דף הבית רפואה ובריאות רפואה פריצת דרך בטיפול בפסוריאזיס
פריצת דרך בטיפול בפסוריאזיס
גיא להב 13/06/13 |  צפיות: 2807

מחקרים שונים בנושא מחלת הפסוריאזיס העלו חשד כי מדובר במחלה גנטית. אך הגנים לא בהכרח גורמים להתפרצותה – אלא אם נוסף להם גורם סביבתי כגון צריכת מוגזמת של אלכוהול, עישון, תרופות מסוימות או מתח נפשי. היעדר זיקה ישירה בין המחלה לבין קיומם של הגנים מעודד חוקרים רבים לחפש פיתרונות לטיפול במחלה - מתרופות ועד לטיפולים שונים -  וחדשות לבקרים מתפרסמות ידיעות על פריצות דרך מדעיות בתחום.

שיטת T.M.S.T. – הטיפול שכבר עובד

רבים מהטיפולים והתרופות נשארים בסופו של דבר על שולחנו של החוקר, ולא מתקדמים מעבר לשלב הבדיקה בתנאי מעבדה סטריליים. אולם באחרונה פועלת ברחבי העולם שיטת טיפול חדשנית שהצלחותיה כבר נראות בשטח – שיטת T.M.S.T. (ר"ת Trio Mineral System Treatment). השיטה משלבת את תורת ההומיאופתיה עם הרפואה הסינית והרפואה הנטורופתית, מביאה לאיזון בין מערכות הגוף ובכך תורמת למראה עור בריא.

שיטת T.M.S.T. מבוססת על שילוב סינרגטי של מינרלים, נוגדי חמצון, חומצות שומן, ויטמינים וצמחי מרפא שנמצאו כיעילים ובטיחותיים לשימוש בכל גיל. שיטת הטיפול בשילוב זה מבטיחה מענה מלא וארוך טווח לפסוריאזיס – כמו-גם למחלות עור נוספות כגון אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה ואקנה בכלל. במהלך הטיפול חודרת המשחה לתוך שכבות העור, משקמת ומרגיעה אותו, ובכך גורמת להקלה משמעותית לעור.

טיפול בשיטה זו יעיל בעיקר לסובלים ממחלת הפסוריאזיס בקרקפת או באיבר המין, כמו גם לפסוריאזיס טיפתי או פסוריאזיס גוטטה. נטורופתים רבים, הממליצים על טיפול בשיטה זו, מוסיפים כי כדי להפיק ממנה את המרב רצוי להקפיד על תזונה בריאה ולהימנע ממוצרים תעשייתיים ומעובדים – גם לאחר תקופת הטיפול – בכדי למנוע הידרדרות חוזרת של מערכות הגוף.

חודש אחד ויש תוצאות

תוצאות ראשונות של הטיפול בשיטה החדשנית נראות בפועל כבר כעבור שבועיים, אולם הטיפול המלא אורך 30 יום. עם זאת, משך הטיפול תלוי בוותק של המחלה, בעיקר ללוקים בה במשך שנים ארוכות, ולפיכך נדרש לעתים טיפול נוסף מעבר ל-30 הימים. מדובר בטיפול אשר קיבל את רישיון משרד הבריאות ואף עומד בתקנים בין לאומיים, ויעילותו הוכחה לאחרונה במחקר רפואי שתוצאותיו יפורסמו בקרוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיא להב


 


מאמרים נוספים מאת גיא להב
 
פריצת דרך בטיפול בפסוריאזיס
13/06/13 | רפואה
האם יש פריצת דרך בטיפול במחלת הפסוריאזיס?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI