דף הבית חוק ומשפט חוק ומשפט - אחר עורך דין תאונות דרכים, נסיבות מצערות
עורך דין תאונות דרכים, נסיבות מצערות
בר פז 01/05/13 |  צפיות: 3809

תאונות דרכים, סיבות שונות

תאונות דרכים יכולות להיגרם עקב גורמים רבים ושונים, ולעיתים אף לאבאשמת הנהג. ישנן שתי סיבות עקריות הגורמות לתאונות דרכים בארץ: נהיגהבמהירות מופרזת או נהיגה בשכרות. רבים מהנהגים אינם מקשיבים להנחיות משרדהתחבורה ונוהגים תחת שכרות. כן, גם בקבוק אחד של בירה או כוס אחת של ייןמעלה את רמת האלכוהול בדם הנהג ופוגמת בשיקול הדעת שלו. נהגים אלו בטוחיםביכולות שלהם לנהוג ולעיתים קרובות מידי טועים. הסיבה השניה בגינה קורותתאונות דרכים רבות במדינה נובעת בעיקר מחוסר זמן. נהגים שמאחרים לעבודה,אימהות שממהרות להוציא את הילד מהגן, ואיחור לפגישות עסקים או ראיון עבודהיכול לפגום בשיקול הדעת של הנהג ולגרום לו ליסוע במהירות מופרזת, פעולהשעשויה להסתיים ברע.

פניה לסיוע של עו"ד תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים מסייע בדרך כלל לאלו אשר היו נוכחים בתאונה קשהונפגעו לקבל את הפיצוי המגיע להם. עורך הדין יכול לסייע גם במקרים בהםהתאונה היתה קלה, אולם הנהג או חברת הביטוח מסרבים לשלם את הפיצוי המגיע,או במקרה חמור אף יותר של תאונת פגע וברח, בו יש צורך באיתור של הנהגהפוגע. עורך דין תאונות דרכים יתבע את את חברת הביטוח המבטחת את הנהג, והןאת חברת הביטוח של הנהג השני אשר היה שותף לתאונה. לרוב, פניה לסיוע משפטישל עורך דין מסייעת בהתגברות על הבירוקרטיה של התביעה וכן מזרזת את התהליך,ומעלה את הסיכוי לקבלת הפיצוי המגיע. עורך דין תאונות דרכים מכיר היטב מקרים רבים, בקיא בטפסים השונים אותם יש להציג בפני בית המשפט, ויודע כיצד להציג את המקרה לטובת הלקוח שלו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בר פז


 


מאמרים נוספים מאת בר פז
 
עורך דין תאונות דרכים, נסיבות מצערות
תאונות דרכים יכולות להיגרם עקב גורמים רבים ושונים, ולעיתים אף לא באשמת הנהג. ישנן שתי סיבות עקריות הגורמות לתאונות דרכים בארץ: נהיגה במהירות מופרזת או נהיגה בשכרות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI