דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיש
שיש
maimoria 21/08/13 |  צפיות: 2999
שיש ואבן הם שני חומרים פופולריים מהם יוצרים משטחים לבית. בין אם מדובר בריצוף, חיפוי קירות ובין אם מדובר במשטחים למטבח או לחדר אמבטיה. יש מבחר גדול מאד של שיש ואבן ולאור המבחר והיופי של החומרים לעיתים קשה לבחור.
כאשר רוכשים שיש ואבן רצוי לוודא שהחברה שרוכשים ממנה שיש ואבן היא חברה בעלת מוניטין המוכרת חומרים איכותיים.
כדאי לבדוק כמה מקומות ולקבל יותר מהצעת מחיר אחת. גורמים שונים משפיעים על מחירי שיש ואבן וביניהם: סוג האבן או שיש, נדירותה, טיפול מקדים שיש לבצע ועוד. שיש מטבחים גטניו שיש ואבן שמשו בבניה שנים רבות, אבל בשנים האחרונות הודות לטרנד של חזרה לטבע, הם זוכים להערכה מחודשת בהיותם חומרים טבעיים.
שיש אחד היתרונות של שיש ואבן טבעיות הוא הצבעוניות היפה שלהם. כדאי לברר את הייעוד של שיש או אבן ספציפיים למשל, יש אריחי שיש או אבן שמיועדים לקירות פנימיים בלבד ויש אריחי שיש ואבן שמיועדים לחיפוי חיצוני. יש חנויות בהם אפשר לעשות הדמיה ממוחשבת ולראות איך יראה הבית, או החדר לאחר התקנת שיש או אבן שבחרנו. כך אפשר לשחק עם התוכנה ולבדוק אם שיש בצבע מסויים מתאים יותר וכדומה.

שיש אינו אחיד. אם קניתם מרצפות שיש בהתקנה תווכחו מיד שאפילו שתי חבילות שהגיעו מאותו  מקום יכילו שיש שיראה קצת אחרת, וזאת בגלל שזו תכונת החומר. אין שתי פלאטות של שיש שיראו אותו דבר ושיהיה להם אותו צבע בדיוק. אמנם בחנויות נוהגים למיין אריחי שיש ולבחור את הדומים ביותר אך מי שחוסר האחידות מפריע לו יטיב לעשות אם יבחר להתקין שיש סנטתי. חומרים סנטטיים הם אחידים וכל האריחים יראו בדיוק אותו דבר. שיש נותן תחושה של איכות ויוקרה ולא בכדי אנשים בוחרים להתקין שיש בבתיהם, בין אם בחדר האמבטיה ובין אם בחדרים אחרים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 maimoria


 


מאמרים נוספים מאת maimoria
 
פינות אוכל
25/12/13 | רהיטים
מעוניינים לרכוש פינות אוכל בלתי נשכחות אשר יטביעו את חותמן על ביתכם לישפרו את מראהו הפנימי ? במאמר זה נסייע לכם להגיע לפינות אוכל מעוצבות אשר ייטיבו את הקשר בין הסלון למטבח שלכם, ואשר בהן תוכלו לשבת ולאכול בניחותא. פינות אוכל מרהיבות אלו יוכלו להיות מאותרות בקלות במאמר זה באמצעות מדריך איתור מלא אשר יסופר כאן. בנוסף לאיתור, תקבלו הדרכה מלאה כיצד ניתן לשמר את פינות האוכל שלכם כך שיישמרו חדשות למשך זמן רב, ולא יאגרו בלאי נצבר:

שיש
21/08/13 | שיפוצים
שיש ואבן הם שני חומרים פופולריים מהם יוצרים משטחים לבית. בין אם מדובר בריצוף, חיפוי קירות ובין אם מדובר במשטחים למטבח או לחדר אמבטיה. יש מבחר גדול מאד של שיש ואבן ולאור המבחר והיופי של החומרים לעיתים קשה לבחור. כאשר רוכשים שיש ואבן רצוי לוודא שהחברה שרוכשים ממנה שיש ואבן היא חברה בעלת מוניטין המוכרת חומרים איכותיים.

הברקת מרצפות
המרצפות בביתנו הן חלק בלתי נפרד מהתחושה והאווירה בבית. על המרצפות בבית אנחנו הולכים, רוקדים וחיים והן ניתנות לספוג לכלוך וכתמים בכל רגע נתון.

גני אירועים
גני אירועים הם שמם החדש והמיוחד לחודשי הקיץ של אולמות אירועים רגילים וידועים. גני אירועים הם בעצם אולם אירועים פתוח שמסביבו גן, עצים, פרחים וכד'. המון אנשים רוצים לשדרג את האירוע שהם עומדים לערוך ולשנות את אופיו על ידי עשייתו במתחם גני אירועים.

שטיחים
25/07/13 | בית חכם
שטיחים הם עיצוב דקורטיבי לכל בית ולכל משרד. במיוחד בחורף חשוב שיהיו לכם שטיחים בבית שיחממו את הבית ויחממו את האוירה. ישנם אינסוף סוגים של שטיחים וההבדלים במחירים שלהם הם גבוהים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI