דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר חברת קנשו ביצעה פרויקט לשילוב פתרון האחסון של Kaminario: האיץ את ביצועי אפליקציית ה-SaaS ביותר מפי 10
חברת קנשו ביצעה פרויקט לשילוב פתרון האחסון של Kaminario: האיץ את ביצועי אפליקציית ה-SaaS ביותר מפי 10
אסף מואב 10/12/13 |  צפיות: 2383

חברת ההי-טק הישראלית קנשו ( Kenshoo), המפתחת כלי פרסום מקוון, השלימה פרויקט ליישום פתרון האחסון עתיר הביצועים של חברת קמינריו. פתרון Kaminario K2, המבוסס על ארכיטקטורה ייעודית ל- SSD, סייע לקנשו להאיץ את ביצועי אפליקציית  ה-SaaS(Software as a service) שלה, שמסייעת ללקוחותיה בתחקור ביצועי הקמפיינים הפרסומים שלהם,  ביותר מפי 10 בהשוואה למצב לפני ביצוע הפרויקט.

בעקבות הצלחת היישום בשלב הראשון, קנשו הרחיבה לאחרונה את היישום של קמינריו עבור לקוחות נוספים. היקף העסקה, מוערך במאות אלפי שקלים ₪ בשנה.

קנשו, המפתחת כלים לפרסום מקוון במגוון ערוצים באינטרנט,  מספקת ללקוחותיה כלי ניתוח פעילות שיווקית באינטרנט באמצעות אפליקציית מקוונת. בין לקוחותיה נמנים סוכנויות פרסום גלובליות וחברות ענק כגון: פייסבוק, אקספדיה, Sears, Tesco, Kayak ועוד.

בזכות יישום פתרון האחסון של חברת קמינריו, שופרה משמעותית חוויית המשתמש  ושביעות רצון הלקוחות של קנשו. פתרון קמינריו שנבחר, מונע צווארי בקבוק באפליקציית ה-SaaS של קנשו, על ידי כך שהוא מביא להאצת קצב ה- I/O (קצב קריאה וכתיבה לדיסק), משפר זמני תגובה, ומעצים את יכולת העמידה של האפליקציה בעומסים, כאשר מורצות מספר רב של שאילתות ופעולות תחקור נתונים  בו זמנית.

לדברי איתי אוליבר, IT Director בחברת קנשו , "לאור הגידול המואץ במספר הלקוחות ובמספר הקמפיינים הפרסומיים המנוהלים באמצעות  הפתרונות שלנו, נוצרו לנו לאחרונה אתגרי ביצועים רבים מול אפליקציית ה- SaaS שאנו מספקים ללקוחותינו לתחקור נתונים אודות הקמפיינים הפרסומיים שלהם. אפליקציה זו היא  מרכיב קריטי עבור לקוחותינו לטובת ניהול יעיל של הקמפיינים הפרסומיים ומכאן שהצורך לשיפור ביצועי האפליקציה הפך להיות צורך עסקי קריטי עבורנו".

אוליבר מוסיף כי, "באמצעות פתרון האחסון הייחודי של חברת קמינריו הצלחנו לשפר את ביצועי האפליקציה ביותר מפי 10. התוצאה של שיפור הביצועים באה לידי ביטוי בשיפור חווית המשתמש ובשביעות הרצון של לקוחותינו – ביניהם ענקיות האינטרנט הגדולות בעולם".

לדברי רון דוידי, מנהל אזור EMEA בחברת קמינריו, " Kaminario K2 הוא פתרון האחסון הראשון מסוגו, אשר מבוסס על ארכיטקטורת Scale-out שנבנתה בצורה ייעודית, במטרה לנצל בצורה הטובה ביותר את רמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית ה-SSD.

הייחוד בטכנולוגיה של קמינריו הוא היכולת לספק ביצועים גבוהים ועקביים

בשלושה מימדים (3D) – IOPS, Throughputו- Latency בצורה בלתי תלויה ולכן מבטיחה רמת ביצועים גבוה לכל סוגי האפליקציות – OLTP, OLAP, Virtualization . בזכות כך, פתרונות קמינריו מאפשרים לחברות וארגונים לצמצם צווארי בקבוק, להאיץ את האפליקציות העסקיות שלהם בצורה משמעותית ולהשיג ROI גבוה הן מבחינת  חסכון בעלויות ובמשאבים והן מבחינת שיפור חווית המשתמש ושביעות רצון של המשתמשים באפליקציות הליבה הארגוניות".

אודות קמינריו

קמינריו היא חברת הייטק המפתחת ומשווקת פתרונות אחסון עתירי ביצועים, ומובילה את מהפכת האחסון-All Flash Array. פתרונות האחסון המהיר של החברה מונעים צווארי בקבוק בתעבורת קלט/פלט (I/O), מפחיתים באופן משמעותי את זמני התגובה (Latency), מאיצים את האפליקציות העסקיות הקריטיות בארגון בצורה משמעותית ובכך מביאים לחסכון בעלויות ומשאבים. כל זאת ללא צורך בשינוי כלשהו באפליקצייה. Kaminario K2 הוא פתרון האחסון הראשון מסוגו, אשר מבוסס על ארכיטקטורה שנבנתה בצורה ייעודית, במטרה לנצל בצורה הטובה ביותר את רמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית ה-SSD. ארכיטקטורה זו מאפשרת יכולת גדילה בנפח האחסון ובביצועים בצורה לינארית (Scale Out). מרכז הפיתוח של קמינריו נמצא ביקנעם בישראל והיא מפעילה סניפי מכירות בישראל, אירופה, ובניוטון-מסצ'וסטס. פתרונות קמינריו משווקים בישראל על ידי חברת מטריקס.
למידע נוסף בקרו באתר: www.kaminario.com .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף מואב


 


מאמרים נוספים מאת אסף מואב
 
גניבת מידע, סוסים טרויאנים וציטוטים מהתנ"ך: עולם הצללים של מלווי הכספים בדואר הזבל
למרות הפעולות האינטנסיביות נגד מפיצי דואר הזבל, החוקים שנחקקו נגדם והפילטרים שאמורים לצמצם את שכיחותם, עדיין מצליחים מדי פעם להגיע אל תיבות הדואר שלנו הצעות הלוואה שונות ומשונות שמאחוריהן עומדים עבריינים וארגוני פשע. איך מזהים דואר זבל כזה ואיך לא נכנסים לסטטיסטיקת הונאות האינטרנט. מומחי קספרסקי מסבירים

מעבדת קספרסקי מכריזה על הקמת מועצה מייעצת בינלאומית
מעבדת קספרסקי מייסדת מועצה מייעצת בינלאומית, שתאגד מומחי אבטחת סייבר מוכרים בעולם, ותספק לחברה ייעוץ אסטרטגי בתחום אבטחת המידע. במועצה המייעצת יהיו חברים שבעה מומחים מוכרים מתעשיית אבטחת המידע, מהמגזר הציבורי ומהאקדמיה, אשר יספקו קווים מנחים, תובנות ואישרור של

אמזון, BMC ומטריקס עורכות לראשונה אירוע משותף בישראל
בכירים מ- Amazon Web Services, ספקית גלובלית של פתרונות מחשוב הענן ו- BMC Software, המספקת פתרונות ניהול ושליטה בענן, מגיעים לישראל ויהיו אורחי הכבוד באירוע, שייערך במשותף עם CloudZone - יחידת שירותי הענן של מטריקס.

מידע פיננסי ממשיך להוות מטרה מרכזית של נוזקות דואר זבל זו שנה שלישית ברציפות
שיעור דואר הזבל ממשיך לצנוח – בשלוש השנים האחרונות אחוז ההודעות שאינן ממוענות ירד ב- 10.7 נקודות אחוז. נראה כי מפרסמים מעדיפים לפנות לסוגים שונים של אפיקים חוקיים של פרסום מקוון הזמינים כעת, ואשר מייצרים אחוזי תגובה גבוהים יותר בעלויות נמוכות מאשר הספאם.

ארתור שמונק מונה למנהל יחידת CloudZone המרכזת את פתרונות הענן במטריקס
ארתור שמונק, מונה למנהל יחידת CloudZone, יחידה ייעודית חדשה בחטיבת אינטגרציה ותשתיות המרכזת את פתרונות הענן במטריקס. היחידה מציעה לארגוני Enterprise, לארגוני SME ולסטרטאפים שירותי מחשוב ענן מנוהלים ע"י צוות מקצועי ומנוסה.

פאלו אלטו משיקה את הדור הבא של ה-Firewall: חזק, מהיר ועמיד יותר
Palo Alto Networks, מובילה עולמית באבטחת רשתות מידע והמיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, השיקה בשבוע שעבר את ה-PA-7050, פיירוול מדור חדש, הנחשב לחזק ביותר בתעשייה. הפיירוול כולל יכולות IPS/AV/DLP/QoS/URL Filteringו-) Wildfireהגנה בפני התקפות

ווינד ריבר מצטרפת לקהילת ה- OpenStack ותקדם תשתיות ענן עבור ספקי התקשורת
ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, הודיעה כי הצטרפה לקהילת ה- OpenStack ותיתן חסות לקרן לקידום ה- Open Stack. במסגרת ההצטרפות לקהילת ה- OpenStack, תסייע ווינד ריבר ליישם את תפיסת

יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר
יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר. סניף ליסקאר בירושלים כולל מתחם לשיווק עסקאות ליסינג לכלי-רכב, מתחם למכירת רכב יד שניה ושירותי טרייד אין. סניף ירושלים הוא אחד מבין 4 מתחמי ליסקאר, הפועלים גם בחיפה, פתח תקוה ובאר שבע.

דאסו סיסטמס פתחה את השנה בברצלונה
דאסו סיסטמס ישראל, הסניף המקומי של ענקית התוכנה הצרפתית Dassault Systèmes, פתח את השנה באירוע מיוחד שנערך בברצלונה. כ-1300 נציגים שהגיעו לאירוע מכל רחבי אירופה ראו את בכירי החברה, וביניהם ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס, וכן

ליבי חונכת אתר אינטרנט חדש שמאפשר ללקוחות לעקוב אחרי קריאות שירות שלהם
ליבי טכנולוגיות תוכנה, המתמחה מזה כשני עשורים בתחום הבינה העסקית, העלתה לאוויר את אתר האינטרנט החדש שלה – www.libi.co.il.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI