דף הבית רפואה ובריאות מיניות ובריאות מינית שפיכה מוקדמת ושפיכה מהירה אצל גברים
שפיכה מוקדמת ושפיכה מהירה אצל גברים
איתן אור 15/08/13 |  צפיות: 13416

שפיכה מוקדמת ושפיכה מהירה

לפניכם מידע מקצועי בנושא שפיכה מוקדמת, שפיכה מהירה כמו כן תוכלו להתרשם מספריי ההשהייה לטיפול בשפיכה מוקדמת.  שפיכה מוקדמת היא אחת התלונות העיקריות של גברים מתחת לגיל 50.

שלושה מתוך עשרה סובלים ממנה באופן קבוע, אחד מהם יסבול בנוסף גם מבעיות בזקפה.  "אופס אני גומר, אופס היא לא הספיקה..."  שפיכה היא התגובה הרגילה לגירוי מיני.  עבור אלו מאיתנו שאינם מתרגלים סקס טנטרי,  שפיכה מהירה (Rapid Ejaculation) , או בשמה הקודם שפיכה מוקדמת (Premature Ejaculation) היא אחת הבעיות השכיחות בתפקוד המיני של הגבר. מצב זה מוגדר כמצב בו הגבר, מגיע באופן קבועה לשפיכה עם גירוי מינימאלי לפני, בזמן או מיד אחרי החדירה.  אם זה קרה לכם על הפעם הראשונה, אתם סובלים משפיכה מוקדמת ראשונית/מולדת.  כאשר זה קורה לגבר מתישהו במהלך החיים, מדובר בשפיכה מהירה משנית. במקרים אלו, מדובר בתופעה הנובעת מתוך שינויים בריאותיים כמו סוכרת, טיפולים כימותרפיים, לחץ ומתח, שינוי במערכת היחסים, או סיבה ארוגנית כמו פגיעה בתחושתיות ראש הפין.

שפיכה מוקדמת הגורמים העיקריים

לשפיכה מהירה משנית מיוחסים גם גורמים פסיכולוגיים, כמו התרגשות מאוד גדולה, דאגה מהביצועים, ההיסטוריה המינית ותפיסת המיניות באופן כללי.  על שפיכה וזוגיות חשוב לציין כי ניתן לטפל בזה, הבעיה שצריך סבלנות.  אופציה אחת היא קרמים ומשחות, חומרים מאלחשים המקהים את התחושה בפין, מאריכים את זמן השפיכה וכתוצאה מכך גם את משך קיום יחסי המין. הם יעילים בערך בחצי מהמקרים, אך עשויים גם לגרום לירידה בתחושת הסיפוק ממין ואפילו להחלשת עוצמת הזקפה.

שפיכה מוקדמת טיפול

כמו כן, ניתן לנסות ולטפל בשפיכה מהירה באמצעות תרופות נוגדות דיכאון שמסתבר שבאופן עקיף משפיעות גם על השפיכה. מצד אחד, זה יכול להיות פתרון טוב לאלה שסובלים גם מדיכאון או מפגיעה בדימוי העצמי בעקבות הבעיה.  אולם, הטיפול הטוב ביותר הוא טיפול פסיכולוגי-סקסולוגי המשלב טיפול תרופתי. אם אתם נמצאים בזוגיות, כדאי שתכינו את בת הזוג לתהליך שעשוי להיות לא קל.  חלק מהתהליך הטיפולי כולל תרגילים וחוויות אותם תנסו בבית.

מביניהם ניתן למנות את תרגיל "הכיווץ' של מאסטרס וג'ונסון, או את 'התחל ועצור' שפותחה על ידי הלן סינגר קפלן.  בשתי הטכניקות האלה מנסים לזהות את התחושות של הרגע שלפני ולהתמקד בהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איתן אור


 


מאמרים נוספים מאת איתן אור
 
רבולשן מאס גיינר - חייב לשתף אתכם
גיינר אבקה לעליה במשקל רבולושן מאס גיינר שגיליתי לגמרי במקרה ושינה את חיי לאחר שנים של נסיונות לעלות במשקל

רבולשן מאס גיינר - חייב לשתף אתכם
גיינר אבקה לעליה במשקל רבולושן מאס גיינר שגיליתי לגמרי במקרה ושינה את חיי לאחר שנים של נסיונות לעלות במשקל

שפיכה מוקדמת ושפיכה מהירה אצל גברים
שפיכה מוקדמת ושפיכה מהירה אצל גברים

דיאטת HCG הדיאטה של ד"ר סימונס
15/08/13 | דיאטה
ניסיתי את דיאטת HCG של ד"ר סימונס ופשוט לא האמנתי לתוצאות

אבקות חלבון המומלצות
מהם אבקות החלבון בישראל הטובות והמומלצות ביותר?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI