דף הבית חינוך ולימודים לימודי שפות מגוון קורסי אנגלית און ליין
מגוון קורסי אנגלית און ליין
רוני ארז 08/10/13 |  צפיות: 15307

התפתחות האינטרנט בעשור האחרון, לצד חדירתה לכל בית אב ועסק ולכל תחום עניין, הפכה את הרשת לכלי רב עוצמה המייעל ומשפר את איכות החיים. אחת האופציות החדשות שהרשת מציעה לגולשים בה הינה לימודים און ליין בתחומים רבים ושונים, כולל קורסי לימוד אנגלית באינטרנט.

קורסי אנגלית באינטרנט

קורסי אנגלית באינטרנט מוצעים במספר דרכים עיקריות, כשהמשותף לכולם הינה האפשרות ללמוד בקצב, בזמן וברמה המתאימים במדויק לצרכי התלמיד:

  • ערכתקורסים מלאה ומוקלטת המחולקת לשיעורים שמועברים על ידי מורה.
  • תוכנתלימוד המספקת קורס שלם שמתקדם בהתאם לקצב של התלמיד.
  • קורס אוןליין אישי או בקבוצה בוידיאו מול מורה.

ערכת קורסים מלאה

ערכת קורסים מוקלטת מספקת מערך שיעורים שלם, הכולל הנחייה של מורים לצד ערכות תרגול אינטראקטיביות שעליהן מקבל התלמיד משוב. תלמידים אשר לומדים אנגלית בשיטה זו זוכים ליהנות מקורס מלא ולהתקדם בהתאם לקצבם וליכולותיהם האישיות, כולל לעיתים גם סיוע נוסף און ליין מול מורה.

תוכנת לימוד אנגלית

תוכנות ללימודי אנגלית באינטרנט מספקות קורס שלם ואינטראקטיבי, המאפשר לתלמידים להתקדם בקצב שלהם ולקבל משוב מלא אודות הצלחתם. מדובר בתוכנות חכמות אשר מעלות את רמת הקושי של השיעורים בהתאם לקצב ההתקדמות ומוצעות במגוון נושאים ורמות, כגון אנגלית מתחילים, מתקדמים, עסקית, אנגלית מדוברת או התמקדות בהגדלת אוצר המילים.

קורס און ליין

לימודי אנגלית באינטרנט מוצעים גם במסגרת קורסים פרטיים או קבוצתיים, מול  מורים אנושיים  העובדים כעצמאיים או כשכירים. קורסים אלו מתקיימים בזמן אמת באמצעות שיחת וידיאו בשעות ובזמנים המתאימים לכל הצדדים. קצב ותוכן הלימודים מותאמים לצרכיו וליכולותיו הספציפיות של כל תלמיד, בין אם מדובר בלימודי הכנה לבגרות, לימודי אנגלית עסקית, לימודים לבחינת אמיר או לצורך העשרה אישית. כמו כן, קרסים אלו ניתנים לצפייה חוזרת כך שכל תלמיד יכול לשנן את החומר הנלמד בזמנו החופשי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוני ארז


 


מאמרים נוספים מאת רוני ארז
 
חלום ה- Realocation של כולם
אנשים רבים חולמים על הגירה למדינה אחרת עבור מגורים, עבודה או לימודים. תופעת ה- Realocation הולכת וצומחת עם כל שנה שעוברת, זאת משום שכיום להגר למדינה אחרת הפך להיות דבר שגור ואפשרי. עם כניסתן של הטכנול

צו ראשון – עצות והבהרות
אין ספק כי קבלת צו ראשון היא מאורע משמעותי בחיים, ורבים הם המגיעים ללשכות הגיוס נרגשים ולחוצים. לכן, חשוב להבין מראש מה צפוי לכם, ולהתנהל באופן נכון על מנת שהיום יעבור במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

למה כדאי לגשת ללימודי רפואה באיטליה
אין ספק כי לימודי רפואה באיטליה מועדפים על סטודנטים זרים מישראל ומכל העולם, וזאת בזכת קשת רחבה של יתרונות. ראשית, מדובר בלימודים במדינה קרובה יחסית לישראל, בעלת תרבות מערבית וים תיכונית תוססת, המציעה חיי תרבות ופנאי משובחים, ומגורים במקומות מהיפים בעולם

מגוון קורסי אנגלית און ליין
התפתחות האינטרנט בעשור האחרון, לצד חדירתה לכל בית אב ועסק ולכל תחום עניין, הפכה את הרשת לכלי רב עוצמה המייעל ומשפר את איכות החיים. אחת האופציות החדשות שהרשת מציעה לגולשים בה הינה לימודים און ליין בתחומים רבים ושונים, כולל קורסי לימוד אנגלית באינטרנט.

תנאי קבלה ללימודי רפואה בארץ ובחו"ל
לימודי רפואה הינם משאת נפשם של אנשים רבים המעוניינים לחקור את גוף האדם ולהביא מזור ועזרה לסובלים. יחד עם זאת, לימודים אלו אינם מתאימים לכל אחד, ולו מפני שהם נפרסים על פני שש שנים, שלאחריהן יש לגשת ללימודי התמחות נוספים שאוכם משתנה כתלות בתחום ההתמחות.

מבחן GRE כתנאי קבלה ללימודי תואר שני בחו"ל
GRE הינו מבחן בינלאומי בשפה האנגלית, המשמש ככלי למיון וסינון סטודנטים זרים המעוניינים ללמוד בחו"ל לתואר שני.

טויוטה היילקס - כוח עבודה אמיתי
23/09/13 | רכב
כאשר עומדים לרכוש רכב חדש לצרכי עבודה מתכוונים לטנדר חזק, גדולה ויציב, המסוגל לעמוד בתנאי שטח קשים ולספוג זעזועים וחבטות. כלומר, רכב שאינו מצועצע אלא מהווה כוח עבודה אמיתי, כמו שרק טויוטה היילקס מציע.

לימודי וטרינריה - תכני הלימוד ואפשרויות תעסוקה
על מנת לשמור על החיות ולדאוג לבריאותן יש צורך באנשי מקצוע מיומנים אשר סיימו לימודי וטרינריה בארץ או בחו"ל.

ללמוד אנגלית לבד
לנוכח תהליכי הגלובליזציה החלים בעולם ואשר משפיעים גם על הווי העסקים והתרבות בישראל, ניכרת בשנים האחרונות מגמת עלייה ברצון ללמוד אנגלית בקרב מגזרים שונים.

מידע כללי אודות ציוני המבחן הפסיכומטרי
אין ספק כי העניין המכריע והחשוב ביותר בבחינה הפסיכומטרית הוא הציון המושג בה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI