דף הבית תיירות ונופש אטרקציות אטרקציות במרכז - עולם תוסס של אפשרויות
אטרקציות במרכז - עולם תוסס של אפשרויות
מיכאל ויץ 25/08/13 |  צפיות: 2734

המרכז - לב ליבה של הארץ

מרכז הארץ, לב ליבה של ארצנו הוא אכן אזור תוסס המלא בפעילויות מגוונות ומלהיבות הפורש בפניכם מגוון רחב של אפשרויות אין סופיות לבילויים . אם אתם מחפשים איזור שיוכל להעניק לכם את המגוון הרחב ביותר והזמין ביותר מבחינת שעות הגעתם למקום הנכון !

מסעדות גורמה, חיי לילה ותרבות עשירים, נופים יפיפיים, חופים מרהיבים ביופיים ואטרקציות מלהיבות רבות שימלאו כל טיול ונופש בהמון כיף... אז מי צריך יותר מזה?

נופש משולב עם פעילויות

אם אתם מתכננים נופש ומחפשים אטרקציות ייחודיות אשר ישתלבו באופן טבעי בסדר היום שלכם ויוסיפו צבע והתרגשות לחוויה הכללית, המרכז בהחלט יכול להעניק לכם את כל אלה, שכן איזור זה מציע עבורכם אפשרויות רבות בסטנדרט עולמ . את האטרקציות כדאי להתאים באופן אישי לכל מי שמשתתף בפעילות ולהתחשב כמובן במגבלות גיל, רצון ועניין המשתתפים .רוב האטרקציות שנביא במאמר זה מתאימים גם למשפחות עם ילדים .

אם אתם חובבי מים וספורט ימי ואקשן תוכלו למצוא מגוון אפשרויות של אטרקציות במרכז היכולות להתאים לחודשים החמים בחופים היפים של המרכז, החל מפארקים על גדות נחל , שייט בסירות ויאכטות, מועדוני צלילה וגלישת גלים המאפשרים לכם חוויה אתגרית או רומנטית בהתאם למה שאתם תרצו ותבקשו . שילוב של אטרקציית מים יכולה להיות מרעננת ביותר בחודשים החמים ויכולה להשתלב נפלא ביום של כיף .

לכל מי שמחפש אטרקציות המשלבות את המפגש עם בעלי חיים (אופציה נפלאה לשילוב עם ילדים) יוכלו למצוא גני חיות רבים, ספארי, פינות ליטוף ופינות חי , רכיבה על סוסים בשבילים נסתרים ובחופי הים ועוד..המפגש עם החיות הוא מסקרן ודרך בעלי החיים המופלאים אני לומדים דבר או שניים עליהם ועל עצמנו דרך מגע, ליטוף ותצפית.

לכל חובבי האקסטרים שלא יכולים בלי קצת אתגר , מבחר הפעילויות שיש במרכז מאפשר לכם להגיע לאתרים רבים בהם יש טיולי טרקטורונים וג'יפים, מרוץ מכוניות "קרטינג", פיינטבול ועוד .כל אלו יקפיצו לכם את הדופק ולא ישאירו אתכם אדישים לרגע אחד דרך קפיצות, עליות ומורדות ..

לכל מי שמגיע למרכז מומלץ לא לוותר על טעימה מעודנת בעולמו התרבותי והקולינארי של המרכז המביא לנו מבחר עשיר של טעמי גורמה, בתי קפה וביסטרו, חיי לילה סוערים הכוללים פאבים , מועדונים ודיסקוטקים יחד עם תיאטראות, הופעות ,בתי קולנוע מוזיאונים ואירועים משתנים של פסטיבלים וירידים. האירועים משתנים בכל חודש ומומלץ להתעניין מהו הפסטיבל או היריד שמתקיים בתאריכי הנופש שלכם כדי שתוכלו לקחת חלק בו .

 

חופשה במרכז הארץ יכולה להיות מפנקת ומרגשת כמו כל חופשה בחו"ל והיא מעניקה לכם את האפשרות לטעום מאירוח איכותי מהמעלה הראשונה וכן מעולמות תוכן וחוויה היוצרים בילוי משותף ייחודי ומהנה ביותר לזוגות ומשפחות .



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכאל ויץ


 


מאמרים נוספים מאת מיכאל ויץ
 
טיול לקוסטה ריקה – לא רק אחרי צבא
צעירים רבים אחרי צבא נוהגים לטייל במרכז אמריקה, עם זה במסגרת טיול שכולל אך ורק מדינות באזור זה (גואטמלה, קובה, ג'מייקה, קוסטה ריקה) ועם זה כמעבר מדרום אמריקה לצפונה או להיפך. אך האמת היא, שטיול במרכז אמריקה לא מיועד היום רק לצעירים אחרי צבא, עובדה לא מעט מבוגרים יוצאים לטיול לקוסטה ריקה במסגרת קבוצות של טיולים מאורגנים.

טיול לטנזניה וזנזיבר + ספארי
במהלך השנים הפכה אפריקה ליעד נכסף עבור ישראלים רבים. צעירים רבים אחרי הצבא מוותרים על הטיול המסורתי להודו או דרום אמריקה ובוחרים להגיע דווקא למדינות שונות באפריקה, מדינות שונות ביבשת הפכו להיות יעד פופולארי לתיירות נופש, אין צורך להזכיר שישראלים רבים נוסעים למרוקו לצורך טיולי שורשים וכמובן שיש מי שנוסע למדינות שונות באפריקה בשביל לעשות עסקים.

טיול מאורגן ליפן – מה אוכלים ביפן?
כל מי שטס ליפן, במסגרת טיול עצמאי או במסגרת טיול מאורגן ליפן יודע שלא מדובר בטיול רגיל, יפן היא לא אירופה הקלאסית או ארה"ב, אשר התרבות שלהן מחוברת לתרבות הישראלית ואנחנו מכירים אותן כל כך טוב. התרבות היפנית תמיד היתה עבור המערב סוג של אגדה, משהו מסתורי וקסום.

אטרקציות במרכז - עולם תוסס של אפשרויות
25/08/13 | אטרקציות
מרכז הארץ, לב ליבה של ארצנו הוא אכן אזור תוסס המלא בפעילויות מגוונות ומלהיבות הפורש בפניכם מגוון רחב של אפשרויות אין סופיות לבילויים . אם אתם מחפשים איזור שיוכל להעניק לכם את המגוון הרחב ביותר והזמין ביותר מבחינת שעות הגעתם למקום הנכון !
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI