דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן כמה יעלה הובלות קטנות בחיפה?
כמה יעלה הובלות קטנות בחיפה?
ziv 20/03/13 |  צפיות: 2912

אחרי הרבה שנים אתם עוברים לדירה חדשה? עכשיו כל שתצטרכו לעשות הוא לארוז את כל החפצים שברשותכם, לאתר מוביל ולעבור לדירה אחרת. אם כך איך בוחרים נכון? היערכות מראש, בחירה מוצלחת של מוביל ומחירים נוחים יסייעו ודאי לתהליך.

מעבר דירה הינו פרויקט לא קטן. זו העת לדעת איך תוכלו לבחור חברת הובלות מנופים? מה עליכם לדעת לקראת ההובלה ומה הם הפרטים שיש לשם אליהם לב? טיפים והמלצות בהמשך.

מעוניינים להוביל לבד? כדאי ואף מומלץ להזמין מוביל מאשר לעשות הובלה לבד. אפילו אם מדובר רק במספר ארגזים ובכמה מוצרים גדולים, כדאי ומומלץ לשריין חברת הובלות לצורך זה. כך תקבלו אחריות על ביצוע העבודה ותוכלו להרגיש ביטחון במהלך ההובלה.

התכולה והאריזות- חובה להתחיל לארוז כשבוע לפני מועד ההובלה את כל ריהוט הבית. אם אין לכם זמן , תוכלו לשכור חברה שתארוז את החפצים, זה כידוע מייקר את התהליך אך חוסך עבודה רבה וקשה. מצד שני , אם אורזים לבד הרבה יותר קל לפרק את האריזות בבית החדש ובנוסף אתם היחידים שיכולים להעניק לרכוש שלכם את מלוא האכפתיות.

החפצים המיותרים- מעבר לבית חדש זאת אחלה הזדמנות לזרוק או לתרום ריהוט ישן שאין בו צורך. נצלו את ההזדמנות לרענן, להיפטר מחפצים שאין בהם שימוש.

תמחור ההובלה- אל תבחרו בזול ביותר, הובלות קטנות בחיפה תעלה כ 2500 שקלים, הכול תלוי במספר פרמטרים: המרחק הנדרש, כמות הריהוט ודרישות מיוחדות ובניהם שימוש במנוף. כדאי לשכור מובילים בעלי מוניטין וניסיון אפילו המחיר מעט יותר גבוה.

ביטוח תכולה- מומלץ לא לשכוח לוודא שחברת ההובלה מבטיחה גם ביטוח במקרה של נזק. למען השקט הנפשי והגנה לרכוש. וודאו מה מקנה לכם הביטוח ואל תשכחו לוודא שתעודת הביטוח ברת תוקף..

איך ומתי- קבעו מבעוד מועד תאריך לביצוע ההובלה, בררו את מספר המובילים שמתוכננים להגיע והקפידו שכשיגיעו המובילים תהיו כבר ארוזים. הניחו את כל הארגזים בפתח הבית ואל תשאירו עבודה לרגע האחרון. הובלה והצלחתה תלויה בכם ובהיערכותכם.

- קבלת הצעות מחיר- כיום ישנן חברות אינספור אשר מציעות שירותי הובלות גבעתיים, השוו בין 4 חברות שונות לפחות והשוו בין המחירים. כמו כן, כדאי ואפילו מומלץ לחפש חברת הובלות כחודש לפני המועד למעבר ולא לחכות עד הדקה התשעים. לא בטוחים בבחירה שלכם? חפשו חוות דעת וביקורות על איש המקצוע ברחבי האינטרנט. מעבר קל!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI