דף הבית רפואה ובריאות רפואה השתלות שיניים כי חיוך שווה זהב
השתלות שיניים כי חיוך שווה זהב
שביט 26/05/13 |  צפיות: 7065

החיוך שלנו הוא הכל. אנחנו מחייכים למראה ילדינו הרכים שלומדים ללכת או אומרים דבר מה מצחיק, אנחנו מחייכים לאדם שפתח בפנינו את הדלת במסעדה, אנחנו מזכים את הקופאית בחנות בחיוך כאשר אנחנו אומרים שלום, אנחנו מחייכים חיוך רחב לבוס כאשר הוא מאשר לנו העלאה יפה במשכורת ועוד ועוד מצבים בחיינו שבהם חיוך הוא הכל. עם זאת, יש אנשים שמתקשים לחייך. אנשים בלעי שיניים לא יפות ולא בריאות למשל נאלצים להסתיר חיוך או חייך בצורה לא טבעית משום הפחד שמא השיניים הלא בריאות ייחשפו.

מה הפתרון?

שיניים חסרות או רקובות הם בהחלט דבר לא יפה וכמובן לא בריא. הן מסבות כאב רב וגורמות לירידה בערכו העצמי של האדם. בעבר ניתן היה לפתור את הבעיה על ידי שימוש ב"גשר", או על ידי התקנה של שיניים תותבות על הלסת. החדשות הטובות הן שכיום קיים טיפול שהא בגדר מהפכה בתחום. אנחנו מדברים על השתלות שיניים שתודות לחומר המדהים הלא הוא טיטניום חוללו מהפכה של ממש בתחום רפואת השיניים.

כמה זמן?

השתלות שיניים מתבצעות על ידי שתלים דנטליים איכותיים שמורכבים מטיטניום. אלו שתלים חזקים מאד, שעליהם ניתן לעצב את הצורה של השן החדשה. השתלות שיניים יכולות להתבצע בזמן קצר מאד בתוך יום אחד, אולם  קליטת השתלים אורכת בין חצי שנה ובין תשעה חודשים ולמעט מקרים שבהם מבצע אדם פעילות יוצאת דופן עם הלסת, לא אמורות להתעורר בעיות בקליטת השתלים.  חשוב לבצע בדיקה תקופתית אצל רופא השיניים כדי לעמוד על הצלחת הטיפול.

מה השיטה?

השתלות שיניים יכולות להתבצע בשיטות שונות על פי מבנה הלסת של המטופל. שיטה אחת היא הברגה חיצונית שעוזרת לקבע בצורה טובה יותר את השתלים אם צורת הלסת לא תואמת בדיוק לצורת השתל. במקרים אחרים השתלת שיניים יבוצעו בעזרת חיכוך השתלים עם הלסת. תפקיד רופא השיניים שמבצע את ההשתלה הוא להמליץ על שיטת הטיפול הטובה ביותר עבורכם. כאן המקום להדגיש כי בחירה ברופא מקצועי ומנוסה שמכיר את כל שיטות העבודה והטכנולוגיות המתאימות מבטיחה אחוזי הצלחה גבוהים למדי.

חשוב להבין שהטיפול נמשך זמן קצר, אולם לאחריו לעתים נדרשות התאמות של הלסת, חיזוקים שונים ובמקרים מורכבים יותר ניתוחים נוספים, כך שחשוב שרופא השיניים שמבצע השתלות שיניים יהיה בקי ומנוסה גם בכל הטיפולים הנלווים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שביט


 


מאמרים נוספים מאת שביט
 
שילוב טכנאי שיניים איכותי בהשתלות שיניים
הליך של השתלות שיניים אינו פשוט כגון הלבנת שיניים או סתימה, אלא מדובר בהליך שדורש חיתוך וקדיחה בחניכים, הכנת שתלים, ידע בהכנת המקום האידיאלי להחדרת השתל, אומדן עובי העצם, היכרות עם אופי הלקוח, החזקה בציוד ייעודי ועבודה מול טכנאים מקצועיים. על כן לפני שהולכים להתחיל בטיפול יש לבדוק לא רק מי הוא הרופא אלא גם לעשות בדיקה לגבי הטכנאים ושאר הצוות וזאת כיוון שהשתלה מוצלחת אינה תוצאה של איש עבודה אחד אלא תוצאה של שיתוף פעולה בין כל הצוות ועד שכבר עושים טיפול זה רצוי שהוא יהיה מוצלח ולא ידרוש תיקון.

השתלות שיניים כי חיוך שווה זהב
26/05/13 | רפואה
החדשות הטובות הן שכיום קיים טיפול שהא בגדר מהפכה בתחום. אנחנו מדברים על השתלות שיניים שתודות לחומר המדהים הלא הוא טיטניום חוללו מהפכה של ממש בתחום רפואת השיניים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI