דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר פרגולה איכותית
פרגולה איכותית
kerenshahot 07/07/13 |  צפיות: 3094

פרגולה דבר שנחוץ לכל גינה או חצר או אפילו מסעדה או בית קפה ברחוב. ללא פרגולה, אנשים יכולים לסבול משמש יוקדת או מגשם מטפטף, השולחנות שנמצאים בחוץ עלולים להתרטב אם מדובר בחצר ביתנו אז גם שם, השמש או הגשם יכולים להרוס יותר את הרהיטים והפרגולה שומרת עליהם מזה, היא יוצרת צל לרגעים שרוצים בו, והגנה מפני גשם לרגעים בהם יש גשם.

ישנם פרגולות מעץ ופרגולות מאלומיניום, מדובר בכללי בנושא של פרגולה שהיא איכותית וטובה כמעט לכל בית פרטי או מסעדה ברחוב הומה שמאפשרת ישיבה בחוץ.  פרגולה מעץ או מאלומיניום זו בחירה שלנו, מבחינת מחירים, איכויות, שמירה לאורך זמן וכד'.

פרגולה וסוככים חיונית לבתים פרטיים או מרפסות של בתים פרטיים ואם מדובר בדירה אז המון אנשים מתקינים גגון שזה בסגנון של פרגולה רק יותר קטן פחות מאסיבי ויותר מתאים לדירה ולא לבית פרטי. פרגולה היא דבר חיוני, ללא פרגולה קשה לתפקד וקשה ליהנות מהחצר או מהגינה שנמצאים לרשותנו בבית, אנו לפעמים מזמינים אורחים או את החברים של הילדים או אפילו בשבת נעימה לשבת בחוץ פרגולה תגרום לכך שנהנה מהכל הרבה יותר. היא כמו גג שומרת מהכל, כל מה שיכול ליפול מהשמיים בערך, ובמיוחד אם אנו יושבים על השולחן בחצר לאכול לא נרצה להיות מופתעים מגשם שיהרוס הכל פרגולה תשמור על המצב ואנו נבחר אם להישאר בחוץ או להיכנס הביתה.

פרגולה נוחה וכן סגירות חורף מיוחדות לבית לכל בית פרטי או אפילו לא פרטי, אם אנו גרים במקום בו יש לנו חניה אבל החניה ללא קורת גג כלשהי אם ישנה אפשרות להתקין פרגולה מעל זה יעזור לנו רבות, האוטו יישמר נקי במיוחד אם אנו שוטפים אותו ופתאום יורד גשם ובכל מיני מצבים דומים שמעיקים. פרגולה יכולה לשמש אותנו בהמון מצבים, ישנם המון מקומות ציבוריים בהם עושים פרגולות לשימוש של עשיית צל ליושבים מתחתיה לישיבה נוחה ומהנה, בלי הפרעות של אקלים ומזג האוויר, מה שבדרך כלל מפריע לנו אם חם מידי או להפך, פרגולה עוזרת במצבים רבים ויוצרת אווירה חיובית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 kerenshahot

קרן אור סככות החברה המובילה בישראל בייצור והתקנת סוככים וסככות



 


מאמרים נוספים מאת kerenshahot
 
מרקיזות
03/09/13 | שיפוצים
מרקיזות הן סוככים קטנים המשמשים הגנה על חלונות של דירות בבניינים מפני גשם ושמש. כן, משמשות המרקיזות גם לעמדות הכספומט בבנקים ולמשרדי כרטיסים הפרוסים תחת כיפת השמים. המרקיזה מותקנת על גבי זרוע שבקצה שלו יש ציר המאפשר את התקפלות או פריסת המרקיזה. קיפול או פריסת מרקיזות נעשה או באמצעות חבל ייעודי הקשור למרקיזה וניתן למשיכה מתוך המבנה, או על ידי תמסורת ידנית הצמודה לקיר המבנה, ופותחת את המרקיזה המקופלת בדומה לתריס, או על ידי מנוע והפעלת מנגנון אלקטרוני.

סוככים
15/08/13 | בית חכם
אילו סוככים ופתרונות הצללה ישנם בארץ?



במדינה שלנו שהיא חמה, כמעט ברוב חודשי השנה, קשה להימנע מקרינה ישירה של השמש. סוככים זה הדבר הכי מבוקש. באמצעות סוככים, אנו מקטינים את הסכנה לחשיפה בשמש. נוכל לשבת בגינה שלנו גם בשעות החמות ביותר של היום, מבלי לסבול מהחום והשמש ונוכל אף להגן על גופנו מחשיפת יתר לשמש. בכל מקום, אפילו בבתי עסקים כמו מסעדות ובתי קפה נוכל לראות סוככים שמגנים על הלקוחות המעוניינים בכל זאת לשבת באוויר הצח. גם בגני המשחקים ובגנים הציבוריים, היות והרבה ילדים משחקים שם, יש סוכ


סוככים נגד גשם
05/08/13 | בית חכם
סוככים נגד גשם
סוככים נגד גשם כשמם כן הם, אמורים להגן עלינו במקום שהוא פתוח לכיפת השמיים ואנו חשופים לגשם שיורד. סוככים נגד גשם בגלל שהם בחוץ ואמורים להגן מפני הגשם, הם גם צריכים להיות חזקים בהתאם ועמידים לתנאים האלו שבחוץ, והחילוף בין הגשם לשמש היוקדת, חומרים שיוכלו לעמוד מול זה.


פרגולה איכותית
פרגולה דבר שנחוץ לכל גינה או חצר או אפילו מסעדה או בית קפה ברחוב. ללא פרגולה, אנשים יכולים לסבול משמש יוקדת או מגשם מטפטף, השולחנות שנמצאים בחוץ עלולים להתרטב אם מדובר בחצר ביתנו אז גם שם, השמש או הגשם יכולים להרוס יותר את הרהיטים והפרגולה שומרת עליהם מזה, היא יוצרת צל לרגעים שרוצים בו, והגנה מפני גשם לרגעים בהם יש גשם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI