דף הבית חינוך ולימודים לימודים בחו"ל למה כדאי לגשת ללימודי רפואה באיטליה
למה כדאי לגשת ללימודי רפואה באיטליה
רוני ארז 31/10/13 |  צפיות: 14475

אין ספק כי לימודי רפואה באיטליה מועדפים על סטודנטים זרים מישראל ומכל העולם, וזאת בזכת קשת רחבה של יתרונות. ראשית, מדובר בלימודים במדינה קרובה יחסית לישראל, בעלת תרבות מערבית וים תיכונית תוססת, המציעה חיי תרבות ופנאי משובחים, ומגורים במקומות מהיפים בעולם. מלבד זאת, המוסדות באיטליה מצטיינים ברמה אקדמית גבוהה במיוחד, בשכר לימוד נמוך, בתנאי קבלה נוחים ובמערכת שעות גמישה ומתחשבת.

תנאי קבלה ללימודי רפואה באיטליה

תנאי קבלה לרפואה באיטליה הינם סבירים ביותר בהשוואה לאלו הנהוגים בישראל, וכוללים תעודת בגרות מלאה, ציון במבחן פסיכומטרי, ומבחני ידע כללי ומקצועי בתחומי הביולוגיה, הכימיה והמתמטיקה. כמו כן, על מנת לשפר את סיכויי הקבלה ללימודים ניתן לגשת לשנת מכינה שנערכים בחלקם בארץ ובחלקם באיטליה.

שכר לימוד ועליות מחיה

חשוב לדעת כי שכר הלימוד באיטליה הינו מהנמוכים בעולם, ונע בין 400 ל- 1500 יורו בשנה באוניברסיטאות הציבוריות. בנוסף, עלויות המחייה באיטליה נעות בין 400 ל- 1000 יורו בחודש ומשתנות בהתאם למיקומה הגיאוגרפי של האוניברסיטה. כך לדוגמא, הוצאות המחייה במילאנו הינן גבוהות בהשוואה לרומא, ואילו עלות המחייה בערי ספר כמו פאדובה או טורינו זולה אף יותר. כמו כן, בניגוד במדינות אחרות, באיטליה מותר לסטודנטים זרים לעבוד במהלך לימודיהם, גם בזכות מערכת השעות הגמישה של תוכנית לימודי הרפואה.

לימודים איכותיים בשפה האנגלית

לימודי הרפואה באטליה מצטיינים כאמור ברמה אקדמית גבוהה, העומדת בכל סטנדרט בינלאומי. בעבר היו לימודים אלו פתוחים רק בפני דוברי איטלקית, אך בשנים האחרונות מתוך רצון למשוך סטודנטים זרים פתחו מספר אוניברסיטאות מובילות תוכנית באנגלית, כמו אלו של פאביה ומילאנו. יש לציין כי הלימודים באנגלית מיועדים גם לסטודנטים איטלקיים המבקשים להשתלב בעבודת רפואה מחוץ לגבולות מדינתם. המעוניינים במידע נוסף אודות לימודים באיטליה יוכלו לקבל שפע של עצות, המלצות ואף מענה לכל שאלה, בעזרת פורום לימודי רפואה ברשת האינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוני ארז


 


מאמרים נוספים מאת רוני ארז
 
חלום ה- Realocation של כולם
אנשים רבים חולמים על הגירה למדינה אחרת עבור מגורים, עבודה או לימודים. תופעת ה- Realocation הולכת וצומחת עם כל שנה שעוברת, זאת משום שכיום להגר למדינה אחרת הפך להיות דבר שגור ואפשרי. עם כניסתן של הטכנול

צו ראשון – עצות והבהרות
אין ספק כי קבלת צו ראשון היא מאורע משמעותי בחיים, ורבים הם המגיעים ללשכות הגיוס נרגשים ולחוצים. לכן, חשוב להבין מראש מה צפוי לכם, ולהתנהל באופן נכון על מנת שהיום יעבור במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

למה כדאי לגשת ללימודי רפואה באיטליה
אין ספק כי לימודי רפואה באיטליה מועדפים על סטודנטים זרים מישראל ומכל העולם, וזאת בזכת קשת רחבה של יתרונות. ראשית, מדובר בלימודים במדינה קרובה יחסית לישראל, בעלת תרבות מערבית וים תיכונית תוססת, המציעה חיי תרבות ופנאי משובחים, ומגורים במקומות מהיפים בעולם

מגוון קורסי אנגלית און ליין
התפתחות האינטרנט בעשור האחרון, לצד חדירתה לכל בית אב ועסק ולכל תחום עניין, הפכה את הרשת לכלי רב עוצמה המייעל ומשפר את איכות החיים. אחת האופציות החדשות שהרשת מציעה לגולשים בה הינה לימודים און ליין בתחומים רבים ושונים, כולל קורסי לימוד אנגלית באינטרנט.

תנאי קבלה ללימודי רפואה בארץ ובחו"ל
לימודי רפואה הינם משאת נפשם של אנשים רבים המעוניינים לחקור את גוף האדם ולהביא מזור ועזרה לסובלים. יחד עם זאת, לימודים אלו אינם מתאימים לכל אחד, ולו מפני שהם נפרסים על פני שש שנים, שלאחריהן יש לגשת ללימודי התמחות נוספים שאוכם משתנה כתלות בתחום ההתמחות.

מבחן GRE כתנאי קבלה ללימודי תואר שני בחו"ל
GRE הינו מבחן בינלאומי בשפה האנגלית, המשמש ככלי למיון וסינון סטודנטים זרים המעוניינים ללמוד בחו"ל לתואר שני.

טויוטה היילקס - כוח עבודה אמיתי
23/09/13 | רכב
כאשר עומדים לרכוש רכב חדש לצרכי עבודה מתכוונים לטנדר חזק, גדולה ויציב, המסוגל לעמוד בתנאי שטח קשים ולספוג זעזועים וחבטות. כלומר, רכב שאינו מצועצע אלא מהווה כוח עבודה אמיתי, כמו שרק טויוטה היילקס מציע.

לימודי וטרינריה - תכני הלימוד ואפשרויות תעסוקה
על מנת לשמור על החיות ולדאוג לבריאותן יש צורך באנשי מקצוע מיומנים אשר סיימו לימודי וטרינריה בארץ או בחו"ל.

ללמוד אנגלית לבד
לנוכח תהליכי הגלובליזציה החלים בעולם ואשר משפיעים גם על הווי העסקים והתרבות בישראל, ניכרת בשנים האחרונות מגמת עלייה ברצון ללמוד אנגלית בקרב מגזרים שונים.

מידע כללי אודות ציוני המבחן הפסיכומטרי
אין ספק כי העניין המכריע והחשוב ביותר בבחינה הפסיכומטרית הוא הציון המושג בה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI