דף הבית מחשבים וטכנולוגיה גאדג'טים סמארטפון
סמארטפון
דניאל 22/01/13 |  צפיות: 7522

 

סמארטפון בעברית טלפון חכם, זהו בעצם מכשיר טלפון שכולל בתוכו יישומים רבים מעבר לתקשורת אלחוטית. יישומים כמו: מצלמה, מחשבון, ספר טלפונים, שירותי אינטרנט ותוכן ועוד רבים אחרים שהולכים ומשתדרגים עם הזמן. היום הסמארטפונים כל כך משודרגים שאפשר לכנותם כמחשב כיס קטן שבעיקרון מכיל בתוכו את כל המידע הנחוץ ונמצא אצלנו בכיס ובכל מקום. מכשיר המארטפון הראשון הושק בשנת 1992 ושמו "סימון", הוא טלפון מהדור השלישי שכלל יישומים חדישים שהיום משודרגים הרבה יותר בדור השישי. בשנה שחלפה נשבר שיא במכירת סמארטפונים שעלה פי כמה על מכירת מחשבים נייחים וניידים יחד. כמעט שאין אחד שאינו מתעדכן על תקן שעתי בציוצים ולייקים ברשתות ורוב הנהגים מוצאים דרכם דרך יישום הג'י פי אס בסמארטפון.

אז מה בעצם חשוב לדעת ברכישת סמארטפון?

1- חשוב לדעת מהן מערכות ההפעלה בסמארטפון. קיימות שלוש מערכות, הראשונה מבניהן היא האנדרואיד שנמצאת בהמון מכשירים מכילה יישומים רבים וניתן לשדרג ולעדכן אותה באופן מיידי. השניה היא ה ios, שמותקנת על מוצאים מבית אפל כמו iphone 5 שידועה בפשטות שלה, היא מאוד נעימה וברורה וניתן לעדכן אותה בקלות, הבעיה שהיא אינה תומכת בתוכנות רבות, עובדה שיכולה להגביל אותנו מעט. השלישית והאחרונה היא symbyan שהיא מערכת ההפעלה הישנה מבין השלושה, אומנם המוכרת יותר לציבור מפאת ההיסטוריה שלה אך מעט איטית ואינה תומכת ביישומים חדשים רבים.

2- חשוב לדעת עד כמה ביצועי הסמארטפון שרכשנו יעילים ומתקדמים וזאת ע"י יעילותו הטכנית של המכשיר. למשל כמה מהר נוכל לגלוש באינטרנט והאם הרשת שנתמכת במכשיר מאפשרת את המהירות המתבקשת, האם המכשיר יכול לתמוך ביישומי המשחקים שמתחדשים כל הזמן, מה גודל הזיכרון בסמארטפון, האם אפשר להגדיל את הנפח והאם זה יספיק לצרכינו, עד כמה המעבד של המכשיר חדיש וחזק על מנת שיוכל לתמוך בכל ההורדות והתוכן.

3- חשוב לדעת עד כמה נוח המכשיר לשימוש ועד כמה יעיל הוא בתכנים שאינם קשורים לשיחות יוצאות ונכנסות. לשיקולו של הצרכן אם הוא רוצה מכשיר כבד או קל, עם מסך רחב או צר, איזה סוג מקלדת הוא יבחר להשתמש והאם טכנולוגית המגע נוחה לו לשימוש או שהוא דורש לחצנים שנראים לו יותר.

4- השיקול האחרון והנפוץ ביותר הוא כוח הסוללה שאמורה ללות אותנו במהלך היום עם הסמארטפון וזאת שוב לשיקולו של הצרכן באם הוא בשטח או במקום שמאפשר טעינה ברוב שעות היום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל


 


מאמרים נוספים מאת דניאל
 
חומצה הילאורונית - הג'ל הרך לקמטים הקשים
28/03/13 | רפואה
קמטי הפנים נחלקים לקבוצות שונות בהתאם לעומק שלהם ובהתאם למיקום.

עיצוב פנים דירות יוקרה
עיצוב פנים יכול להפוך דירה יד שנייה קטנה לדירת יוקרה יפהפייה. הכל תלוי במעצב פנים או באדריכל פנים אשר אתם שוכרים למטרת עיצוב פנים דירות יוקרה.

אבקת חלבון אקסטרים גיינר
27/02/13 | דיאטה
מתאמנים ומתלבטים אם לצרוך אבקת חלבון? במאמר הבא נציג לכם מספר עובדות ואתם תחליטו אם אבקת החלבון חיונית עבורכם.

אבקות חלבון מומלצות במיוחד
המפתח לבריאות איתנה הוא שילוב נכון בין כושר גופני לתזונה בריאה. בכדי להבטיח שהפעילות הגופנית תהיה אפקטיבית, חשוב להתאמן לפחות 3 פעמים בשבוע בעזרת אימון שהומלץ על ידי מדריך כושר מקצועי.

הלבנת שיניים
יש פעמים שאנו בוחרים לצאת לבילוי או צריכים להגיע לאירוע חברתי שתוכנן מראש, אנו מתארגנים בהתאם, מסתרקים, מתאפרים לובשים את הבגד החדש שקנינו, מסתכלים במראה והכל לכאורה נראה מושלם אבל דבר אחד הורס מעט וזה החיוך שלנו.

עיצוב פנים דיור מוגן
לקראת מעבר אל בית מוגן או בית אבות מתבקשים הדיירים המבוגרים לארוז את כל ביתם ולהקים אותו מחדש בתוך יחידת דיור קטנה. מדובר במשימה לא פשוטה גם בעבור מעצבי פנים מאוד מנוסים.

סמארטפון
22/01/13 | גאדג'טים
סמארטפון בעברית טלפון חכם, זהו בעצם מכשיר טלפון שכולל בתוכו יישומים רבים מעבר לתקשורת אלחוטית.

עיצוב פנים ואדריכלות
עיצוב פנים ואדריכלות הם אינם אותו מקצוע וזאת למרות שאדריכל יכול להיות מומחה בכל הקשור אל עיצוב פנים.

מראה נקי ומראה זוהר מתחיל עם פילינג
פילינג לעור הפנים נחלק בעיקר לשתי קבוצות. הפילינג הקל והטבעי והפילינג שנעשה תוך שימוש בחומצה. הפילינג הקל הוא זה המוכר מן הבית ומסבונים שיש בהם גרגרים לפילינג.

פיתוח אפליקציות- לומדים את התחום
בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית בהיצע הקורסים של פיתוח אפליקציות למערכת ההפעלה אנדרואיד ומערכת ההפעלה IOS.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI