דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר ירידה במשקל- עולם מערבי
ירידה במשקל- עולם מערבי
דוד פלדמן 21/04/13 |  צפיות: 2946

אחת הבעיות אשר תקפה את העולם המערבי הינה בעיית ההשמנה. כתוצאה משפע של מזונות אשר נמצאים בהישג יחד (בעיקר מזונות לא בריאים ומלאי שומן), מצאו עצמם אנשים רבים בבעיה- בעיית השמנה. כתוצאה מכך התפתחו מגוון שיטות ודיאטות אשר מבטיחות הפחתה מהירה במשקל.

חלק מהדיאטות הללו אינן יעילות כלל מכיוון שמדובר על "דיאטות בזק". כתוצאה מכך עשויים אנשים רבים לבצע דיאטות מרקים, דיאטת כרוב, דיאטת אורז ועוד מגוון עצום של דיאטות אשר אינן מספקות לגוף את צרכיו התזונתיים . כאשר הגוף לא מקבל את צרכיו התזונתיים הוא עלול להיכנס לסטרס. התוצאה עשויה אומנם להיות הפחתה במשקל אך מכיוון שכל הדרכים הללו הינן קיצוניות ביותר לא יוכל האדם לשמור על הישגו לאורך זמן.                                                                   בצורה זו הוא יעלה את הקילוגרמים המיותרים מהם הצליח להפטר ויחוש אכזבה.                           בכדי לבצע ירידה במשקל ובכדי לשמור על ההישגים יש לקבל ייעוץ תזונתי אשר יתחשב בצרכיו הגופניים, הבריאותיים והנפשיים של האדם.

ירידה במשקל- ניתוח מהיר

התמודדות יעילה עם בעיית עודף משקל תתאפשר  על ידי התאמתה של דיאטה מסודרת ובריאה. (יש לציין כי גם מצב של חוסר משקל מהווה בעיה. במצבים בהם סובל האדם ממשקל ירוד, עלול תפקודה של המערכת החיסונית להיפגע. כתוצאה מכך עשוי אותו אדם לחלות במחלות רבות).

במידה והאדם סובל מהשמנה מומלץ עבורו ללכת אל  דיאטנית ולקבל ממנה ייעוץ תזונה. דרך זו מומלצת גם עבור אנשים אשר רוצים להפחית כמה קילוגרמים ממשקלם.

כדי לשמור על המשקל החדש, ניתן לבצע סריקה ממוחשבת של אלרגיות למזונות. באמצעות הסריקה הממוחשבת יוכל האדם לדעת אילו מזונות מתאימים עבורו. לאחר מכן, תוכל הדיאטנית לעזור למטופל באמצעות בניית תפריט אשר ימנע עלייה חוזרת במשקל. כמו כן, עשוי התפריט החדש לגרום לשינוי קצב חילוף החומרים, הדבר יעזור לשמירה על המשקל.

יש לציין כי מדובר על בדיקה פשוטה, לא פולשנית ולא חודרנית. כמו כן הבדיקה מתאימה לכל גיל- מילדים עד למבוגרים, היא קצרה ביותר (אורכת רק כ- 20 דקות) ומאוד מדויקת.

ירידה במשקל אשר תתבצע בחוכמה ובשיקול דעת, תכלול הקפדה על תפריט מתאים, ביצוע פעילות גופנית, שינה מספקת ועוד. בצורה זו ניתן יהיה לשפר בצורה משמעותית את בריאותו ותחושתו של האדם. כמו כן, עשויים ההרגלים הבריאים והחדשים לשפר את ביטחונו העצמי בצורה ניכרת. במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף או במידה ויש לכם שאלות נוספות, תוכלו למלא את הפרטים האישיים שלכם בדף יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד פלדמן


 


מאמרים נוספים מאת דוד פלדמן
 
פריחה בגוף- כשבא אביב
פריחה בגוף- אביבה אהובתי

פריחה בגוף – כשהגוף נהיה אדום וכואב
פריחה בגוף- איך מטפלים בפריחה הזו? אנשים רבים סובלים מפריחות אלו ואחרות במהלך חייהם. פריחה בגוף עשויה להופיע על עור הגוף, להשפיע על גוונו, לגרום לגירודים, שלפוחיות, נפיחות ועוד. נוסף על כך, עשויה הפריחה לגרום לעליית חום הגוף, לגרום לכאבי פרקים, כאבי מפרקים, ליצור רגישות למגע, בעיות נשימה ועוד.

ירידה במשקל- עולם מערבי
ירידה במשקל- תרבות השפע העולם המערבי ותרבות השפע הביאו עימם חידושים רבים. ביניהם קיימים פיתוחים טכנולוגיים, התפתחויות בתחומים מדעיים, שיפור איכות החיים ועוד, אך יחד עם ההטבות הללו הגיעו גם הבעיות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI