף יש לשים לב היטב לכך שמעבר האוויר באף יתבצע באופן חלק. עוד עובדה חשובה בנוגע לנושא של ניתוחי האף, היא כי לרוב הניתוח נעשה על ידי מתלה עשוי עור, כאשר את העור נוהגים לקחת ממקומות סמוכים לאף, כמו הלחי או המצח.

איפה לעבור את הניתוח

ברפואה הפלסטית, ממש כמו שקורה בתחומים אחרים של רפואה וגם במקצועות אחרים, לא אחת קורה שיש הרבה מאוד אנשי מקצוע שמציעים את השירותים שלהם. כיוון שניתוח שחזור של אף הוא לא ניתוח פשוט, והוא דורש מיומנות, ניסיון וידע רב, כדאי לעבור אותו אצל המנתחים והמנתחות הטובים ביותר שיש. על מנת שאפשר יהיה לבחור את המנתחים הטובים ביותר, אפשר להתעמק בנושא באתרי האינטרנט השונים, וכמו כן, אפשר גם לקרוא חוות דעת של מטופלים אחרים, ואפשר גם לראות תצלומים של ניתוחים שנעשו.

בניתוח של שחזור אף מדובר גם על היכולת של האף לתפקד אחרי הניתוח וגם על הצד האסטטי, ולכן מומלץ מאוד לבחור רופאים ורופאות שיש להם ניסיון בתחום, כדי להיות בטוחים שהתוצאה תהיה טובה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שחזור שד


 


מאמרים נוספים מאת שחזור שד
 
שחזור השד לאחר טראומה וחזרה לחיים רגילים
29/05/13 | סרטן
גילוי של גידול סרטני בשד מחייב פעולה מהירה. ככל שהגידול מתגלה בשלב מוקדם יותר, כך ניתן לטפל בו במהירות וביעילות רבה יותר. במקרים שהגידול הגיע לממדים בעייתיים או שנראה כי התערבות ניתוחית לא תשיג את המטרה הרצויה, נאלצים הרופאים לבצע כריתה של חלק מהשד הנגוע או של השד כולו.

סרטן הלשון- פותרים ומשקמים
29/04/13 | סרטן
בשנים האחרונות הטכנולוגיה הרפואית המתקדמת מאפשרת טיפולים אפקטיביים למצבים של סרטן הלשון וסוגים נוספים של סרטן. יש לזכור כי אבחון מקדים יכול להציל חיים ולכן חשוב שכל אחד ואחת יהיו מודעים לסימנים המקדימים ויפנו אל רופא המשפחה בכל מקרה של חשש. מאמר זה יגולל בפני הקוראים אודות סימנים מקדימים, מאפייני סוג זה של סרטן, סוגי הטיפול והכול אודות טיפולי שחזור.

הניצחון על סרטן השד
17/03/13 | סרטן
נשים רבות נפגעות מהסרטן, ולמרות הגילוי המוקדם ודרכי הטיפול היעילות, רבות מן הנשים מאבדות את השד הפגוע, שכן הבחירה בין השד לבין החיים ברורה.

סרטן השד ומציאת המנתח הטוב ביותר לשחזור השד
29/01/13 | סרטן
אחד מסוגי הסרטן ממנו יראות וחוששות נשים הכי הרבה, הוא סרטן השד. הסרטן איננו פוסח על פני נשים בגילאים שונים, והוא גם תוקף נשים בשנות ה- 30 לחייהן. לעיתים סרטן זה מסתכם בתוצאות עגומות, או אז הרופאים המטפלים נאלצים לכרות שד אחד או שניים.

סרטן השד וכיצד מתבצע שחזור שד?
29/01/13 | סרטן
נדמה שכמעט לא תמצאו אדם אחד אשר איננו ירא ממחלה זו – הסרטן. לא פעם אנו שומעים על אנשים ידועים, על חברים או מכרים שחלו באחד מסוגי הסרטן, ולרוע המזל, חלק מסוגי הסרטן הם חשוכי מרפא.

סרטן השד – התקווה שבשחזור
20/01/13 | סרטן
סרטן השד הוא מחלה שרוב החולים בה הוא נשים; המחלה מאופיינת בגושים בלתי כואבים בחזה הנשי, וגם בבתי השחי. המחלה מתחילה באיזור החזה אבל כמו כל סוגי הסרטן יש לה נטייה להתפתח למקומות אחרים בגוף, אפילו מרוחקים מאד מאיזור החזה. הסוג הנפוץ ביותר הוא קרצינומה.

סרטן הפה, איך חוזרים לחיים?
23/12/12 | סרטן
בעולם שלנו יש הרבה מאוד סוגים של מחלות ממאירות, ואחת מהמחלות הממאירות הקשות ביום הן סרטן הפה. סרטן הפה נמצא במקום השישי בשכיחות שלו מתוך המחלות הממאירות, והתמותה ממחלה כמו סרטן הפה עלולה להגיע ל50% תוך 5 שנים.

יש פתרונות לכריתת שד – שחזור
17/12/12 | סרטן
אחת המחלות שרוב הנשים חוששות מהן מאוד, ובצדק, היא מחלה של סרטן השד. נשים רבות חוששות ממחלה זו כיוון שהיא באמת תוקפת אחוזים מאוד גדולים של האוכלוסייה, ומעבר לכך, במחלה כמו סרטן השד גם ההתמודדות הרגשית היא מאוד לא פשוטה.

5 עובדות על שחזור אף שחייבים לדעת
17/12/12 | סרטן
לצערנו הרב, יש לא מעט סוגים של סרטן בעולם, וכל אחד מהסוגים האלה דורש התמודדות שונה על ידי הרופאים. מזה הרבה מאוד שנים מושקעים כספים רבים, לימודים ומחקרים על מנת שאפשר יהיה להתמודד בצורה טובה יותר עם מחלת הסרטן

סרטן שד, אפשר להשתקם מזה
27/11/12 | סרטן
אם יש תחום בחיים שלנו אשר בו אנחנו יכולים לראות התקדמות מדהימה והרבה מאוד שינויים, זה תחום הרפואה. תחום הרפואה לעולם לא נשאר סטטי, כי תמיד החוקרים עובדים על פיתוחים נוספים, ומעבר לכך, כל ההמצאות הטכנולוגיות מאפשר לנו לטפל בצורה טובה ויעילה יותר בהרבה יותר מחלות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI