דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר הנהלת חשבונות באינטרנט, העתיד כבר כאן
הנהלת חשבונות באינטרנט, העתיד כבר כאן
הנהלת חשבונות באינטרנט 25/04/13 |  צפיות: 4481

בעבר, כל אימת שניסינו לדמיין את דמותו הקריקטורית של רואה החשבון, בעיני רוחנו עלתה דמותו של גבר ממושקף ונמרץ שבעיניו מספרים ובלבו תשוקה לספרי החשבונות. במידה ודור העתיד ינסה לדמיין את מי שאחראי על הנהלת החשבונות בארגון, בעיני רוחו יעלה מסך המחשב האישי. בדיוק כמו שבעבר לא האמנו או לא העזנו להעלות על דעתנו שנבצע את הקניות השבועיות שלנו מבלי לעזוב את פתח הבית, כך גם התחום של הנהלת החשבונות נמצא בתנופה מקוונת אדירה בשנים האחרונות.

הנהלת חשבונות באינטרנט מתאפשרת היום הודות לתוכנות מתקדמות שמרכזות את מגוון השירותים שמבצע בשגרה רואה החשבון שלכם. למרות שכיום רוב התוכנות מיועדות באופן ספציפי לעסקים קטנים, לפרילנסרים ולבעלי מקצועות חופשיים, רוב הסיכויים שלא ירחק היום וגם חברות גדולות יעברו לשירותי ראיית החשבון מקוונים.

מה כוללות התוכנות השונות?

תוכנה להנהלת חשבונות במשפט אחד "עושה סדר בבלגן". כל מי שעובד כעצמאי ומפעיל עסק קטן בישראל יודע שכל שקל צריך להיות מחושב וכל הוצאה צריכה להישקל בקפידה. אי לכך, במידה וניתן לחסוך את עלות השכר של רואה החשבון, מה טוב. אי לכך, לפני הכל מטרתה של תוכנה להנהלת חשבונות הוא לחסוך לכם כסף. הדבר השני שהיא תחסוך לכם הוא זמן.

כיום ישנן תוכנות של הנהלת חשבונות באינטרנט שמאושרות על ידי רשויות המיסים בישראל. בצורה כזו את העמידה בתור מחליפה הלחיצה על העכבר ואת משרדי מס ההכנסה מחליף כל מקום בעולם בו יש לכם חיבור למחשב.

להיות בשליטה, מכל מקום בכל זמן

הנהלת חשבונות באינטרנט שמגובה ביועץ אנושי מאפשרת לכם להיות עם יד על הדופק בכל מקום בו תהיו ובכל שעה שהיא. השליטה על ההכנסות וההוצאות שלכם לא צריכה להיות מופקדת יותר בידיו של איש זולתכם. הדיווח לרשויות המס מעולם לא היה פשוט יותר ואין ספק שהאפשרות הזו הפכה לא מעט בעלי עסקים למקצועיים יותר בעיני הלקוחות שלהם. הפקת חשבונית מס ושליחתה ללקוח במייל באותה השנייה היא העתיד ולכם נותר רק ליישר אתו קו. זה הזמן להתחיל להתעניין בדרך המושלמת לניהול הכספים שלכם בעצמכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הנהלת חשבונות באינטרנט

iCount | הנהלת חשבונות באינטרנט

מערכת מתאימה הלעסק עצמאי (עוסק מורשה), חברה בע"מ, מלכ"ר או עוסק פטור המעוניינים לנהל את מערך החשבוניות והקבלות שלהם בסטנדרטים חדשים. לעורכי דין יש הגדרה מיוחדת המתאימה את תצורת החשבונית לזו המקובלת בענף.

לפרטים:
http://www.icount.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת הנהלת חשבונות באינטרנט
 
הפקת חשבוניות במהירות האור
על פי החוק, לאחר כל ביצוע עסקה בין לקוח לספק של מוצר או שירות, יש לרשום את התרחשותה בספרים ולהנפיק חשבונית מס. הפקת חשבוניות יכולה להיעשות בכמה דרכים, מהן יקרות ומסורבלות ומהן פשוטות ויעילות.

הנהלת חשבונות באינטרנט, העתיד כבר כאן
הנהלת חשבונות באינטרנט מתאפשרת היום הודות לתוכנות מתקדמות שמרכזות את מגוון השירותים שמבצע בשגרה רואה החשבון שלכם. למרות שכיום רוב התוכנות מיועדות באופן ספציפי לעסקים קטנים, לפרילנסרים ולבעלי מקצועות חופשיים, רוב הסיכויים שלא ירחק היום וגם חברות גדולות יעברו לשירותי ראיית החשבון מקוונים.

הנהלת חשבוניות באינטרנט- מפיקים חשבוניות במהירות
בעשור הקודם כל בעל עסק או עצמאי נאלץ לפנות אל בית דפוס על מנת שידפיס עבורו פנקס קבלות וחשבוניות מס עם כל הפרטים שלו. בנוסף, הוא נאלץ לקנות ספר חשבונות שמטרתו הייתה לבצע רישומים מדויקים של כל ההוצאות וההכנסות של העסק.

הנהלת חשבונות באינטרנט – החידוש של שנות האלפיים
16/01/13 | ניהול ידע
אם בעבר, בעל עסק או עוסק היו צריכים לגשת לבית דפוס על מנת לבצע הזמנה של חשבוניות/קבלות ולרכוש ספרי הנהלת חשבונות, כיום המצב השתנה במאה שמונים מעלות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI