דף הבית קניות וצרכנות צרכנות שיש
שיש
[email protected] 12/09/13 |  צפיות: 3099
שיש הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר במטבח. הוא המשטח עליו נכיןאת את כל אשר נפשנו תחשוק ובכלל הוא מהווה מעין סוג של קיר בסיסי באיזור בואנחנו מבלים את רוב זמננו- המטבח. כשחושבים לקנות שיש מומלץ לחשוב לפני כןעל שני דברים. מראהו ועיצובו בהתאמה לשאר המטבח והחומר ממנו עשוי, כמה הואמאסיבי ואיכותי לאורך זמן. כמובן שגם רצוי לבדוק  כמה השיש מתאיםלנוחיותנו בצורתו וגודלו.קיימים חומרים שונים מהם עשוי שיש כמו: אבן קיסר, גרניט, נירוסטה,פורמייקה, עץ, או בכלל משטח שמיוצר מחומרים אקרילים. לכל אחד מהחומריםיתרונות וחסרונות אותם תבחנו לפני הרכישה. למשל שיש מאבן- שיש שנשחק ונשרטמהר, או שיש מגרניט לו הרבה קשקושים המקשים בהתאמת הקרמיקה למטבח. כמו כן,יש שיש מט או מבריק, עוד אופציה שכוללת עוד החלטה בדרך. שיש מבריק נוטהלאבד את הברק כשמונחים עליו סירים חמים.עוד דבר חשוב לפני שרוכשים שיש קיסר, הוא הדרך לנקות אותו. לאפעם אנו נפגשים בשיש יפייפה אך מאידך קשה ומסורבל לניקוי. מה שמראה שלפעמיםנוחות יכולה לעלות בדרג החשיבות על פני יופי. חשוב לדעת איך מנקים את השישהמיועד, שהחומרים איתם מנקים הם ברי השגה, ולא כאלה יקרים ולא נפוצים.ובנוסף לאילו חומרים השיש רגיש ולאילו לא.ודבר אחרון חשוב לעשות סקר שוק, ולבדוק את המחירים היטב.מחירי שיש נעים בערך בין 400 ש"ח ל- 2000 ש"ח. תלוי בסוג, באיכות, באורךוברוחב. אל תתפתו לקנות את השיש הכי יקר, לא בהכרח מצביע שהואהכי איכותי, ולא בהכרח יתאים לכם, ולתנאים בביתכם, חישבו היטב כי בסך הכלשיש זה לא משהו שמחליפים כל שנה. ואם אינכם בטוחים תקחו כמה דוגמאות מהחנותותעשו את ההתאמה במטבח שלכם לפני הקנייה.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
שיש
08/10/13 | בית חכם
שיש הינו מרכיב משמעותי בעיצוב הבית שלנו, יש לנו חיפויים ומשטחים רבים ואפילו ריצוף שללא שיש, לא היינו יכולים לעצב. חוץ מעיצוב, השיש תמיד היה חומר שהיה מיועד גם לדברי וחפצי אמנות, כמו למשל פסלים למיניהם, עמודים דקורטיביים, חיפויים אמנותיים לקירות ועוד. רוב הארמונות של המלכים הקדומים, היה בנוי משיש. יש למצוא את איכות וסוג השיש המתאים לנו לפי שנחליט את סוג השיש אותו אנו מעוניינים לרכוש. השיש, גורם לביתנו להיות מלכותי יותר ויוקרתי. אין כמו שיש מבריק המגדיל את חלל הבית במידה ומדובר בריצוף של כל הבית.

שיש
12/09/13 | צרכנות
שיש הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר במטבח. הוא המשטח עליו נכין את את כל אשר נפשנו תחשוק ובכלל הוא מהווה מעין סוג של קיר בסיסי באיזור בו אנחנו מבלים את רוב זמננו- המטבח. כשחושבים לקנות שיש מומלץ לחשוב לפני כן על שני דברים. מראהו ועיצובו בהתאמה לשאר המטבח והחומר ממנו עשוי,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI