דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר ניקוי שטיחים- מאבק בין הרצון לניסיון
ניקוי שטיחים- מאבק בין הרצון לניסיון
שרית אולמן 10/02/13 |  צפיות: 4279

כמעט בכל דירת מגורים, משרד או עסק יש, לפחות, שטיח אחד ולרוב ישנם גם מספר שטיחים המרצפים את כלל חדרי הנכס, משווים לו מראה מהודר, מכובד וחמים ומספקים לדיירים את הבידוד הנדרש מפני חום וקור, כמו גם הרגשה ביתית ומזמינה.

עד כמה שהשטיחים יפים ונעימים למראה, מדובר על פרטי נוי שצוברים המון לכלוך, אבק ומזהמים מדי רגע, וצריך להקפיד ולשמור על ניקיונם, על איכותם ועל הסיבים המרכיבים אותם בעזרת ניקוי שטיחים תקופתי, קבוע ומתמיד, היכול להיעשות גם באופן עצמאי, בעזרת כלי ניקוי הקיימים בכל בית ובית וגם בצורה מקצועית יותר, על ידי חברת ניקוי שטיחים ושחזורם, בעזרת כלי עבודה כבדים ומאסיביים הרבה יותר.

השאלה הנשאלת היא "מהי האופציה הכדאית יותר לנו?" וכדאי להפריד, במקרה הזה, בין מספר סיטואציות והקשרים הנוגעים לענייני ניקוי שטיחים. כאשר מדובר על בית עסק, שבו דורכים ומסתובבים עשרות ואולי מאות אנשים ביום, הרי שכמות האבק והלכלוך שמצטברת במרחבי החלל, ובעיקר בשטיחים ובריהוט, היא עצומה ורבה, ואין חומר ניקוי או שואב אבק ביתי שיכול להתמודד עם כמות כזו, כך שלגופים כאלו, כמו מפעלים, מלונות, מסעדות ומבני ציבור, אין ברירה אלא להעסיק חברת ניקוי שטיחים מקצועית בעלת אפשרויות אפקטיביות יותר מהמקובל. כאשר מדובר על דירת מגורים, בה מתגוררת משפחה גרעינית קטנה, הרי שההתמודדות עם פרוצדורת ניקוי שטיחים היא פשוטה יותר ניתן לעשותה גם באמצעים הביתיים והפשוטים יחסית, אם כי, חשוב להדגיש, עריכת ניקיון יסודי של השטיחים, באמצעות חברה מקצועית, כאקט שנתי, לפחות, תתרום רבות לשמירת איכות המוצר, להישרדותו לאורך שנים ארוכות ולמניעת נזקים תברואתיים ובריאותיים העלולים להיגרם עקב הצטברות מזהמים, מטרידים ולכלוך בין סיבי ואריגי השטיחים.

עוד פרמטר משמעותי, שיש לעמוד עליו כאשר מבקשים לבצע ניקוי שטיחים, הוא שאלת סוג השטיח ואיכותו. ככל שהשטיח הינו יוקרתי יותר וכבד יותר, כמו שטיח פרסי, למשל, כך היכולת לנקות אותו כראוי באמצעים ביתיים היא יכולת מצומצמת ומוגבלת, עד כי אין ברירה אלא להזמין חברת ניקוי שטיחים מקצועית ומיומנת בטיפול בשטיחים מעין אלו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שרית אולמן


 


מאמרים נוספים מאת שרית אולמן
 
מבחן טופל- קבלו טיפ להצלחה
מבחן טופל, שהוא מבחן ידע באנגלית המהווה בסיס, ותנאי סף לקבלה, ברוב מוסדות הלימוד האקדמאיים הגבוהים בארה"ב, כולל ארבעה חלקים המהווים את מעטפת כישורי השפה הנדרשים לשם חיים במדינה דוברת אנגלית

עו"ד ביטוח לאומי, אתה לא לבד!
עו"ד ביטוח לאומי הינו עו"ד אשר מתמחה במימוש הזכויות המגיעות לנזקק אל מול המוסד לביטוח לאומי. המוסד לביטוח לאומי הוקם על מנת לסייע לאוכלוסיות המצויות במצוקה כלכלית, להתפרנס בכבוד.

ניקוי שטיחים- מאבק בין הרצון לניסיון
כמעט בכל דירת מגורים, משרד או עסק יש, לפחות, שטיח אחד ולרוב ישנם גם מספר שטיחים המרצפים את כלל חדרי הנכס, משווים לו מראה מהודר, מכובד וחמים ומספקים לדיירים את הבידוד הנדרש מפני חום וקור, כמו גם הרגשה ביתית ומזמינה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI