דף הבית בניין ואחזקה גינון נמאס מהנמלים?
נמאס מהנמלים?
ziv 17/04/13 |  צפיות: 3169

לא רוצים להסתכל לרצפה כדי לא לראות ג'וקים? הפחד לפתוח את ארונות המטבח קיים? הבית שלכם הותקף!, יש ריפוי נגדם- הוא נקרא הדברה. הרחקת מזיקים זה דבר חשוב מאד בכל דירה, החרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי של מזיקים כגון זוחלים כמו תיקנים מזיק לבריאות.

לא מצליחים לתפוס את העכבר? צריך למצוא חברת הדברה, במאמר הבא תמצאו מספר דגשים על תחום מדביר נמלים ודגשים נוספים שיפתרו לכם כל בעיה.

צריכים מדביר? בקשו בנוסף שיציג בפניכם רישיון מדביר מוסמך לא כל אחד רשאי לעבוד עם כימיקלים, כך תדעו בוודאות שמדובר על מדביר מוסמך ושהעבודה תהיה מושלמת ולא תזכו לביקור חוזר מהמזיקים בנוסף כדאי לדעת איש מקצוע מנוסה ומקצועי נוהג להציע אחריות.

מעוניינים לעשות הדברה לבד? איך מרחיקים התיקנים בבית? רסקו מלפפון והשרו אותו בסיר סגור עם קצת מים למשך חצי שעה, סננו את המים מחלקי המלפפון ובתמיסה השתמשו כנוזל לניקוי רצפות.

סובלים מעש בארונות הבגדים? איך נפטרים מעש? השיגו עלים של אזדרכת ופזרו בארנות ובארגזי המצעים. לרוב חומרי הדברה רגילים לא מביאים לפתרון יעיל.

בכדי להרחיק יונים לוקחים כמה דיסקים ישנים ותולים אותם על הגג והן לא יחזרו יותר זו אפשרות יעילה ללא שימוש בדוקרנים ובטח שבלי הדברה. אל תשתמשו בחומרי הדברה יונים וציפורים יכולות להיפגע מחומרי ההדברה ולהפוך למפגע ריחני ובריאותי מאוד חמור.

עשיתם הדברה בדירה? חשוב לנקות את רצפה עם סמרטוט לח ותו לא אך בשום אופן לא לשפוך מים. בנוסף, במידה ויש בעלי חיים בבית הקפידו לברר מתי אפשר להכניס אותן הביתה.

איך להעלים חרקים בצורה ירוקה? וודאו אם קיימת האפשרות להשתמש בחומרים שאינם מסוכנים, עכשיו כמעט כל מדביר משתמש בחומרים תקניים שטובים לסביבה וירוקים גם לבריאות.

אז אם אתם צרכים מדביר בצפוןהשתדלו לבצע הדברה רצוי מיד אחרי החורף בנוסף קראו המלצות על מדבירים, בדקו עלויות ובכדי להרחיק מזיקים מהבית לחודשים ארוכים הזמינו מדברים מנוסים. אם תעשו בחירה נכונה- תוכלו לישון בשקט ולדעת שלא תהיו תחת התקפה מחודשת של כל המזיקים בדיוק בזמן שהצ'ק נפדה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ziv


 


מאמרים נוספים מאת ziv
 
אוהבים קעקועים?
כולנו שואפים לגוף מושלם לחיות בהרגשה טובה ללכת בביטחון ואפילו להשוויץ. ומה איתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי?

טיפול בורידים
מרגישה לא נוח עם החזה? לכל אחד בכל גיל יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים יותר מדי טוב, יש אמת בדברים?

קרניזים מגבס למשרד
22/04/13 | שיפוצים
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ? איך לשפר את מראה הבית ללא הוצאות מוגזמות? עם תוספות של גבס איש מקצוע אמין וטיפה צבע אנו יכולים להעלות ערכו של הנכס בשוק ולהפוך את סביבתו לסביבת המגורים המושלמת.

גם ורידים בידיים
איך מטפלים בגוף? לכולנו יש "תסביך" שהאנשים שמסביבנו קיבלו מאמא טבע גנים טובים יותר, אמת או לא?

הכל על רפואה
קורה לכם לא אחת שאתם עם חברים בבילוי ומרגיש שכולם בורכו בגנים משובחים? כמה פעמים רציתם לעבור ניתוח פלסטי אך פחדתם בסוף? בתקופה זו בשביל להתקדם בחיים יש לטפח את המראה הויזואלי, ואין זה חשוב אם אתם עדיין צעירים או בגיל חמישים או יותר. שיעור יתר או שומן עודף- ניתן לתקן בעזרת טיפולי אסתטיקה מתקדים.

הכל על הרגליים
זקוקים לשינוי במראה? אצל כל הישראלים קיימת התחושה שהאנשים שמסביבנו נראים לעומתנו, הרבה יותר טוב, יש אמת בתחושה?

שיפוץ לאחר שיפוץ
22/04/13 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל''ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.

האם זה אמין?
מי ולמה צריך ניתוח פלסטי? בכל גבר או איש נמצאת התחושה שהסובבים אותנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בדברים?

טפלו בזה
חולמים כבר הרבה זמן על המראה המושלם? רוצים להגיע למראה המושלם? כל אחד יכול! היום קיימים טיפולים בשפע בימינו ובניהם

הלחץ הורג אותך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? מעוניינים במראה צעיר ורענן? אל תחששו! היום ישנם טיפולים ובניהם: הסרת שיער,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI