דף הבית בית משפחה וזוגיות נישואין בטבעת זו – כיצד בוחרים טבעת אירוסין מיוחדת?
בטבעת זו – כיצד בוחרים טבעת אירוסין מיוחדת?
דנה רם 30/07/13 |  צפיות: 4601

כמה מרגש, הרגע הגורלי הגיע סוף סוף והחלטתכם שאתם מתחתנים , מזל טוב ! כעת יש לבחור טבעת אירוסין מיוחדת ויפה שבחירת ליבכם תהיה מאושרת לקבל ולענוד אותה כל חייה . אז כיצד ניתן לבחור טבעת אירוסין? איך מוצאים אותה ומאיפה מתחילים ?

קודם כל נסו לחשוב על סגנונה של אהובתכם, אלו תכשיטים היא עונדת , האם היא מעדיפה סגנון קלאסי ?האם עדין?  או אולי צנוע? אולי היא דווקא אוהבת תכשיטים גדולים וראוותניים? אולי סגנונה ייחודי , אופני ומודרני ? נסו לבדוק קודם כל מה היא בד"כ אוהבת ולפי הקו הזה נסו לחפש או להתאים סגנון דומה לשלה .

הכין ניתן למצוא טבעות אירוסין ? אם אתם מחפשים משהו מיוחד נסו לחפש מעצב שהטבעות שלו קולעות לטעמכם האישי ויכולים להתאים לכלה. כיום יש שפע של חנויות מעצבים שיש להם גם אתרי אינטרנט שם ניתן להתרשם מהמגוון המוצע. אתם יכולים גם לנסות ולעצב טבעת אשר קולעת לטעם שלכם, דבר זה יכול להפוך את חווית בחירת הטבעת למשהו מיוחד אך זכרו שלבקשת עיצוב מיוחד קיימות גם עלויות נוספות ויש לקחת זאת בחשבון . במידה ואתם מעוניינים ללכת על עיצוב אישי אתם יכולים לעשות חיפוש באינטרנט ולהתרשם מעיצובים שונים , להכין איזה סקיצה או אפילו להדפיס את מה שראיתים ואהבתם ולהביא את התמונה או תמונות למעצב התכשיטים שיכול להציע לכם ולהמליץ לכם על אופציות שונות ומעניינות של עיצובים הדומים לסגנון שאהבתם .

כשמגיעים לתחום טבעות האירוסין, אין הרבה שמעיזים להיות חדשניים ומקוריים בנושא הזה והרוב הולכים על המראה הקלאסי הבנאלי והמקובל. לאלו מכם שכן מחפשים את האמירה הייחודית והחדשנית ויש להם ראש יצירתי שלא מפחד לצאת מהשגרה, ניתן להגיע לעיצובים באמת מיוחדים עם קצת דמיון וקריאטיביות. שיבוץ אבני חן יכולה להיות התחלה קריאטיבית טובה מאוד שיש בה אינסוף אפשרויות עיצוביות .תארו לכם טבעת אירוסין המשובצת באבני אודם (רובי ), או טבעת המשובצת באבני אופל  בצבע טורקיז? מקוריות יכולה להיות דבר נפלא וניתן לבטא אותה גם באופן שילוב צבעי הזהב השונים בטבעת אחת . כיום גברים ונשים מתחילים להיפתח לרעיון של מקוריות בטבעות אירוסין ובהדרגה מתחלים לשלב גם מתכות מעניינות ואבנים שהם לא דווקא יהלומים בטבעת עצמה – למרות שידוע כי היהלומים הם חבריה הטובים של האישה ..

טבעת אירוסין היא אמירה של אהבה , הצהרת נצח ורגע שתזכרו קרוב להניח כל חייכם , לכן יש להשקיע בטבעת זו ולעשות בחירה אשר תתאים לטעמה וסגנונה של אהובתכם ותבטא עד כמה שניתן את אהבתכם. אל תשכחו שאת התכשיט הזה הכלה תענוד כל חייה ולכן הוא צריך להיות כזה שבאמת מתאים למבנה היד שלה, אצבעותיה וגוון עורה .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה רם


 


מאמרים נוספים מאת דנה רם
 
בטבעת זו – כיצד בוחרים טבעת אירוסין מיוחדת?
30/07/13 | נישואין
כמה מרגש, הרגע הגורלי הגיע סוף סוף והחלטתכם שאתם מתחתנים , מזל טוב ! כעת יש לבחור טבעת אירוסין מיוחדת ויפה שבחירת לבכם תהיה מאושרת לקבל ולענוד אותה כל חייה . אז כיצד ניתן לבחור טבעת אירוסין? איך מוצאים אותה ומאיפה מתחילים ?

טבעות אירוסין – זיהוי זהב איכותי
17/07/13 | נישואין
כל מי שרכש בעבר טבעת אירוסין או כל מי שנמצא כעת בחיפוש אחר הטבעת המושלמת יודע כי מדובר במשימה לא פשוטה מבחינות רבות: קליעה לטעמה של בת הזוג, התלבטות בין שפע הטבעות המוצגות והתמודדות עם העובדה כי מדובר על הוצאה כספית משמעותית . סיבה נוספת ההופכת את רכישת הטבעת למורכבת היא העובדה כי היא כוללת מרכיבים אשר חובה לוודא כי הם איכותיים, וביניהם יהלומים, אבני חן או המתכת עצמה. מאמר זה מביא לכם את הנקודות החשובות בבחירת טבעת אירוסין.

חדר שינה – מקום המפלט הפרטי שלך
16/07/13 | ריהוט
חדרי שינה מודרניים נמצאים כיום במרכז תשומת הלב של הדיירים, של מעצבי הפנים ושל עולם הריהוט העכשווי. עובדה זאת נובעת בין השאר מהסיבה, כי מעבר לשינה מדובר על חדר שמספק מנוחה ופרטיות לדיירים, שנהנים "לברוח" אליו גם בשעות שאינן הלילה. חשוב לדיירים אלו כי חדר זה יהיה נעים וחמים, שיספק להם פרטיות ושיבטא, אולי אפילו יותר מחדרים אחרים בבית, את הסגנון הפרטי שלהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI