דף הבית עבודה וקריירה קורות חיים על הקשר בין כתיבת קורות חיים לבין קורס דמיון מודרך
על הקשר בין כתיבת קורות חיים לבין קורס דמיון מודרך
אבנר כהן 17/09/13 |  צפיות: 17695

החלק הברור ביותר של הכנה לעבודה היא כתיבה של קורות החיים. הטקסט יפה ומסודר, כל מילה מוקפדת והמטרה העליונה היא להוציא אותך כמה שיותר טוב. אבל לעיתים זה לא מספיק. לפעמים אתה מגיע לחוץ לראיון, לא מצליח לבטא את מה שאתה בדיוק חושב ומסתבך עם המילים, מה שלא מותיר ברירה למעסיק הפוטנציאלי- והוא נותר רק פוטנציאלי, בלי החלק של המעסיק.

כתיבת קורות חיים

אבל קודם כל ולפני הכל- קורות החיים. בשביל להגיע לשלב בו אתה עומד מול המעסיק הפוטנציאלי או מול רכזת ההשמה של החברה ומתראיין כדי להתקבל לחברה, עליך לנפק קורות חיים כמעט מושלמים. זה אומר שכל דבר יהיה בסדר הנכון שלו על פני הדף, הכל יהיה מפורט בדיוק כמו שצריך ולא יותר מדי והכי חשוב- שהמסמך הקטן הזה יהיה הפנים שלך, רק על דף.

כתיבת קורות חיים
אינה קלה. היא דורשת זמן ותשומת לב לפרטים, היא דורשת לחקור במוחך ולהבין כיצד מגדירים בצורה הטובה יותר את התפקיד שעשית, כשזה בסדר לייפות אבל בהחלט לא בסדר לשקר, אחרת תיאלץ להתמודד עם השקרים שלך במוקדם או במאוחר. הכתיבה של מסמך קורות החיים דורשת מכל אדם לחשוב טוב על אילו תכונות הוא יכול להביא לתפקיד הספציפי אליו הוא מועמד ומהם היתרונות שלו, במיוחד לשם העבודה המסוימת הזו, כשלבסוף חשוב לחתום בכישורים המיוחדים אותם אתה יכול להביא לכל עבודה, החל משפה ועד שליטה בתוכנות מחשב כאלה ואחרות.

החלק שבא אחרי כתיבת קורות חיים

כמובן שקורות החיים לבדם הם לא מה שיובילו אותך להצלחה או במקרה הזה לקבלת העבודה, אלא תצטרך לעבור כמובן את הזימון המיוחל לראיון העבודה, הזימון אליו אתה תיקרא ובו תיאלץ להוכיח את יכולותיך הורבליות שיקנו לך את המשרה המבוקשת. כתיבת קורות חיים היא אמנם חלק משמעותי, אך ברגע שאתה מוזמן אל ריאיון העבודה, אתה עומד שם לבדך, בלי יותר מדי זמן לפשפש בעבר ולנסות להיזכר מה עשית בחלק זה של החיים ומה בחלק האחר.

כעת, כשאתה עומד מול המראיין זוהי שעתך. עליך להוכיח, במספר דקות בלבד, שהתפקיד צריך להיות שלך. לא לשכוח, אם לא היית מתאים לתפקיד, התאמה אותה המעסיק גילה באמצעות קורות החיים, הם לא היו מזמנים אותך כלל לריאיון. לכן, אל לחץ, רק תנסה להביא את עצמך ולשווק את עצמך לתפקיד.

קורס דמיון מודרך כדי להתמודד עם הפחדים

אם בכל זאת אתה מרגיש שהלחץ מבעבע בך, יש פתרון ולא, הוא לא פתרון כימי כלשהו שנרשם לך על ידי הרופא. ישנם סוגים שונים של פסיכולוגיות, טיפולים וקורסים במיוחד לדברים הללו, כשאתה עומד בפני אחד הפחדים הכי גדולים שלך, כשלמקרה זה יתאים קורס דמיון מודרך. בקורס זה למעשה אתה מתקשר עם התת מודע שלך על מנת להגיע למעין שלווה פנימית בתוכך ולנסות ולהשלים עם התכונות שלך, על מנת לקדם אותך אל חשיבה חיובית.

קורס דמיון מודרך לשם הורדת הלחץ


ברגע שהחשיבה תהיה חיובית, כל שאר הדברים יתחילו לקרות מעצמם ולהיהפך אף הם לחיוביים. בזמן שתשדר אל המחשבות שלך שהתפקיד שלך דרך מחשבה על מקום כלשהו בו אתה מעוניין להיות או אדם כלשהו מולו אתה מעוניין לעמוד, דברים שלמדת כחלק מן קורס דמיון מודרך, אתה לא תחשוב על הלחץ הטמון בריאיון העבודה הזה, אלא רק כיצד אתה מרגיש בנוח במקום השמח שלך, המקום הבטוח שלך. כך, במהרה, התפקיד יהיה שלך והמקום הבטוח אותו דמיינת, יהיה המקום החדש והקבוע שלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבנר כהן


 


מאמרים נוספים מאת אבנר כהן
 
טיול אופניים
25/08/14 | אופניים
בכל כמה שנים ישנו טרנד חדש שמשתלט על העולם, כשהפעם הטרנד הזה הוא הטרנד הבריאותי.

על הקשר בין הרצת תוכנת סולידוורקס לייצור שקיות פלסטיק
08/10/13 | קניות
תהליך ייצור של פריט כלשהו אורך זמן ממושך, בין אם מדובר בסמארטפון מתקדם ובין אם מדובר בסך הכל בחטיף שוקולד. כמובן שלכל מוצר יש את פרק הזמן שאורך ייצור, אך בשורה התחתונה לא תראו אף מוצר שמרגע התכנון שלו ועד להוצאתו לשוק אורכים מספר ימים בלבד, אלא במינימום מדובר במספר חודשים, כשפעמים רבות זה אורך במשך שנים.

חופשה בארץ עם רשת מלונות פתאל או חופשה בחו"ל באמצעות דילים לברצלונה
להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל. זו המנטרה לפיה אנשים רבים מתכננים את החופשה שלהם ולכן הם מחפשים פעמים רבות את החופשה האולטימטיבית בארץ שתקנה להם הרגשה כאילו הטיסה אותה הם לקחו לא הייתה לאילת, אלא רחוק מאוד משם.

דירות חדשות בקריות- בקרית מוצקין, קרית חיים וקרית ביאליק
29/09/13 | נדל"ן
קחו לרגע אדם שעובד במרכז ומעוניין לרכוש שם דירה. הוא נשוי פלוס ילד ועוד ילדה בדרך. הוא שייך למעמד הביניים והוא ואשתו עובדים לפרנסתו. בדיוק כמו שאלה מתמטית כך עולה גם השאלה הבאה- מתי הוא באמת יוכל לרכוש דירה או ליתר דיוק לשלם את המשכנתה עליה? התשובה היא, כנראה, לעולם לא.

על הקשר בין כתיבת קורות חיים לבין קורס דמיון מודרך
החלק הברור ביותר של הכנה לעבודה היא כתיבה של קורות החיים. הטקסט יפה ומסודר, כל מילה מוקפדת והמטרה העליונה היא להוציא אותך כמה שיותר טוב. אבל לעיתים זה לא מספיק. לפעמים אתה מגיע לחוץ לראיון, לא מצליח לבטא את מה שאתה בדיוק חושב ומסתבך עם המילים, מה שלא מותיר ברירה למעסיק הפוטנציאלי- והוא נותר רק פוטנציאלי, בלי החלק של המעסיק.

השלבים בהגשת המנה- יועץ בטיחות מזון מתחיל, מתכוני שפים מסיימים
מי מאתנו לא אוהב לסעוד באיזו מסעדה טובה ולאכול אוכל טוב ומשובח, כזה שבסופו נלקק את האצבעות? כנראה שכולנו מעדיפים לאכול איזו מנה יוקרתית ומשביעה מאשר שוב להכין חביתה במטבח הקטן שלנו. אבל לא הרבה יודעים את התהליך המפרך שעובר המזון מרגע שהוא יוצא כחומר גלם ממפעל הייצור ועד שהוא הופך למזון הטעים שמונח לפנינו.

מתכון לילדים חובבי בישול
יש הרבה ילדים שאוהבים לבשל. את רזי הבישול הם לומדים מהסבתא האם מתוכניות טלוויזיה או מספרי מתכונים. יש שפים שהוציאו ספרי בישול המיועדים לילדים שבהם כל ילד יכול למצוא את מתכון לילדים המתאים לו ביותר וממצרכים שהוא אוהב.

פרחים תל אביב
25/08/13 | גינון
תל אביב היא העיר הגדולה בישראל ויש בה הכי הרבה תושבים מכל הערים האחרות בארץ. כמעט בכל רחוב או מרכז מסחרי אפשר למצוא חנויות פרחים וצמחים.

טיסות לבריסל- יעד עבור טיול בר מצווה לאירופה
דברים רבים בעולם נעשים בלא שום סיבה, אך יחד עם זאת ישנם דברים שנעשים לא בכדי. אחד הדברים הללו היא בחירתה של העיר הבלגית בריסל כבירתו הלא רשמית של האיחוד האירופי. העיר נחשבת לאחת מהערים בעלות המגוון האתני הגדול ביותר, כשמעל כולם ניתן לשמוע ערב רב של שפות כמו פלמית, צרפתית או הולנדית.

מתאמת נסיעות וגם עורך דין תעבורה- את מי צריך לבעיות תחבורתיות?
18/08/13 | תעבורה
חוץ מספורט בשעות בין הערביים, הליכה הפכה להיות חסרת כל שימוש. למרבית המקומות אין ברירה אלא להשתמש בכלי תחבורתי על מנת להגיע אליהם, וגם אם כבר יש מקום קרוב בו אנו צריכים לבקר נעדיף להשתמש ברכב. אך השאלה שנשאלת היא למי פונים כשיש לנו בעיה שצצה במהלך הנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI