דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר Bosch Motorsport בחרה במערכת ההפעלה של ווינד ריבר
Bosch Motorsport בחרה במערכת ההפעלה של ווינד ריבר
אסף מואב 16/01/14 |  צפיות: 3961

פלטפפורמת ה- VxWorks של ווינד ריבר שולבה במכוניות המרוץ שקטפו את המקומות הראשונים בעונת המרוצים 2013

ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, הודיעה כי Bosch Motorsport, אחת מספקיות חלקי הרכב הגדולות בעולם, בחרה ב-VxWorks® כמערכת ההפעלה העומדת בבסיס יחידות בקרת המנועים (ECU) שלה המשולבות במכוניות המרוץ Endurance. במהלך עונת המרוצים 2013, יחידות בקרה אלה הובילו את הצוותים לנצחונות במירוצי המכוניות  הגדולים והחשובים ביותר.

ליחידות הבקרה של המנוע תפקיד מכריע במכוניות מרוץ, והן מתאפיינות ביכולת  טלמטרית וקישוריות אלחוטית. יכולות הטלמטריה מאפשרות לצוותים לנתח כמות עצומה של נתונים תוך כדי המרוץ, ובאמצעותם לתמוך בנהגים ולסייע להם להגיע לביצועים אופטימאליים. פלטפורמת VxWorks עומדת בבסיס יחידת הבקרה ומאפשרת ביצועים אמינים בזמן אמת ומניעה של אובדן שליטה על המנוע במהלך הנסיעה.

"עולם מרוצי המכוניות מחייב התמודדות עם פרמטרים כמו מהירות גבוהה ביותר ומורכבות גבוהה. לשם קבלת ביצועים מדויקים בזמן אמת, בחרה Bosch Motorsport ב-VxWorks ועל בסיס זה היא מפתחת רכיבים המאפשרים לנהגים לעמוד בתחרויות ולהגיע להישגים אופטימאליים," אמר מרקוס קירשנר, ראש צוות פיתוח חומרה ב- Bosch Motorsport. "ווינד ריבר סיפקה טכנולוגיה אפקטיבית ואמינה, תמיכה ושירותים, לכל אורך הפרויקט. היא סייעה לנו בפיתוח מוצר מתקדם ואיכותי תוך עמידה בלוח זמן לחוץ. למעשה, הצלחנו לקצר את זמן הפיתוח של יחידות הבקרה בלמעלה מ-50%."

ווינד ריבר ספקה ל- Bosch Motorsport, מענה מקיף הכולל פלטפורמת VxWorks מובנית יחד עם תווכה, כלים, אפשרות ל-BSP, הכשרה, תמיכה ושירותים טכניים.

"בעולם המרוצים, לכל שבריר שנייה חשיבות מכרעת. VxWorks מספקת את הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים מדויקים באמצעות ההתמחות של ווינד ריבר בטכנולוגיות IoTו-M2M, כגון יכולות  טלמטריה מתקדמת בזמן אמת, שמאפיינת את ווינד ריבר כבר תקופה ארוכה, הרבה לפני שהפך לתחום עיסוק טרנדי," אמר ג'ורג' דול, ראש יחידת פתרונות רכב בווינד ריבר. "ווינד ריבר מסייעת ל- Bosch Motorsport וללקוחותיה להגיע לביצועים מרביים. העובדה שמובילה עולמית כגון Bosch Motorsport נותנת אמון בטכנולוגיות שלנו מחזקת את הניסיון הנרחב שצברה ווינד ריבר במשך עשרות שנות פעילותה בתעשיית הרכב."

תמהיל המוצרים של ווינד ריבר לתעשיית הרכב כולל גם את הפלטפורמה ל-Infotainment, מאיץ הקישוריות להתקני iOS, מומחיות ב- Android, שירותי הטמעת Tizen, כלים כגון Wind River Diab Compiler, וטכנולוגיות שונות של וירטואליזציה ו-Hypervisor.

לקבלת מידע נוסף על פתרונות Wind River בתחום הרכב, בקרו באתר: http://www.windriver.com/solutions/automotive

אודות ווינד ריבר

ווינד ריבר, חברת בת בבעלות מלאה של אינטל (NASDAQ:INTC), היא מובילה עולמית לפיתוח תוכנה משובצת מחשב עבור מערכות חכמות ומחוברות לרשת.

ווינד ריבר היא חלוצה עולמית בתחום של תוכנה משובצת מחשב מאז 1981, והטכנולוגיה שלה נמצאת ביותר ממיליארד מוצרים. ווינד ריבר מציעה לתעשייה פורטפוליו מקיף של פתרונות תוכנה משובצי מחשב, לרבות תמיכה של שירותים מקצועיים מן המעלה הראשונה ואקוסיסטם נרחב של שותפים. ווינד ריבר מספקת ללקוחותיה את הטכנולוגיה והמומחיות שלה המאפשרות הטמעה בטוחה, מאובטחת ואמינה של מערכות חכמות.  המשרדים הראשיים של ווינד ריבר ממוקמים באלמדה, קליפורניה, עם סניפים ביותר מ- 20 מדינות. למידע נוסף, בקרו את ווינדר ריבר ב- www.windriver.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף מואב


 


מאמרים נוספים מאת אסף מואב
 
גניבת מידע, סוסים טרויאנים וציטוטים מהתנ"ך: עולם הצללים של מלווי הכספים בדואר הזבל
למרות הפעולות האינטנסיביות נגד מפיצי דואר הזבל, החוקים שנחקקו נגדם והפילטרים שאמורים לצמצם את שכיחותם, עדיין מצליחים מדי פעם להגיע אל תיבות הדואר שלנו הצעות הלוואה שונות ומשונות שמאחוריהן עומדים עבריינים וארגוני פשע. איך מזהים דואר זבל כזה ואיך לא נכנסים לסטטיסטיקת הונאות האינטרנט. מומחי קספרסקי מסבירים

מעבדת קספרסקי מכריזה על הקמת מועצה מייעצת בינלאומית
מעבדת קספרסקי מייסדת מועצה מייעצת בינלאומית, שתאגד מומחי אבטחת סייבר מוכרים בעולם, ותספק לחברה ייעוץ אסטרטגי בתחום אבטחת המידע. במועצה המייעצת יהיו חברים שבעה מומחים מוכרים מתעשיית אבטחת המידע, מהמגזר הציבורי ומהאקדמיה, אשר יספקו קווים מנחים, תובנות ואישרור של

אמזון, BMC ומטריקס עורכות לראשונה אירוע משותף בישראל
בכירים מ- Amazon Web Services, ספקית גלובלית של פתרונות מחשוב הענן ו- BMC Software, המספקת פתרונות ניהול ושליטה בענן, מגיעים לישראל ויהיו אורחי הכבוד באירוע, שייערך במשותף עם CloudZone - יחידת שירותי הענן של מטריקס.

מידע פיננסי ממשיך להוות מטרה מרכזית של נוזקות דואר זבל זו שנה שלישית ברציפות
שיעור דואר הזבל ממשיך לצנוח – בשלוש השנים האחרונות אחוז ההודעות שאינן ממוענות ירד ב- 10.7 נקודות אחוז. נראה כי מפרסמים מעדיפים לפנות לסוגים שונים של אפיקים חוקיים של פרסום מקוון הזמינים כעת, ואשר מייצרים אחוזי תגובה גבוהים יותר בעלויות נמוכות מאשר הספאם.

ארתור שמונק מונה למנהל יחידת CloudZone המרכזת את פתרונות הענן במטריקס
ארתור שמונק, מונה למנהל יחידת CloudZone, יחידה ייעודית חדשה בחטיבת אינטגרציה ותשתיות המרכזת את פתרונות הענן במטריקס. היחידה מציעה לארגוני Enterprise, לארגוני SME ולסטרטאפים שירותי מחשוב ענן מנוהלים ע"י צוות מקצועי ומנוסה.

פאלו אלטו משיקה את הדור הבא של ה-Firewall: חזק, מהיר ועמיד יותר
Palo Alto Networks, מובילה עולמית באבטחת רשתות מידע והמיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, השיקה בשבוע שעבר את ה-PA-7050, פיירוול מדור חדש, הנחשב לחזק ביותר בתעשייה. הפיירוול כולל יכולות IPS/AV/DLP/QoS/URL Filteringו-) Wildfireהגנה בפני התקפות

ווינד ריבר מצטרפת לקהילת ה- OpenStack ותקדם תשתיות ענן עבור ספקי התקשורת
ווינד ריבר, ספקית מובילה בעולם בפיתוח תוכנות למערכות משובצות מחשב ומערכות ניידות, הודיעה כי הצטרפה לקהילת ה- OpenStack ותיתן חסות לקרן לקידום ה- Open Stack. במסגרת ההצטרפות לקהילת ה- OpenStack, תסייע ווינד ריבר ליישם את תפיסת

יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר
יקיר אביסרור מונה לתפקיד מנהל סניף ירושלים של חברת הליסינג ליסקאר. סניף ליסקאר בירושלים כולל מתחם לשיווק עסקאות ליסינג לכלי-רכב, מתחם למכירת רכב יד שניה ושירותי טרייד אין. סניף ירושלים הוא אחד מבין 4 מתחמי ליסקאר, הפועלים גם בחיפה, פתח תקוה ובאר שבע.

דאסו סיסטמס פתחה את השנה בברצלונה
דאסו סיסטמס ישראל, הסניף המקומי של ענקית התוכנה הצרפתית Dassault Systèmes, פתח את השנה באירוע מיוחד שנערך בברצלונה. כ-1300 נציגים שהגיעו לאירוע מכל רחבי אירופה ראו את בכירי החברה, וביניהם ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס, וכן

ליבי חונכת אתר אינטרנט חדש שמאפשר ללקוחות לעקוב אחרי קריאות שירות שלהם
ליבי טכנולוגיות תוכנה, המתמחה מזה כשני עשורים בתחום הבינה העסקית, העלתה לאוויר את אתר האינטרנט החדש שלה – www.libi.co.il.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI