דף הבית חינוך ולימודים לימודי שפות ללמוד אנגלית בכיף בחופש הגדול
ללמוד אנגלית בכיף בחופש הגדול
ליאור 25/11/13 |  צפיות: 13701

גיבוש חברתי, עצמאות, למידת אנגלית והרפתקאות שונות הם חלק מהסיבות שבגללן מחנה קיץ הופך להיות פופולארי יותר ויותר עבור משפחות וילדים רבים בארץ ובעולם. האפשרות להכיר ילדים אחרים, מכל העולם, קוסמת להרבה ילדים ואילו האפשרות ללמוד אנגלית קורצת להרבה הורים.

הבחירה בין סאמר סקול לסאמר קאמפ יכולה להיות קשה, מאחר ומדובר בשני סוגים של מחנה קיץ לילדים, שמתרחשים בעיקר בחו"ל, במדינות כמו אנגליה, ארצות הברית, קנדה ומדינות אירופאיות נוספות.

הפרמטר העיקרי לבחירה בין השניים הוא בעיקר המטרה לשמה נוסעים, יכולת הלימוד, רמת הידע באנגלית וגם שיקולי תקציב, מאחר שאמנם ניתן למצוא באנגליה מחנה קיץ בין לאומי בסגנון סאמר קאמפ, בארצות הברית וקנדה הם נפוצים הרבה יותר, מה שמייקר את התקציב בשל מחירי הטיסות הגבוהים יותר.

סאמר קאמפ, בניגוד לסאמר סקול, הוא מחנה קיץ לנוער שבו מתרכזים בעיקר בכיף והנאה. ג'מבורי, רכיבה על סוסים, משחקים כמו טניס, כדורעף ומשחקי חוף שונים, פעילויות קמפינג שונות, ספורט אתגרי ועוד הם חלק מסדר היום של משתתפי מחנה קיץ בין לאומי.
מאחר ואין התמקדות בלמידה, סאמר קאמפ מתאים בעיקר למי שרוצה ללמוד תוך כדי תנועה, באופן טבעי, במהלך הפעילויות השונות, שבהן מדברים וחיים באנגלית, בלי זמנים מסודרים המוקדשים ללימודי אנגלית ובלי כיתות לימוד, כמו שיש בסאמר סקול.

מחנה קיץ הוא חוויה לכל החיים, שמציע למידת אנגלית תוך כדי פעילויות חווייתיות, יצירת קשרים חברתיים עם יהודים מכל העולם, שיפור הביטחון העצמי ותחושת העצמאות, לצד חיסכון ניכר במורים פרטיים. אז אם אתם מתלבטים, סאמר קאמפ הוא האפשרות העדיפה בשביל מי שלא יכול ללמוד בשיעורים מעיקים וכיתות לימוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליאור


 


מאמרים נוספים מאת ליאור
 
פעילויות לבנים ובנות בחופשת הקיץ
17/11/14 | אטרקציות
חופשת הקיץ היא תקופה נפלאה לתלמידים, המבלים בימי החופש החמים, מעבירים את הזמן עם חבריהם ואינם מחויבים למסגרת שעות בית הספר. עם זאת, תקופת החופש הגדול נחשבת בעיניי חלק מההורים כתקופה ארוכה מדי.

מתנות מיוחדות לבר ובת מצווה
כיצד יודעים איזו מתנה לבר / בת מצווה לקנות? מאחר וקיים היצע גדול של מתנות המיועדות לבני ובנות מצווה, לעתים קשה לבחור מתוכן את המתנה המתאימה בדיוק.

ללמוד אנגלית בכיף בחופש הגדול
גיבוש חברתי, עצמאות, למידת אנגלית והרפתקאות שונות הם חלק מהסיבות שבגללן מחנה קיץ הופך להיות פופולארי יותר ויותר עבור משפחות וילדים רבים בארץ ובעולם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI