דף הבית ספורט וכושר גופני אופניים נסיעה בשטח עם אופניים חשמליים
נסיעה בשטח עם אופניים חשמליים
אופניים חשמליות 25/04/13 |  צפיות: 3626

אופניים נחשבים לכלי נסיעה זול, נוח לשימוש, בטוח ואפילו מועיל לבריאות. מדובר בכלי תחבורה וותיק, שעבר עם השנים שיפורים ושדרוגים שהפכו את האופניים לקלים יותר, יפים יותר ונפוצים יותר. אחד השיפורים החדישים ביותר בכלי תחבורה מיוחד זה הוא הוספת מנוע חדשני, מה שהפך את האופניים הרגילים, המוכרים והטובים, למשהו חדש לגמרי – אופניים חשמליים. הנסיעה באופניים חשמליים מתאימה לצעירים ולמבוגרים, לאנשים בעלי כושר גופני גבוה וגם לכאלה בעלי כושר גופני נמוך, שרוצים לשפר אותו בהדרגה. לאחרונה, גם חובבי הטיולים והשטח גילו את האופניים החשמליים וניתן לראות יותר ויותר רוכבים שמשתמשים באופני הרים חשמליים בטיולים.

לרכב בשטח

כדי ליהנות מטיול אופניים בשטח צריך להצטייד באופניים מתאימים. הדבר נכון לאופני שטח חשמליים, כפי שהוא נכון בכלי רכב מסוגים אחרים. רכיבה בשטח עם אופני הרים חשמליים, כלומר כאלה שמתאימים לנסיעה בשטח, מאפשרת ליהנות מכל היתרונות של אופניים חשמליים:

1. כושר בקלות – ניתן לשלב בין רכיבה רגילה, ללא מנוע, ורכיבה בעזרת המנוע. כך ניתן לשפר את הכושר בהדרגה, תוך נסיעה על שבילי עפר, בין עצים ירוקים, בלי עשן של מכוניות מסביב. אם מתעייפים, או בדרך חזרה, פשוט מפעילים את המנוע.

2. נסיעה שקטה – אופני הרים חשמליים מאפשרים נסיעה שקטה במיוחד. לעומת מנועי בנזין, מנוע חשמלי שמותאם לאופנים נחשב לשקט מאוד, ולא מפריע לשלוות הנסיעה בשטח.

3. חסכוני – כל סוגי האופניים החשמליים נחשבים לאמצעי תחבורה זול במיוחד. אין צורך ברכישת ביטוח, ואין צורך בדלק יקר.

לבד או ביחד

כשיוצאים לטייל עם אופניים חשמליים, אפשר לעשות זאת לבד, בזוג, בקבוצה או עם כל המשפחה. טיולי אופניים בטבע יכולים לאפשר למי שאוהב לתפוס שלווה לבדו, לעשות זאת בקלות ובנוחות. מצד שני, גם מי שאוהב לרכב בקבוצה, ימצא את הרכיבה בשטח מהנה במיוחד. אנשים רבים מוצאים את הטיולים המשותפים הללו מגבשים מאוד וניתן לראות קבוצות של רוכבים שהפכו את הרכיבה המשותפת, באופניים חשמליים, לאירוע קבוע של פעם ואפילו פעמיים בשבוע. טיולי רכיבה שכאלה יכולים להתבצע בחיק הטבע, בחוף הים, בהרי הגליל או בעמקים. בזכות המנוע החשמלי, שמאפשר שעות של נסיעה ללא מאמץ, ניתן לצאת ללא חשש גם למסלולים ארוכים.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופניים חשמליות

עם ידע רב וניסיון של שנים בתחום, הייחודיות שלנו היא היכולת להתאים לכם אופניים חשמליות לצרכים המיוחדים שלכם. ב-E-BIKE מגוון עצום של דגמי אופניים חשמליים בעלי מנועים האמינים והעמידים בשוק!

לפרטים:

054-5575555

www.e-bike.co.il



 


מאמרים נוספים מאת אופניים חשמליות
 
אופניים חשמליים – 5 סיבות מדוע כדאי לרכוש אותם
16/05/13 | אופניים
אם יצא לכם לראות לא מעט עירוניים מדוושים על אופניים חשמליים ואתם שוקלים גם כן לרכוש אותם, הנה 5 סיבות טובות, מדוע אופניים אלה יהיו הפתרון הטוב ביותר עבורכם:

נסיעה בשטח עם אופניים חשמליים
25/04/13 | אופניים
כדי ליהנות מטיול אופניים בשטח צריך להצטייד באופניים מתאימים. הדבר נכון לאופני שטח חשמליים, כפי שהוא נכון בכלי רכב מסוגים אחרים. רכיבה בשטח עם אופני הרים חשמליים, כלומר כאלה שמתאימים לנסיעה בשטח, מאפשרת ליהנות מכל היתרונות של אופניים חשמליים:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI