דף הבית רוחניות אסטרולוגיה רטרו מרקורי
רטרו מרקורי
אודי ברגר 06/03/13 |  צפיות: 13169

רטרו מרקורי

אודי ברגר

מי מפחד מרטרו מרקורי?

כיצד לנהוג בעת נסיגה, ממה להימנע. זוויות ראייה חדשות להבנת הנושא:


נתקלתם פעם במשאית? ניסיתם ללמוד...סינית? הצצתם על מנת להבין ונפגעתם?

ובכן לאור הפרסומים הקיימים בספריות ובאינטרנט, בנקל אוכל לשער, שההסברים שקיבלתם לא עמדו במבחן התוצאה. לא אתפלא באם חשתם מתוסכלים משלל ההסברים המתישים, בדבר רטרו מרקורי.

במאמרי זה אנסה להוציא שם טוב יותר לכלל פוסקי הדור - בנושא.

ברשותכם אתחיל מן הקל אל הכבד /קצוץ ....שהרי הבטחתי, הסבר- לייט:

אם כן, האסטרולוגיה מייחדת חשיבות רבה למצב קוסמי זה, בגלל קרבתו של כוכב מרקורי לכדור הארץ. בשל סמיכות כוכבית זו - הקרובה ביחס ליתר הכוכבים, טבעי שנושפע מיחסיי שכנות, ממש כפי שאנו אמורים להיות מושפעים מהדבש, או מהעוקץ, של הדיירים ממול - ופחות מאלה הגרים...במישוריה הקפואים של אלסקה.


מי מאיתנו לא זוכר מה קרה כאשר המורה אחרה לשיעור, או כשהובהלה בדחיפות אל משרדו של המנהל?

כמובן...שכולנו זוכרים. זוכרים גם זוכרים. מה זה השתוללנו?
פעם, עוד איכשהו... כיבדנו את המורים ובהתאם לזאת מיתנו את החגיגה. אבל היום כשכבוד המורה מוטל בספק, העכברים קופצים על השולחן – ולעיתים קרובות זה קורה בנוכחותה, שלא לדבר על... שכשהיא יוצאת לרגע ואז? האנדרלמוסיה בתפארתה - כפי שהפינק פלויד רמזו לעשות בשירם: (החומה).


כשמרקורי ברטרו, אז אין מי שילמד אותנו מה טוב ומה רע. 

במצב שכזה אנו חשים ללא מנהיג ומכוון. אנחנו מתוסכלים ומגלים שהחופש שניתן לנו, אינו כול כך מלהיב כבימי ילדותנו הרחוקה.

הסיבה מובנת מאליה. כשהיינו ילדים לא היינו מחויבים לאחריות כול כך גדולה, בוודאי לא לגבי פרנסת המשפחה ולמטלות הרבות המתלוות למוסד זה, לא לתקשורת ולדיפלומטיה צרופה, גם לא
לחתימה על חוזים ארוכים ומתישים ובקיצור, זה לא שהיה, בילדותנו שהייתה לרוב...ללא דאגה.

על מנת להיטיב ולהסביר מהי חשיבותו של הרטרו הרשו לי להמשיך את האלגוריה... שכן השיעור עומד להסתיים והתלמידים... מחכים לציונים. מבחינתכם זה ציון למבחן הרטרו, אחד משלושת מצבי הרטרו הרוטיניים - השנתיים.

תנחשו מי קיבל את הציון הגרוע ביותר ומי זכה בציון הטוב מכול התלמידים...

שקיפצו שם על השולחן?

כמובן שאלה - שבמקום להשתתף בחגיגה הכיתתית, אלה שישבו ללמוד לקראת המבחן, אלא ששקדו על החומר הנלמד הצליחו הרבה יותר ממובילי השישו ושימחו – כתוצאה מהיסח הדעת של המורה.

אז להשלמת המטפורה אציין כי בשבילכם, המורה הזו, היא כוכב מרקורי שנכנס או... יצא מנסיגתו התלת שנתית.


אם כן, היות ואנו כבר... לא ילדים ובאם מדובר על אסטרולוגיה 'למבוגרים בלבד', אז ככאלה - כמי שגם לו נרצה... בכך, נחשוש לטפס על השולחן ולצהול כזאטוטים - חלים עלינו חוקים אחרים, המחייבים אותנו להיזהר מכול בור ותלותית עפר, בשביליי החיים הארוכים והמתישים. 


אני רואה באזהרות האסטרולוגים אזעקות שווא וכבבחינת מכשול לעיוור, בסגנון: מי שיתעלם... מממצב רטרו בשמיים, מי שלא ינצלו, מי שלא יאתגר עצמו...לדעת, יאלץ לחוות את כישלון: חיי האהבה שלו, עסקיו, לימודיו, קשריו החברתיים וחלילה גם עלול לאבד את שלוותו הנפשית.

למען האמת, לא כול העוסקים ברזי הכוכבים מטיליי אימה. חלקם המתון ממליץ למצוא בכך הזדמנות לסגת, לבדוק את החומר והרוח, שמא כול אלה דורשים מאיתנו בחינה מחודשת.

מנקודת השקפתי ומניסיוני אני ממליץ לראות זאת כירידה לשם עלייה. באם תתבוננו על כך כאל חלק מתהליך טבעי ולא כעל גזירת שמיים, תוכלו להבין כי מצב רטרו חיוני ואפילו מועיל, במקרים רבים.


אל תטעו ביחס למאמרי זה. לעולם לא אמליץ על משהו החורג מכפי יכולתכם לעשות. ההיפך, אשתדל בכול כוחי לאזן את הפחדים האוחזים בכם כול אימת שהכוכב הזה בנסיגה.


אם כן, בניגוד לדעת הרוב, אני בין הסוברים כי אל ליצורי אנוש להסתבך בתסכולי- גורל ובהאשמות כלפי הכוכב שכביכול מהתל בהם. לדעתי זה זמן נפלא לעצור, לא לפחד,לשבת ולתכנן טוב יותר, את המהלכים השונים בהם התחלתם, טרם השפעת הרטרו.
אישית? איני מוצא סתירה בין להימנע מצפיות עכשוויות לפריצת דרך משמעותית, לבין להתנגדולהשקיע מאמץ בכדי להפר את תחושת הסרבול בחיי הזוגיות- למשל.

צמאים לדוגמה מחיי היום יום? אז בבקשה: המונח אופוזיציה פוליטית- לוחמת אומר לכם משהו? אני מניח שכן- אז מהתחום...המשעמם... והדמגוגי הזה, אנו עדים לא פעם, להצלחת מפלגה במשימתה להביס מפלגה שלטת ולזקוף לזכותה הצלחה - כמוה, כן גם אתם, מומלץ לכם שלא להיכנע אף פעם:לעצור, להתנגד לקשיים ולתכנן מהלכים, ששלב הביצוע יפה להם לזמן שמעבר לרטרו. 


ברשותכם, אפנה לערוץ נוסף לשם הפגת המתחים:

תחילה, בואו נעצור לרגע ונחשוב ביחד, בעצם... מדוע לנו לנהוג כטיפוסים הפרא- ההיסטוריים שחששו מכל שינוי קוסמי כמו: התפרצות געשית, רעידת אדמה, שיטפונות, סופות- חול ועד כדי... טפטוף... המלווה בכמה ברקים?

אני אישית מכיר כמה אנשים, המאמינים שחייהם היו נראים אחרת אילו היו חיים על פני פלוטו ולא בקרבתו של מרקורי. כשניסיתי לגמול אותם מהסרט בו הם חיים, גיליתי שהיו מוכנים להתעמת עם מאורת נחשים, באם היו מבטיחים להם שזה הרטרו האחרון עלי... אטמוספרה.

יתכן שזה לא מאפיין את רובכם, אבל באם אתם נמנים על... מועדון הפאניקה, אז חישבו על הנתון הבא: במהלך השנה תוקפים אותנו לא מעט מצבי נסיגה. כוכב מרקורי בלבד... גונב את ההצגה (לפחות) שלוש פעמים בשנה. אם כן ומה עם יתר שמונת הכוכבים המשפיעים עלינו?! שהרי גם להם שמור חלק... בפסטיבלי הרטרו השנתיים. 
אם כן נסיגת מרקורי היא עובדה אסטרונומית שלא ניתנת לערעור - לעומת זאת, ניתן לעשות הרבה במצב כגון זה.


קודם כול, קחו הכול בפרופורציה - לו נרשה לעצמנו לפחד מכל... רטרו מצוי, במקרה הטוב היינו מכלים כספינו על פסיכולוגים וחלילה גם על... קרדיולוגים הקורסים נוכח כובד הביקוש. 

אז לכל המקצינים פחדיהם, אני מייעץ להירגע אחרת ...יסתבכו קשות.

חוץ מזה, רצוי לדעת כי נסיגת מרקורי לא משפיעה על כולם באופן גורף. באם אתם לא בני מזל תאומים או בתולה או, שבמפת לידתכם, מרקורי לא נמצא ברטרו - בבית המתנגד להגשמת חלומכם המועדף, אז במקרים רבים תמצאו שדווקא בעתות רטרו, אתם מצליחים הרבה יותר בהשוואה לאחרים.

מתחילים להתעודד? באם כן, אני שמח, באם עדיין לא, אז הרי לכם דבריי הבאים:


ארגיע אתכם מאוד בכך שאציין שכל תחזיות העיתון והאינטרנט...אינם מדברים אישית ביחס אליכם אלא כלפי כלל המזלות.

הורוסקופ בעיתונות מדבר על סימן השמש בבית מ'ס 1 ואינו מתייחס לאופק המקורי שלכם. כול חובב בתחום יודע, שעל מנת לקבוע את סימן האופק במפה צריך את שעתו של הילוד. בעולם חיים כשש מיליארד איש?

זאת אומרת שבאם נחלק את מספרם ל- 12 המזלות נקבל 500 מליון... למזל.

במילים אחרות: אל לכם להתעמק בתחזית שבעיתון ולפחוד ממצבי רטרו אלא לדעת שרק אסטרולוג (במהלך ייעוץ) יכול לפסול או לקשור תופעות שכאלה על חייכם ורק על ידי מפה אישית- בלבד !


כשמישהו מוכר ומפסיד בוולסטריט, מישהו אחר קונה ממנו את המניות?

ותחשבו על עוד דבר: בעת הרטרו וברגע זה... ממש, מישהו איבד את אהובתו... לטובת מישהו אחר... אז... החשבון מתאזן, לא? כלומר- גם במצב רטרו מישהו מרוויח... אז מה הביג דיל, הא?...

ועוד משהו, כשאכלתם פעם פיצה שמתם לב... שהגבינה הצהובה זזה קדימה?...או ...אחורה? אז אני שואל: זה הפחיד אתכם?...

תתעוררו ! באם אסטרולוג מוסמך לא בדק לכם את המפה, אל לכם לפחוד מכלום ! אז רטרו- פיצה נעים לכולכם !...

ולסיכום:

למתוסכלי מצבי הרטרו בשמיים: פשוט אל דאגה, לא ממרקורי ברטרו, אף לא בעת נסיגת כוכב אחר. באם קראתם את המאמר שלי ו...בכל זאת אתם דואגים, פנו לאסטרולוג מקצועי שיעזור לכם לנצל את ההזדמנויות הטמונות בעיתות רטרו ובאסטרולוגיה בפרט. עצה ממני? זה ישתלם לכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אודי ברגר


 


מאמרים נוספים מאת אודי ברגר
 
מצב רטרו בשמיים
מצב רטרו בשמיים: לגבי כלל המזלות מה פירושו של המונח רטרו - מבחינה אסטרולוגית?

רטרו מרקורי
מי מפחד מרטרו מרקורי? כיצד לנהוג בעת נסיגה, ממה להימנע. זוויות ראייה חדשות להבנת הנושא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI