דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר לנדא וקומורי מחזקות את שיתוף הפעולה האסטרטגי ביניהן
לנדא וקומורי מחזקות את שיתוף הפעולה האסטרטגי ביניהן
אסף מואב 04/11/13 |  צפיות: 2231

לנדא בוחרת בפלטפורמות של קומורי למכונות הדפוס הננוגרפי בגליונות ומבצעת הזמנה ראשונית

3 בנובמבר, 2013 – לנדא קורפוריישן וקומורי קורפוריישן הודיעו היום על חיזוק שיתוף הפעולה האסטרטגי ביניהן. החברות שיתפו פעולה במהלך תקופת פיתוח טכנולוגיית הננוגרפיה ((Nanography™ של לנדא, כאשר קומורי סיפקה את פלטפורמות הזנת הנייר למכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא בדרופה 2012. החברות מיסדו את הברית האסטרטגית ארוכת-הטווח ביניהן בחתימה על חוזים שונים שבהם קומורי תהיה הספק הגלובלי של כל הפלטפורמות למכונות הדפוס הננוגרפי בגליונות של לנדא, ואילו לנדא תספק לקומורי את טכנולוגיית הדפוס הננוגרפי ואת צבעי הדיו הננורפי של לנדא אשר ימוזגו במכונות הדפוס הננוגרפי של קומורי.

קומורי נבחרה לספק פלטפורמות חדשניות מותאמות למכונות הדפוס בהזנת נייר של לנדא

מאז דרופה, עסקו מהנדסי לנדא בבדיקת הצעות של ספקים מובילים בתעשיה, אירופאים ואסיאתים, לאספקת פלטרפורמות למכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא. בעת בצוע הבדיקות התחשבה לנדא ברמה ההנדסית, ביכולות העיצוב, באוטומציה, באמינות ובתחשיבי עלות תועלת. חדשנותו של הספק, המשאבים הטכניים שלו, הצלחתו המסחרית ויציבותו הכלכלית היו גם הם קריטריונים חשובים בקבלת ההחלטה. בתום שנה של בדיקות, המסקנה החד משמעית שאליה הגיעו ושלא הותירה מקום לספק היתה: קומורי מובילה בדרוג  כאחת מסוגה, והיא השותף המתאים שבו בחרה לנדא. התוצאה הובילה לכך שלנדא ביצעה הזמנות בחברת קומורי לפלטפורמות של מכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא בהזנת נייר – ה-S10, ואלה יסופקו ללקוחות החברה ברבעון הרביעי של שנת 2014.

קומורי ולנדא ממסדות את הסכם הרישוי ביניהן

לאחר תקופה ארוכה של בדיקה טכנולוגית מעמיקה, שבה מדעני קומורי ומהנדסיה למדו, העריכו ובדקו את טכנולוגיית הדפוס הננוגרפי של חברת לנדא (Landa Nanographic Printing™ technology), הגיעה קומורי למסקנה שלננוגרפיה יש פוטנציאל רב בקיום ההבטחה להשיג איכות ומהירות דפוס זהות לאלה של דפוס האופסט, במחיר הנמוך ביותר לדף הקיים בתעשיית הדפוס הדיגיטלי. על כן קומורי מיסדה את הסכם הרישוי שלה עם לנדא, וכך ביצרה את הברית האסטרטגית ארוכת-הטווח בין החברות.

בני לנדא, מייסד, מנכ"ל ויו"ר החברה, אומר: "מאז החל שיתוף הפעולה שלנו עם קומורי, אנו מתרשמים התרשמות עזה מחברת קומורי, מאנשיה ומהתרבות שלה. קומורי הינה שותפה בעלת שיעור קומה, המביאה עימה רמה גבוהה של נסיון הנדסי, שאין לו אח ורע מבחינת איכות וביצוע, בצד מחויבות עזה ונכונות להשקיע בעתיד. אנו שואבים סיפוק רב ביודענו שהשותפה האסטרטגית שלנו הינה ספקית גלובלית של מכונות דפוס הממשיכה לשגשג על אף האתגרים העומדים בפני התעשייה".

יושיהרו קומורי, נשיא, יו"ר ומנכ"ל קומורי, אומר: "כבוד גדול הוא לנו לשתף פעולה עם לנדא בהבאת הננוגרפיה לשוק. הצוותים שלנו בודקים מקרוב את קצב ההתפתחות של לנדא ונדהמים מהתקדמותה עד כה, העולה על כל ציפיותינו. אנו מאמינים שלהמצאה החדשה של בני לנדא, הננוגרפיה – בתוספת הפלטפורמה של קומורי, תהיה השפעה גדולה אף יותר מזו שהיתה כאשר  חשף את מכונת הדפוס הדיגיטלי הראשונה".

אודות קומורי קורפוריישן

חברת קומורי שבסיסה בטוקיו, הינה יצרן מן השורה הראשונה מבין יצרניות מכונות דפוס בהזנת גליונות נייר וגלילים וכן מכונות להדפסת שטרות כסף ומוצרים מאובטחים נוספים. החברה מספקת טכנולוגיה ברמה עולמית המותאמת במיוחד לשוקי הדפוס התחרותיים כיום. קומורי מציעה ללקוחותיה איכות הדפסה גבוהה ביותר, בשילוב עם תהליך הכנה לדפוס מרשים במהירותו וקישוריות JDF באמצעות ארכיטקטורת מערכות פתוחות. בכך עוזרות מכונות הדפוס של קומורי לדפסים להגיע לרמות ייצור גבוהות שהן חיוניות להגדלת שולי הרווח ולצמיחה עסקית.

אודות לנדא

Landa Digital Printing הנה חלק מקבוצת לנדא. טכנולוגיית הדפוס הננוגרפי מגשרת על פני "פער הרווחיות" הקיים בתעשית הדפוס – בכך שהיא מפיקה ריצות קצרות עד בינוניות תוך חסכון בעלויות. מכונות הדפוס הננוגרפי של לנדא מאפשרות הדפסה בעלות הנמוכה ביותר לדף המודפס דיגיטלית בתעשייה ומשלבות בין הגמישות של הדפוס הדיגיטלי לבין היתרונות והמהירות של דפוס האופסט. החברה נוסדה ע"י בני לנדא, מייסד קבוצת לנדא הכוללת את חברת לנדא לאבס, הזרוע החדשנית של הקבוצה המפתחת ננוטכנולוגיה לשימוש באנרגיה חלופית, באספקת תרופות ובתחומים אחרים; לנדא ונצ'רס המשקיעה בחברות טכנולוגיות מתחום זה; וקרן לנדא המסייעת לצעירים מעוטי אמצעים לזכות בהשכלה גבוהה. בני לנדא ממשיך להוסיף לפורטפוליו הפטנטים שלו, וכיום רשומים על שמו ברחבי העולם מעל ל-800 פטנטים ובקשות לפטנטים המהווים בסיס מוצק בתחום הקניין הרוחני לחברות שהקים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף מואב


 


מאמרים נוספים מאת אסף מואב
 
גניבת מידע, סוסים טרויאנים וציטוטים מהתנ"ך: עולם הצללים של מלווי הכספים בדואר הזבל
למרות הפעולות האינטנסיביות נגד מפיצי דואר הזבל, החוקים שנחקקו נגדם והפילטרים שאמורים לצמצם את שכיחותם, עדיין מצליחים מדי פעם להגיע אל תיבות הדואר שלנו הצעות הלוואה שונות ומשונות שמאחוריהן עומדים עבריינים וארגוני פשע. איך מזהים דואר זבל כזה ואיך לא נכנסים לסטטיסטיקת הונאות האינטרנט. מומחי קספרסקי מסבירים

מעבדת קספרסקי מכריזה על הקמת מועצה מייעצת בינלאומית
מעבדת קספרסקי מייסדת מועצה מייעצת בינלאומית, שתאגד מומחי אבטחת סייבר מוכרים בעולם, ותספק לחברה ייעוץ אסטרטגי בתחום אבטחת המידע. במועצה המייעצת יהיו חברים שבעה מומחים מוכרים מתעשיית אבטחת המידע, מהמגזר הציבורי ומהאקדמיה, אשר יספקו קווים מנחים, תובנות ואישרור של

אמזון, BMC ומטריקס עורכות לראשונה אירוע משותף בישראל
בכירים מ- Amazon Web Services, ספקית גלובלית של פתרונות מחשוב הענן ו- BMC Software, המספקת פתרונות ניהול ושליטה בענן, מגיעים לישראל ויהיו אורחי הכבוד באירוע, שייערך במשותף עם CloudZone - יחידת שירותי הענן של מטריקס.

מידע פיננסי ממשיך להוות מטרה מרכזית של נוזקות דואר זבל זו שנה שלישית ברציפות
שיעור דואר הזבל ממשיך לצנוח – בשלוש השנים האחרונות אחוז ההודעות שאינן ממוענות ירד ב- 10.7 נקודות אחוז. נראה כי מפרסמים מעדיפים לפנות לסוגים שונים של אפיקים חוקיים של פרסום מקוון הזמינים כעת, ואשר מייצרים אחוזי תגובה גבוהים יותר בעלויות נמוכות מאשר הספאם.

ארתור שמונק מונה למנהל יחידת CloudZone המרכזת את פתרונות הענן במטריקס
ארתור שמונק, מונה למנהל יחידת CloudZone, יחידה ייעודית חדשה בחטיבת אינטגרציה ותשתיות המרכזת את פתרונות הענן במטריקס. היחידה מציעה לארגוני Enterprise, לארגוני SME ולסטרטאפים שירותי מחשוב ענן מנוהלים ע"י צוות מקצועי ומנוסה.

פאלו אלטו משיקה את הדור הבא של ה-Firewall: חזק, מהיר ועמיד יותר
Palo Alto Networks, מובילה עולמית באבטחת רשתות מידע והמיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, השיקה בשבוע שעבר את ה-PA-7050, פיירוול מדור חדש, הנחשב לחזק ביותר בתעשייה. הפיירוול כולל יכולות IPS/AV/DLP/QoS/URL Filteringו-) Wildfireהגנה בפני התקפות

ווינד ריבר מצטרפת לקהילת ה- OpenStack ותקדם תשתיות ענן עבור ספקי התקשורת
ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, הודיעה כי הצטרפה לקהילת ה- OpenStack ותיתן חסות לקרן לקידום ה- Open Stack. במסגרת ההצטרפות לקהילת ה- OpenStack, תסייע ווינד ריבר ליישם את תפיסת

יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר
יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר. סניף ליסקאר בירושלים כולל מתחם לשיווק עסקאות ליסינג לכלי-רכב, מתחם למכירת רכב יד שניה ושירותי טרייד אין. סניף ירושלים הוא אחד מבין 4 מתחמי ליסקאר, הפועלים גם בחיפה, פתח תקוה ובאר שבע.

דאסו סיסטמס פתחה את השנה בברצלונה
דאסו סיסטמס ישראל, הסניף המקומי של ענקית התוכנה הצרפתית Dassault Systèmes, פתח את השנה באירוע מיוחד שנערך בברצלונה. כ-1300 נציגים שהגיעו לאירוע מכל רחבי אירופה ראו את בכירי החברה, וביניהם ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס, וכן

ליבי חונכת אתר אינטרנט חדש שמאפשר ללקוחות לעקוב אחרי קריאות שירות שלהם
ליבי טכנולוגיות תוכנה, המתמחה מזה כשני עשורים בתחום הבינה העסקית, העלתה לאוויר את אתר האינטרנט החדש שלה – www.libi.co.il.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI