דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן חייבים לעסק
חייבים לעסק
ziv 16/04/13 |  צפיות: 2915

שוב משהו התקלקל בבית? גם אצלכם לפתע הדוד לא רוצה לחמם? גם אצלכם המחשב לא עובד? מכעיס ואף מעצבן אבל לא נורא, כיצד פותרים את הבעיה ואיפה למצוא אנשי שירות? הכל לפניכם.

כל אחד מאיתנו נזקק לטכנאי לפחות פעמים בשנה, אם זה בשביל הבית או העסק במקרה וזה איש שירות או נותן שירות כמו מרכזיות לעסקים. ולמען האמת, אנחנו לא ממש מנוסים בתיקון של מוצרים חשמליים או עבודות תחזק בבית זאת הסיבה שצריך ולכן כדאי לקרוא מספר דברים בטרם תזמינו איש שירות.

בכל הזמנת איש שירות כמו טכנאי מרכזיה דיגיטלית למשל, חשוב מאוד לוודא שיש לבעל המקצוע הסמכות מתאימות כדי לעבוד בתחום. אם אתם רוצים להיות בטוחים דרשו לראות תעודות, זה מגיע לכם, אתם משלמים על כך ואתם צריכים לקבל את הכי טוב שיש.

חייבים בדחיפות שירות מקצועי ודחוף? כמו בכל פעם אחרת, הכי מומלץ להזמין עבודה אצל בעל מקצוע על סמך המלצה של שכנים או חברים. הרימו את הטלפון והתחילו להתייעץ עם ידידים ובני משפחה, בארצנו הקטנטנה אפשר למצוא מישהו שיכול לתת לכם המלצה טובה.

חייבים תיקון מרכזיות פנסוניק? בדקו האם המוצר שלכם עדיין בתקופת אחריות, לא ממש בטוחים? נסו למצוא את החשבונית, אם זה לא המצב כנראה שתאלצו לשלם כ-200-250 ש''ח עבור ביקור טכנאי ובנוסף לכך במידה ויש צורך בתיקונים.

כאשר מחפשים קבלני מקצוע צורת ההתרשמות הטובה ביותר היא באמצעות עיון בפורטפוליו, שיפוצניק אמין ישמח מאוד להציג לכם את עבודותיו, אם אתם עדיין מתלבטים תגיעו לפגישה כשבידכם רעיונות ברורים ומוגדרים לגבי השדרוג שאתם רוצים ובקשו מאיש המקצוע הדמיה.

מה עם תקלה בחשמל? לפני שתחייגו לחשמלאי בכדי שנוכל לזהות איזה מהמכשירים יוצר את הקצר יש לנתק את כל המכשירים החשמליים ואז לחבר אותם בנפרד עד שיתגלה המכשיר "הסורר" הגורם לבעיה.

קניתם מוצר חשמלי ואתם מחפשים מתקין? לא כל כך חשוב איזה מותג קניתם אפילו אם היא הכי טובה בעולם, בסופו של יום ההתקנה הכי חשובה. לכן חפשו רק טכנאים שיש להם ניסיון, בקשו אחריות על המוצר ובדקו היטב שאתם מקבלים מכשיר אמין וטוב.

לסיכום: חשוב להשוות מחיר וחוות דעת על בעלי מקצוע ורק לאחר מכן הזמינו בעל מקצוע בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI