דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר ג'קוזי: סגנונות שונים לאנשים שונים
ג'קוזי: סגנונות שונים לאנשים שונים
אביב יועצים 11/02/13 |  צפיות: 2788

כשבוחרים ג'קוזי אפשר לבחור בין דגמים שונים. הדגמים הללו נבדלים זה מזה במפרט הטכני שלהם, בגודל שלהם ובשאר מאפיינים. הם נבדלים גם במראה שלהם ובעיצוב שלהם.

כשאנחנו מתקינים מערכת ספא בחצר או בגינה אנחנו יכולים לעצב את הסביבה שלה ולשנות את המראה ואת הסגנון של המערכת שבחרנו. בריכה יכולה להיראות לגמרי אחרת אם מוסיפים לה דק עץ או מקיפים אותה במשטח אבן.

השילוב של הדגם שאנחנו בוחרים ועיצוב מקום ההתקנה שלו יכולים ביחד ליצור עיצובים שונים של ג'קוזי. כשאנחנו מתקינים את הבריכה ומחליטים על העיצוב שלנו עומדות בפנינו אפשרויות רבות. בואו נראה בקצרה כמה סגנונות אפשריים של בריכת ספא בגינה או בחצר.

תראו אותי, יש לי ג'קוזי

בואו נגיד את האמת: מערכות ספא נועדו לא רק להנאה. כאשר אנחנו מתקינים מערכת ספא אנחנו עושים זאת גם כדי להראות לכולם שיש לנו בריכה בחצר. לפעמים, בריכות ספא הן הדרך של אנשים למשוך שתומת לב של אנשים אחרים – ואין בכך שום דבר רע: הצלחה צריכה להיראות. אם הכי חשוב לנו שהבריכה שלנו תצעק בקול את ההצלחה שלנו הרי שהבריכה צריכה להיות מפוארת, עם שיש וזהב נוצץ וכן הלאה.

אני אדם מעשי

יכול להיות שכל מה שאנחנו רוצים זה מים מבעבעים, פינוק ורגיעה. אפשר להסתפק בעיצוב שאיננו עיצוב: רק בריכה במקום הנוח ביותר והנגיש ביותר – בלי משחקים ותוספות ועיצוב שנראה מיותר עבור האדם המעשי.

איזו מין שלווה

אם השלווה היא הדבר החשוב לנו ביותר כשאנחנו מתקינים ג'קוזי הרי שהעיצוב צריך להיות מרגיע ככל האפשר: קווים עדינים, שקט, מנוחה לעיניים ולנשמה ואולי גם תוספות כמו מערכת שתנגן מוזיקה מרגיעה ומקום למקלות קטורת ונרות ריחניים כדי להשלים את האווירה המרגיעה.

ילדים זה שמחה

ג'קוזי שנועד לילדים ולמשחקים שלהם צריך להיות מעוצב מסביב לשני נושאים עיקריים: בטיחות ברמה גבוהה ביותר ועיצוב שמושך ילדים ועושה להם שמח. לצד הקפדה על הבטיחות של הילדים שמשחקים בבריכה נעטוף את המקום במראות שאהובים על הילדים. מה לא עושים בשביל הילדים היקרים שלנו?

לחפש את היופי (ולמצוא אותו)

כשיופי הוא החשוב מכל אז צריך להקפיד על כל פרט ופרט: לא רק בעיצוב של הבריכה עצמה אלא גם בעיצוב של הסביבה שלה. החל בבחירת מיקום עם הנוף המושלם ועד העיצוב של הברזים – כל פרט משחק תפקיד חשוב ביצירת התמונה המושלמת שתעשה לנו טוב בעיניים ובנשמה.

אותי זה מצחיק

לא צריך לקחת את הג'קוזי יותר מדי ברצינות – אפשר דווקא להפוך אותו למקום מוזר ושונה ומצחיק. כך הבריכה הופכת למקום שבו אנחנו דווקא מחפשים את השונה, את היוצא מגדר הרגיל ואת הלא שגרתי. חוויית הטבילה יכולה להיות שונה מאוד כשהיא מתרחשת במקום שהעיצוב שלו מיוחד מאוד.

יש בגינה מסיבה

כדי שהג'קוזי יהיה מקום שאומר מסיבה ובילוי צריך לעצב אותו בהתאם. לא מדובר רק בעיצוב שאומר שמחה, ריקודים ובילוי אלא גם בעזרים טכניים כמו מערכת שמע משוכללת (שאיננה רגישה למים) ומקום לצינון בקבוקי השמפניה שהכרחיים למסיבת ג'קוזי מוצלחת.

***

מוגש בחסות הוט ספרינג: מערכות ספא וג'קוזי מהחברות המובילות בעולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI