דף הבית ביטוח ביטוח - אחר רוצים השוואה?
רוצים השוואה?
ziv 09/04/13 |  צפיות: 3394

המצב הכספי מתדרדר? הכול נעשה יקר? אולי זה הזמן לחסוך? מרבית הישראלים מנסים להתמודד עם ההתייקרות המוגזמת, אבל עדיין ניתן להתחיל להשוות מחירים, בודאי כשמדובר בביטוח רכב או דירה, כמה ברורים קטנים ותוכלו להוזיל לכם את מחירי הביטוח שלכם במאות שקלים.

התחלתם לחפש חברת ביטוח? זה הרגע לבטח תכולת בית או עסק? בואו ללמוד ולהתרשם מה היא הדרך הנכונה כשבוחרים ביטוח מקיף השוואה ועל אילו פרטים יש להקפיד כאשר מתעניינים בתחום של השוואת ביטוח מקיף.

בדיקה חוסכת כסף- יש לא מעט סעיפים אשר יוזילו לכם מחירים: אתם לא נוסעים בשבת? כבר אין נהגים חדשים יותר? מעולם לא עשיתם תאונה? במידה וכן ציינו עובדות אלה. פרטים שכאלה יחסכו כמה מאות שקלים.

השוואות מחירי פוליסה- תדאגו לברר על שתיים שלוש הצעות מחיר בכדי להתרשם ממחירים. הפערים יכולים לנוע ולהגיע גם ל- 700 ₪. דבר חשוב שתצטרכו לשם לב אליו הוא מה מגיע לכם בפוליסה: ביטוח גרירה? רכב חלופי? כל סעיף שווה כסף ותאלצו לבדוק שקיבלתם פוליסה שתתאים לצורכיכם.

איפה שווה לבטח את עצמכם? כל הממצאים מראים שלמעלה מחמישים אחוז מאיתנו עושים ביטוח אצל סוכן פרטי. ומה הם היתרונות? היחס הרבה יותר אישי ומסור. החיסרון הינו: המחיר יותר יקר. אם אתם מעוניינים לבטח אצל סוכן פרטי, אל תהססו לבדוק שהסוכן בו בחרתם בעל תעודה.

ביטוח מרחוק- אפשרות נוספת לעשות בדיקה כמה עולה ביטוח מקיף ישירות דרך חברה מובילה. הרווח ברוב המקרים: המחיר יהיה יותר נוח אבל החיסרון: אופי השירות דורש מעט שיפור ויותר מזאת,אם תזדקקו לכיסוי הביטוח ייתכן והטיפול יהיה יותר איטי. בכל מקרה, אל תשכחו לקרוא את כל האותיות הקטנות ולוודא שאתם בוחרים בחברה מוכרת וטובה.

ניהול בטוח- כדאי לנהל את כל הביטוחים שלכם במקום אחד, ולא משנה היכן ביטחתם. אם זה ביטוח רכב או ביטוח חיים. אם תצטרכו לתבוע את חב' הביטוח, יהיה לכם קל להתמודד מול גורם אחד ולא יותר. יתרה מכך, זה גם מוזיל את העלויות. טוב לדעת: אל תמתינו לדקה האחרונה התחילו בבדיקת המחירים עשרה ימים לפני- שבודקים חוסכים!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI