דף הבית חינוך ולימודים חינוך אחר איפה יש מכוני פסיכומטרי?
איפה יש מכוני פסיכומטרי?
ziv 16/04/13 |  צפיות: 3885

היום יותר מתמיד אפשר להגיד שאנו לא חייבים בגרות בציון גבוהה בשביל להצליח בחיים. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד מדד המשפיע על הסיכוי להצלחה בחיים, אבל למי שהשקיע ויש תעודה זה עוד יתרון בקורות החיים וכמובן יתרון גדול למי שרוצה להוציא תואר ראשון או שני. מהי הדרך שמתאימה לכם? בואו לעיין בכמה עצות על חשיבות ההשכלה במאה ה 21.

גמרתם את השירות הצבאי? עכשיו אתם חייבים למצוא את הכיוון שמתאים לכם, יש לחשוב בכובד ראש עלנושא ההשכלה הגבוהה לקבוע מועד שיכול להיות מתאים לכם. ככל שתחכו יותר יהיה זה קשה יותר להתחיל ללמוד. לכן בלי תירוצים, עשו את ההחלטה הנכונה ואתם בעניינים!.

סיימתם בית ספר? בגרות חשובה לצעירים וצעירות שרוצים להמשיך ולהתקבל לאוניברסיטה, במידה ולא גמרתם 12 שנות לימוד, תוכלו תוך פחות משנה להוציא בגרות, אם חסר לכם רק מספר מקצועות, תוכלו להירשם למגוון מסלולים קצרים. הכי חשוב זה למצוא קורסים שמציעים אווירת לימודים מהנה שמאפשרים להמשיך לעבוד תוך כדי ולא פחות חשוב צוות מקצועי של מרצים. ואגב, אם אתם אחרי צבא- כדאי לבדוק מהם ההטבות המגיעות לכם.

מכוני פסיכומטרי? מדובר על צעד חשוב בדרך ללימודי התואר אבל אתם יכולים!, ממוצע ציונים טוב עם הממוצע של הבגרות ישוכלל לקראת לימודי התואר. ציון גבוהה ואתם על הסוס, אם לא קיבלתם ציון טוב זה קורה, אתם יכולים להיבחן שוב זה מצליח יותר בפעם השנייה.

לימודי מדעי המדינה או פסיכולוגיה? סביר להניח שלא ידעתם אבל לחצי מהישראלים יש תואר ביד. ולכם יש? אבל... הבעיה היא שהמון סטודנטים לא בוחרים את התחום שיש לו ביקוש ומבזבזים שנים יקרות על לימודים בתחום שהעתיד בו מוגבל. לכן אל תעשו שום צעד פזיז. חשוב לבדוק לגבי אופציות התעסוקה בתחום השכר המשולם בתחום והאם אפשר למצוא עבודה? ורק לאחר כל הבדיקות קבלו החלטה.

אמא ואבא רוצים תואר? רוצה מקצוע מכניס? פסיכומטרי משולב זה הכיוון שלכם? למה לא? צעירים בכל הגילאים עושים צעד ונרשמים ללימודי תואר ותעודה מכללות ואוניברסיטאות- אנחנו מדינה של לימודים והמגוון גדול מאוד: לימודים גבוהים קורסים לביטוח, קורס פסיכומטרי מחירים ועוד, רק תמצאו את הכיוון הנכון עבורכם ותתחילו להתקדם. בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI