דף הבית ספורט וכושר גופני אופניים אופניים חשמליים – 5 סיבות מדוע כדאי לרכוש אותם
אופניים חשמליים – 5 סיבות מדוע כדאי לרכוש אותם
אופניים חשמליות 16/05/13 |  צפיות: 3862

אם יצא לכם לראות לא מעט עירוניים מדוושים על אופניים חשמליים ואתם שוקלים גם כן לרכוש אותם, הנה 5 סיבות טובות, מדוע אופניים אלה יהיו הפתרון הטוב ביותר עבורכם:

· להגיע לעבודה בזמן מבלי לעמוד בפקקים – אם אתם מתלבטים האם כדאי לכם לרכוש אופניים חשמליים, הנה סיבה אחת טובה לעשות זאת. אופניים אלה, ובמיוחד אם אתם מתגוררים באזורים עירוניים צפופים, יחסכו לכם את העמידה בפקקים. ובבוקר, כשממהרים למקום העבודה, זהו פתרון נהדר שיאפשר לכם להגיע בזמן.

· לחסוך בהוצאות הדלק – אופניים אלה, וכפי שמעיד שמם, פועלים בעזרת מנוע חשמלי ואין צורך בדלק כדי לרכב עליהם (שלא כמו מכוניות או אמצעי תחבורה אחרים). ולכן, תוכלו לחסוך לא מעט כסף ובו זמנית גם ליהנות מפתרון ירוק וידידותי לסביבה. בהיותם פועלים על חשמל, הם אינם פולטים גזים רעילים שעשויים להזיק ובכך עוזרים לשמור על כדור הארץ ועל עולם נקי יותר.

· לאחסן אותם בכל מקום, ומבלי הצורך לחפש חנייה מתאימה – יתרון משמעותי וחשוב של האופניים האלה הוא העובדה שניתן לאחסן אותם בכל מקום ומבלי שתצטרכו לחפש חנייה. תוכלו למצוא אופניים חשמליים מתקפלים ולקחת אותם אתכם אל המשרד או אפילו לעלות איתם לרכבת או לאוטובוס, אם תצטרכו לשלב גם נסיעה באמצעי תחבורה נוסף. כמובן גם שלא תצטרכו לחפש מקום חנייה במשך שעות או לשלם עליו ביוקר.

· לדווש עליהם ללא כל מאמץ, אך עם אפשרות לשלוט בדרגות השונות – בהיותם ממונעים, הנסיעה על האופניים האלה היא נסיעה ללא מאמץ. מי שלא בכושר או מי שלא מורגל לנסיעה ממושכת באופניים, יוכל לעשות זאת בקלות רבה וללא קושי. במקביל, ובזכות השליטה המלאה במנוע, אפשר להיכנס לכושר באופן הדרגתי ולחזק את השרירים, במידה ומעוניינים בכך.

· לרכב עליהם בכל מקום, גם באזורים הרריים ובתנאי שטח בעייתיים – אופניים אלה מוצעים במגוון רחב מאד של דגמים. ישנם כאלה המתאימים לנסיעה עירונית וישנם גם כאלה המתאימים לנסיעה בשטח הררי. אם אתם חובבי נסיעות מסוג זה, תוכלו לרכוש את אופני ההרים החשמליים וליהנות מכל העולמות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופניים חשמליות

עם ידע רב וניסיון של שנים בתחום, הייחודיות שלנו היא היכולת להתאים לכם אופניים חשמליות לצרכים המיוחדים שלכם. ב-E-BIKE מגוון עצום של דגמי אופניים חשמליים בעלי מנועים האמינים והעמידים בשוק!

לפרטים:

054-5575555

www.e-bike.co.il



 


מאמרים נוספים מאת אופניים חשמליות
 
אופניים חשמליים – 5 סיבות מדוע כדאי לרכוש אותם
16/05/13 | אופניים
אם יצא לכם לראות לא מעט עירוניים מדוושים על אופניים חשמליים ואתם שוקלים גם כן לרכוש אותם, הנה 5 סיבות טובות, מדוע אופניים אלה יהיו הפתרון הטוב ביותר עבורכם:

נסיעה בשטח עם אופניים חשמליים
25/04/13 | אופניים
כדי ליהנות מטיול אופניים בשטח צריך להצטייד באופניים מתאימים. הדבר נכון לאופני שטח חשמליים, כפי שהוא נכון בכלי רכב מסוגים אחרים. רכיבה בשטח עם אופני הרים חשמליים, כלומר כאלה שמתאימים לנסיעה בשטח, מאפשרת ליהנות מכל היתרונות של אופניים חשמליים:
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI