דף הבית רפואה ובריאות שיקום והידרותרפיה על טיפולי וואטסו מפנקים ובריאים
על טיפולי וואטסו מפנקים ובריאים
דוד כהן 30/01/14 |  צפיות: 13271

הוואטסו היא טכניקת טיפול במים אשר פותחה בשנות השמונים על ידי אדם בשםהרולד דאל. עד לפני המצאת השיטה, הרולד דאל היה מטפל שיאצו שהתגורר ביפן,ובמקורו הגיע מקליפורניה שבארצות הברית.

יום בהיר אחד, בזמן שטבלבמעיינות חמים ליד ביתו, עלה בראשו הרעיון לשלב את טיפולי השיאצו עם מים.ומכאן, שיטת הווטאסו החלה לרקום עור וגידים. השם שניתן לטכניקת הטיפול,וואטסו גם הוא חולק את אותו הרעיון של השילוב, היות ומשלב בין שתי המיליםמים בשפה האנגלית יחד עם השיאצו.

הטיפולים בשיטת הווטאסו נערכיםבבריכה, אשר מחוממת לטמפרטורה הנעה בין 34 ל-35 מעלות. המים החמימים הינםחלק בלתי נפרד מן הטיפול היות ועוזרים לשרירי הגוף להשתחרר, שחרור התורםלרוגע ולשלווה החשובה כל כך במהלך הטיפול.

במהלךהטיפול, המטופל מוצף על ידי המטפל כאשר המטפל אוחז בו בשתי ידיו. יד אחדממוקמת באזור הראש והעורף והיד השנייה באזור האגן. המטפל מניע את גופו שלהמטופל על פני המים כאשר תנועותיו איטיות מאוד והוא מערסל אותו בקצב אחיד,הנקבע על פי עניות דעתו של המטפל. יחד עם הערסול, המטפל משלב מספר עקרונותשל הזן שיאצו על ידי מגע כמו למשל לחיצות ומתיחות.

הטיפול נמשךכארבעים וחמש דקות במהלכן הן המטפל והן המטופל לא מדברים זה עם זה אלא רקנושמים יחדיו. המטפל קשוב לצרכיו הגופניים של המטופל, חוויה המעניקה למטופלתחושת ביטחון. השילוב של כל האלמנטים יחד, התנועתיות נטולת המאמץ ,השקט,הנשימות, המים החמימים והערסול הם אלו, שגורמים לגוף, שהיה עד עכשיו נוקשה,לנוע ביתר חופשיות. ככל שהטיפול ממשיך, תחושת שחרור השרירים והרפיית הגוףהרצויה, גורמת לגוף להיות גמיש יותר, או יותר נכון לומר, זורם. יחד עםשחרור הגוף, מתבצע גם שחרור של המחשבה.

למים ישנם יתרונות רביםוהשימוש ביתרונות אלו הופך את השיאצו במים למומלצת עבור אנשים רבים.טיפולים מסוג זה מומלצים להפגת מתחים וחרדות ולהקלה על בעיות גב ומפרקים.

טיפולי ווטאסו הינם גם מומלצים לנשים בהריון ונשים לאחר לידה היות ותורמים להקלה עלהעומס שמופעל על אזור הגב התחתון והרגליים, עוזרים בהפגת מתחים בתקופהמלחיצה כמו הריון, ויוצרים קשר מיוחד בין האם לעובר.

טיפוליהווטאסו הינם מאוד אפקטיביים היות ובתוך המים ניתן לבצע לחיצות שלא ניתןלבצע בכל מקום אחר. מעבר לזה המים ידועים כמקלים על מסת הגוף והשימושבתכונה זו עוזר לאנשים לנוע בתוכם ביתר קלות ולבצע תנועות, שלא היו מבצעיםמחוץ למים. כמו כן חמימות המים עוזרת ללחץ הדם לרדת ולדם לזרום ביתרחופשיות אל חלקי הגוף השונים.

השחרור לו גורם טיפול זה אינו רק שחרורפיזי אלא זו היא חוויה שלמה, שמשפיעה על הנפש בכללותה ועוזרת לה לשחררמתחים, פחדים ואף להקל על כאבים שונים. כמו כן השקט של המים עוזר לנוהמטופלים לחוות רגע של שקט עם עצמנו, ולעיתים, ברעש החיים הבלתי פוסק,החוויה הזו לכשעצמה, יכולה להיות משחררת, מיוחדת ומפנקת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI