דף הבית בניין ואחזקה בית חכם סורגים
סורגים
IronDesign90210 18/08/13 |  צפיות: 3127

מדרגות יכולות להיות עשויות ממגוון גדול של חומרי גלם שונים ומגוונים: מדרגות יכולות להיות עשויות מאבן, הן יכולות להיות עשויות מברזל, הן יכולות להיות עשויות משיש, הן יכולות להיות עשויות מעץ וכן הלאה. חשוב מאוד להתאים את חומר הגלם ממנו עשויות המדרגות ואת העיצוב של המדרגות לחומרי הגלם הדומיננטיים בבית ולעיצוב הכללי של הבית. למשל, מדרגות אשר עשויות מברזל יתאימו יותר לבתים אשר יש משהו מעט יותר גס ופחות מעודן בעיצוב שלהם. לעומת זאת, מדרגות אשר עשויות מעץ או מפרופיל בלגי יוכלו להתאים יותר לבתים אשר מעוצבים בסגנון כפרי או בסגנון פשוט וביתי. מדרגות הן חלק בלתי נפרד מהבית ולכן על מנת ליצור מראה מעוצב ואחיד לבית כולו, ולא לגרום לבית להראות כמו גיבוב של דברים, חשוב להתאים את עיצוב המדרגות לעיצוב הכללי. ניתן גם להתייעץ עם מעצב פנים של Iron Design, עם אדריכל ואפילו עם קבלן שיפוצים אם אתם משפצים את הבית לגבי סוג המדרגות שהכי כדאי לכם להתקין בבית ולגבי המדרגות אשר ישתלבו בצורה הטובה ביותר עם עיצוב הבית שלכם.

מדרגות יש לבחור לפי כמה קריטריונים שונים. חשוב לזכור כי כאשר מתקינים מדרגות בבית, כמו ריצוף, דלתות פנים, דלתות כניסה, חלונות או חיפוי קירות לא מחליפים אותם לא כל שנה ולא כל שנתיים. כאשר אנחנו מתקינים מדרגות בבית אנחנו רוצים שהמדרגות האלו יהיו יציבות וישרתו אותנו לאורך עשרות שנים. בדרך כלל רק כאשר עושים שיפוץ גדול מאוד בבית מחליפים את המדרגות וגם אז לעתים קרובות לא תמיד מחליפים אותן. לכן, קריטריון אחד שעל פיו כדאי לבחור מדרגות הוא כמובן האיכות שלהן והעמידות שלהן. חשוב מאוד לבחור מדרגות מחומרי גלם איכותיים שלא יישחקו ושלא ייהרסו לאחר מספר שנים. כפי שהוזכר קודם לכן, קריטריון נוסף לבחירת מדרגות יהיה המראה החיצוני וחומר הגלם שלהן וההשתלבות של המדרגות עם העיצוב הכללי של הבית. גם אם מדרגות מחומרי גלם איכותיים מאוד הן מעט יקרות יותר עדיף לבצע השקעה חד פעמית ואפילו להוציא עליה מעט יותר ממה שתכננו מלכתחילה מאשר לקנות מדרגות זולות ופחות איכותיות ואחרי זה לראות איך הן נשחקות או נהרסות לאחר שנים בודדות.

מדרגות, כאמור לעיל, יש לבחור על פי כמה קריטריונים. רגע לפני שבוחרים מדרגות יש להתייחס גם לקריטריון נוסף שקשור גם הוא לחומרי הגלם אשר מהם עשויות מדרגות. יש לבחון בקפידה את היתרונות ואת החסרונות שיש לכל חומר גלם ועל פיו לבחור את המדרגות: יש לבחון לא רק את המראה החיצוני ואת האיכות של חומרי הגלם אלא גם להתייחס לשיקולים נוספים כמו שיקול המחיר, האם יש צורך בחומרי ניקוי מיוחדים על מנת לנקות את המדרגות, האם חומר הגלם אשר בחרנו נוטה לשריטות וכן הלאה. כדאי להתייחס לכל השיקולים אשר הוזכרו במאמר בעת בחירת מדרגות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 IronDesign90210

Iron Design - http://www.xn--5dbchaiqqdly5i.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת IronDesign90210
 
חדרי שמש
08/10/13 | בית חכם
במאמר זה נעסוק בחדרי שמש המשמשים לאיטום מרפסות שמש. כידוע, במשקי בית רבים המתנהלים מוילה או בית פרטי קטן דו מפלסי, קיים החשש כי הילדים עלולים ליפול מן המרפסת. יועצים שונים מתחום בטיחות האנוש יציעו כי תתקינו מעקה גבוה, תשימו סורגים על המרפסת, ועוד. מעוניינים בפתרון אחר, שהוא גם בטיחותי וגם יפה ? חדרי שמש, זה הפתרון עבורכם ! אין צורך לאטום בזכוכית את כל חדר המרפסת. ניתן לאטום רק את החלק הקדמי, החשוף לנפילה. מומלץ לאטום גם את הגג בפלטות זכוכית על מנת ליצור רצף עיצובי יפה.

פרגולות וגדרות
10/09/13 | בית חכם
כשאנחנו בונים פרגולות, עלינו להתאימה לגודל הגינה ולשאר הרהיטים על מנת שתהיה ביניהם הרמוניה. השיקולים של התקציב קובעים גם הם בבחירת הפרגולה. יש הרבה סוגים של פרגולות , חלקן עשויות מעץ, פלסטיק ואלומיניום. ישנן פרגולות העשויות מעץ איכותי כמו עץ האורן למשל, אך עץ זה רגיש למים ויש לכסות אותו היטב בחורף. הבחירה וההתקנה של פרגולות דורשים שיקול ומחשבה. יש לבחור אדם מקצועי המתעסק בתחום ושיוכל לייעץ לכם לגבי סוג הפרגולה וצורתה.

סורגים
18/08/13 | בית חכם
מדרגות יכולות להיות עשויות ממגוון גדול של חומרי גלם שונים ומגוונים: מדרגות יכולות להיות עשויות מאבן, הן יכולות להיות עשויות מברזל, הן יכולות להיות עשויות משיש, הן יכולות להיות עשויות מעץ וכן הלאה. חשוב מאוד להתאים את חומר הגלם ממנו עשויות המדרגות ואת העיצוב של המדרגות לחומרי הגלם הדומיננטיים בבית ולעיצוב הכללי של הבית. למשל, מדרגות אשר עשויות מברזל יתאימו יותר לבתים אשר יש משהו מעט יותר גס ופחות מעודן בעיצוב שלהם. לעומת זאת, מדרגות אשר עשויות מעץ או מפרופיל בלגי יוכלו להתאים יותר לבתים אשר מעוצב
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI