דף הבית תיירות ונופש צימרים אירוח כפרי בצפון – איך לבחור מקום
אירוח כפרי בצפון – איך לבחור מקום
שירה דרורי 20/04/13 |  צפיות: 3406

הצפון הפסטורלי ונפלא מציע שלל אתרי אירוח במגוון רחב של סגנונות מצימרים יוקרתיים דרך אורחנים קיבוציים, מלונות בוטיק ומלונות גדולים ובכל אחד מאתרי האירוח אווירה שונה בסגנון שונה. בבואנו לבחור חופשה בצפון נרצה להתמקד בסגנון שמתאים לנו בהרכב המבוקש. אם אנחנו נוסעים כזוג תכן שנעדיף חופשה רומנטית במלון סוויטות בצפון או בצימר יוקרתי המיועד לזוגות ואם אנחנו נוסעים בהרכב משפחתי, יתכן שנעיף אירוח כפרי בצפון לכל המשפחה באווירה פסטורלית, נעימה, רגועה וכפרית. תחשבו על מרחבי דשא והילדים רצים ומשחקים בכל עבר, אווירה חופשית ומרחב פתוח, בתים וצימרים צמודי קרקע, עם מגוון אטרקציות מסביב. החלטתם לבחור אירוח כפרי בצפון? לפניכם מספר טיפים לבחירת הלוקיישן הנכון עבורכם.

אטרקציות בסביבה – מומלץ לבחור אירוח כפרי שמציע מתקני נופש במתחם כמו למשל, בריכת שחייה, ספא, גן שעשועים לילדים או צמוד לחוף רחצה, כדי שתוכלו לבלות כמה שיותר בקרבת הצימרים ופחות לבלות בנסיעות ובפקקים. כמובן שאפשר לבחון מה קרוב במרחק נסיעה קצרה כך למשל צימרים בשבי ציון מציעים את החוף היפה ביותר בארץ וצימרים במושב רמות קרובים מאוד לכנרת ולאתרי מורשת וארכיאולוגיה ברמת הגולן, צימרים בכנרת צמודים לכנרת ויש כמובן את פארקי המים בסמוך.

ארוחות – אל תשכחו את עניין הארוחות, בדקו אם מגישים לכם ארוחת בוקר לצימר או שיש במתחם של אירוח כפרי חדר אוכל שעומד לרשותכם בבוקר. אם החלטתם לבשל צהריים וערב בצימרים, בדקו אם היחידה מצוידת במטבח ואם יש עמדות מנגל בסביבה כך שתוכלו להתקין לכם ארוחת צהריים וערב.

כמה זה עולה – בדקו כמה עולה לכם האירוח הכפרי והאם שווה לכם לשדרג חדר למשל מבקתת עץ לסוויטה, אם כדאי לשלם על תוספת של ג'קוזי בתוך הצימר או בחצר. לעיתים שווה לשדרג וליהנות מתנאי אירוח כפרי טובים יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI